God måndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 09. mars 2015.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Första dagen på kontoret sedan i måndags betyder 122 olästa e-mail. Funderar på en ctrl+a + del på samtliga för att komma ikapp.

    Solen skiner och det blir nog en lunchpromenad. Ha en fin start på veckan!
     
    Fnate, kwa and SASDC8 like this.
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy mandag fra Bodø.

    Skikkelig bygevær ute, så alt etter hvilket kvarter det er snakk om er det sol, regn, hagel eller snø... Greit å ha kontorjobb da :) En kjapp 8,5 timers dag før SAS flyr meg til TRD og Royal Garden i ettermiddag.

    Ha en flott mandag!
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra midt i Skagerak.
    Her er man på Superspeed tur. Kjapp handletur i Danmark, så til Larvik og så kjøre hjem.
    Det må være det man kaller en rundtur.
    Skulle egentlig vært noen dager til på farten, men så ble det endringer i programmet så man kommer hjem i kveld allikevel.
    Senga hjemme er jo alltid den beste, så bør vel ikke klage for mye.

    Ha en fin uke!
     
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Ha ha ha

    Har 3 t layover i BNN i kveld. Jeg ler og gråter om hverandre.
     
    SASDC8 liker dette
  5. kwa

    kwa Høytflyvende

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    8
    God formiddag!
    Opplever nervøse rykninger over min flight med DY onsdag 06:30.
    Tre år siden siste flight med DK, men ble eneste alternativ når SAS ikke får meg sørover tidlig nok til å rekke Fredrikstad rundt lunsj.
    Måtte gardere meg med flight fra både OSL og TOS til Bergen på torsdag.. Lenge leve streiken!
     
  6. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, streik er fint så lenge det ikke berører en selv ... ;)

    G'moorgen fra streikefri sone i Vestsørøst. Her skal man ut i offisielt ærend idag, og kroppen er derfor forskriftsmessig vasket og polert. Satser på at det er kjapt unnagjort så man kan gå tilbake til mitt vanlige uflidde meg.

    Ellers er man inne i to av årets mest upopulære uker ... ukene hvor det er sommertid i USA men ikke i Norge. Vi sier GROMPF til den.
     
  7. kwa

    kwa Høytflyvende

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    8
    Update, garderer meg atter en gang med den herlige ruten TOS-KKN-OSL tirsdag kveld.
    Herlig når man må benytte billigste reisevei, og må velge mellom de få ledige plassene SAS har innenriks om dagen..
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ja ja ja... klokka er 911 og det er første morgenen her i Seattle der jet-lag'en er borte og det ikke føles som om influensa river i muskler og hode. Det betyr, som vanlig, bare en ting:

    Jeg skal hjemover!

    Og det skal jeg jo. Med BA nå etterpå. Desverre med en 777 og 10B, men man kan jo krysse fingrene og håpe på upgradegudene. Dog tror jeg sjansen er lik 0.

    Ha en strålende dag
     
  9. EB_mmats

    EB_mmats Nytt Medlem

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    40
    Bonuspoeng:
    13
    God mandag kveld alle.

    Sitter på hotellrommet i Dubai, og gjør klart for avreise i morgen tidlig 0445. EK159 skal ta meg til OSL.
    Kjenner jeg begynner å bli litt nervøs mtp. forrige gang jeg skulle reise med EK159 som går 0700 og jeg våknet på hotellrommet 0940..

    Ikke noe fri bar i kveld så regner med at alt går bra, om det ikke skulle gjøre det så får jeg vel legge ut en melding her på forumet så dere får noe å le av ;)
     
    Ruby, Joachim, SASDC8 and 1 other person like this.
  10. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113

    Ha ha ha ha, god tur heimover! :D:D
     
    EB_mmats liker dette
  11. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    G'aften fra Stavanger. Denne ettermiddagen/kvelden har blitt alt det jeg ikke tenkte den skulle være. Dro rett fra jobb for å sjekke ut en trendy nyåpnet kaffeplass i Stavanger. For de innvidde: Coffeeberry som startet opp i Sandnes har nå åpnet ny sjappe i Stavanger. Ikke langt unna Domkirkeplassen. Etterpå dro jeg hjem med håp om å drive litt indretjeneste. Men så ble det heller å sitte å høre på musikk i stedet. Hardt liv.
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sånn er det å jobbe i staten. ;) Skulle ønske jeg hadde 122 uleste epost :(

    God morgen fra Carlsbad. Her sitter man ute og jobber etter en lengre brunch.

    Flott helg i områded, i morgen går turen hjemover der våren ser ut til å ha ankommet. Ha en flott uke
     
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God mandag kveld fra Nordsjøen også.

    Her har uværet returnert etter ca ett døgn med roligere vær, så det blir nok å satse på innetjeneste i natt også. Takke gudene for internett!
     
    Bjoern In America liker dette
  14. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mitt beste råd: Ikke legg deg!!
     

Del denne siden