GOD LOERDAG FRA AUCKLAND

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av peterfox, 13. aug 2016.

Tags:
  1. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Vaer hilset forumister,
    Da kan vi skrive Saturday her i det New Zealandske.
    Fyren i Immigration skjonte ikke hvorfor noen kom helt ut hit for kun 26 timer, det gjor faktisk ikke jeg heller.
    Har kommet meg til Hilton Auckland, og her har Wallenius Wilhelmsen ogsaa,
    Kanskje det blir baat paa returen?

Venter paa at Suiten min skal bli klar, hadde engentlig klart meg med et vanlig rom, for jeg er trott som faen,
    Cocktails om noen timer !

2. Outback_Oggy

Outback_Oggy You'll Never Walk (or Fly) Alone

Likes mottatt:
    1,749
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdag fra Singapore. På vei for å handle "alt" ettersom bagasjen har valgt å ta en liten ekstra tur et eller annet sted på kloden...

3. peterfox

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Skal du ikke snart hjem igjen?

4. FlyTax

FlyTax Nytt Medlem

Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    3
    God føremiddag frå Kuala Lumpur. Nettopp gjort unna ein overdådig Hilton-frokost, på tide å bevege seg ut i varmen.

Ha ein god og trygg laurdag, travellers!

Travellingalf liker dette
  5. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,745
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Songdo Incheon! Kanskje jeg er den første til å si det her inne? Jammen ikke sikker med så mange reiseglade medforumister som reiser til alle jordens krinkelkroner.:)

Det ble sen avgang, 01:30 fra Phuket med OZ748 til Incheon. Kaos på Phuket flyplass om natta, da halve Kina og Korea skal hjem. Siden arbeidere i mange asiatiske land kun har en uke ferie, må den maksimeres. Det betyr sent oppsatte flighter ut slik at familier kan reise etter endt arbeid og retur midt på natta.

2016-08-13-00-49-29.jpg

Korean air flighten var 4t forsinket med avgang 04:00. Stakkars folk som satt og lå rundt omkring midt på natta når de egentlig vil sitte på flyet på vei hjem. Bare å sitte i bilkø føles mer bortkasta :p
    2016-08-13-12-03-26.jpg

En vits av prioritert boarding. Vanlig og prioritet startet samtidig og vi ble uansett stående i gangen på vei til flyet i ti minutter og vente.....med et sovende barn i armene :mad:
    2016-08-13-12-03-45.jpg

Vel fremme i Incheon hentet vi leiebilen i fotgjengerfeltet mellom flybussen. Uheldigvis hadde jeg ikke tid til å ta bilde....Det skulle jeg hatt, fordi det var en helt spesiell situasjon :eek:

Bilde på vei til Songdo. Hotellet vårt er den bakerste høye bygningen. Korea's høyeste bygning.
    2016-08-13-12-04-05.jpg

Gliset, en Sonata
    2016-08-13-12-04-15.jpg

Det føles alltid eksklusivt når resepsjonen er høyt oppe i etasjene ;)
    2016-08-13-12-04-22.jpg

Blir boende på Oakwood Premier Songdo de neste åtte dagene. Har bestilt 1 bedroom suite. Noen bilder fra lobby hvor vi sitter og venter på å få sjekket inn. Blir vel til at vi går til lunsj, så snart dette er ferdigskrevet...viktig med riktige prioriteringer ;)
    2016-08-13-12-04-44.jpg 2016-08-13-12-05-00.jpg

God dag ønskes alle hvor enn dere måtte være!

Attached Files:

Last edited: 13. aug 2016
    Mbj, Kjakan, watchaddicted and 5 others like this.
  6. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,745
    Bonuspoeng:
    113
    Ha ha, kom inn på båsen på toalettet og bare måtte ta et bilde. Her kan man gjøre sitt med en utsikt :cool:
    2016-08-13-12-42-52.jpg

Mbj, Kjakan, Baldrick and 5 others like this.
  7. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,977
    Bonuspoeng:
    293
    God lørdag fra Volastra i Cinque Terre. Det var en nydelig soloppgang for et par timer siden og nå er det snart frokost. Ser ut til å bli en flott dag før turen går til Oslo i kveld.

image.jpeg

Mbj, Baldrick, Aussie74 and 2 others like this.
  8. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God midt på dagen fra det thailandske!

Et par timer til poolside så går ferden mot bkk og Singapore sling Airlines hjem. En deilig ferie går mot slutten. Blir nok greit å komme hjem også. Dessuten reiser man jo hjem på en meget behagelig måte.

En fin lørdag ønskes dere alle!

Stuttfeiten liker dette
  9. KatManDu

KatManDu Senior Medlem

Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Gresk kaffe på Cactus Bar. Bussen kommer om en time. Så blir det å henge rundt på en grusom flyplass (CHQ) et par timer før touch&go CPH-KRS.

Ha en fin dag videre, med eller uten lottokupong :)

watchaddicted and Stuttfeiten like this.
  10. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,255
    Bonuspoeng:
    183
    Det var da voldsomt med morgenhilsninger fra eksotiske steder her da, og det før fuglene har våknet her hjemme. Så da følger jeg opp med god plaskvåt morgen fra Stavanger. Her bøtter det ned og følelsen av høst er høyst reell.
    Frokost er inntat foran tv'n og nå sitter jeg å nyter en kopp kaffe mens jeg titter ut vinduet og lurer på hva jeg skal finne på i dag. Kvelden er nå booka, og den ser jeg fram til.
    Ha en glitters dag da :)

11. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    Mange hilsener fra flotte reisemål, velger å toppe hele greia med god morgen fra RB Royal Garden i selveste Nidaros. Levert Jr. på Lerkendal, og fått meg solid frokost. Byen byr på solid vestlandsk høstvær, så det blir fint å starte kjærra å kjøre sørover om noen timer.

Nyt dagen, med eller uten paraply(i glasset eller i handen)

LN-FHU, RoadKing and Stuttfeiten like this.
  12. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,275
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Port Harcourt i Nigeria! I motsetning til alle dere andre som koser dere på ferie? Så skal jeg "kose" meg på jobb her i 5 uker! Så ta gjerne en drink for meg også. :)

Larata liker dette
  13. peterfox

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Skal ta en i morgen.
    Håper du jobber på sjøen. Nigeria er ikke på min Topp20 liste, har vært i Lagos helt ufrivillig.

Satyv liker dette
  14. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Og så til dagens minst eksotiske: God lørdag fra det østfinnmarkske!

Det er godt å se at flere forumister her tar ansvar og opplever nye kulturer mens de samler inn bonuspoeng eller høster fruktene av tidligere sankning :)

I det høye nord har ildkula vist seg på himmelen for første gang på lenge. Kjærkomment. Ellers er det nå skremmende få flyturer i appen, så om ikke lenge må man få gjort noe med det :)

15. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,499
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra Trøndelag,

Etter to måneder i Oslo er det på tide å returnere til studier og gjøre seg ferdig. Lynkjapp flytur i dag, med en skikkelig nybegynnertabbe, reservere sete 6A (uten vindu). Dermed måtte turen nytes totalt uten utsikt, nedsig med det gode været.

Ønsker alle medforumister en herlig lørdag og anbefaler alle å reservere et vindussete med vindu.

16. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    God langt på natt fra Tokyo.

Innholdsrik dag med med byvandring og en Tilfeldig middag med tre flyverter fra Delta. Tre trivelige karer som er stasjonert på Honolulu, ikke verdens verste plass å ha base. Interessant å høre på når de høylytt rakker ned og kritiserer arbeidsgiveren sin. Han ene mente han måtte jobbe til han var 100 for å ha råd til å pensjonere seg. De var alle enige om at alt var mye bedre i Northwest Airlines. Kan konkludere med at det var den skeiveste og mest flyvennlige middagen jeg har hatt.

God natt om du er fornøyd med jobben eller ikke :)

RoadKing, Satyv, Baldrick and 2 others like this.
  17. Grove

Grove Medlem

Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra "eksotiske" Billund.
    En uke med legoland, og diverse vannland og dyreparker går mot slutten.
    I morgen er det Color Line tilbake til fedrelandet, og jobb på mandag.

18. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,275
    Bonuspoeng:
    93
    Jobber dessverre på land! Stor fabrikk som produserer Sub-sea manifolder. ( http://www.aveonoffshore.com/ ) Innesperret på et område med gjerder og vakttårn med væpnede vakter på alle kanter. Ingen mulighet for å ta seg en tur utenfor. (forsåvidt ikke noe å trakte etter heller) Væpnet eskorte til/fra flyplassen. Litt som fengsel! Heldigvis bare et prosjekt, så skal ikke gå av med pensjon her. :D

Del denne siden