Mandagen kom djevelsk brått på. Men jobb er jobb... Det er litt mindre varmt og litt mer grått på Sørlandet i dag. Dermed blir det lettere å fokusere på faget i et klasserom som er 27 grader Ha en fin dag der du er, enten du er i arbeiderklassen eller bedre
Strålende dag fra Trondheim Sol fra skyfri himmel, dog uten kjempevarme på formiddagen. Satser på at dette stiger litt ila ettermiddagen. Ser ut som finværet fortsetter også , så det er på tide å få fikset bakdekk på MC ser jeg. Ølbrygging ikveld ! Ha en fortreffelig mandag
God midt på dagen fra det Sørlandske! Og i dag kan vi gratulere svenskene med nasjonaldagen. Sov elendig i natt. Fikk vel kanskje 3 timers søvn totalt, så formen er deretter. Full fart på jobben i dag, og prøver å henge med i svingene. I kveld er det grill og vin i vinforeningen. Mulig jeg heller burde gått hjem og lagt meg..... Time will show... Ha en fjong mandag......
Super mandag! Er trøtt som en strømpe etter en urolig natt, men det bedrer seg vel litt utover. Skal på møte på takterrassen til Emirates i ettermiddag, så det blir jo kos i denne solen. Håper på noen saftige nyheter fra den fronten - gjerne med test i first! Det skjer vel neppe... Drar også ned til Sørlandet i kveld, nærmere bestemt til hytta i Grimstad. Skal møte rørleggeren i morgen for befaring før vann og kloakk kobles til. Så da blir det hyttekontor for en gangs skyld. Reiser hjem igjen på kvelden i morgen, så det blir en kort tur denne gangen. Ha uansett en strålende mandag!
God mandag fra et grått Tromsø! Nå har man akkurat vært inne og sjekket EB-kontoen, og er nå back som EBD etter 8 måneder eller så som EBG. Juhu!
Niks! Det er det jeg har sagt hele tiden... Men er det ikke flott at selv en som etter sigende misliker SAS så sterkt som meg klarer å fly litt med selskapet slik at man får Diamond...? Eller kanskje jeg ikke egentlig misliker selskapet...?