Alle eventyr har en slutt.. Årets store Hong Kong tur er på vei til å bli avsluttet .. litt rar dag. Noen har allerede reist og de fleste andre skal ut av rommene og «vandre gatelangs» til flyet går kl 01:00 natt til tirsdag .. (mandag kl 18, norsk tid) Ha en flygende flott mandag
Sitter blid og fornøyd i The Bridge loungen til Cathay og ser på de store fuglene trille forbi vinduet. Prompene mine lukter en blanding av Dom, hummerhaler og wagyu (overprisa ku), sikkert på at jeg fortsatt har litt promille. Takk for turen og vel hjem her blir det 1A og soving hele veien. Hyggelig av Finnair å sende en maskin malt i marimekko.
God morgen fra hovedstaden! Helgen er endelig over, og mandagen er her! 5 herlige dager med jobb før neste helg kommer krypende. Akkurat passe arbeidsmengde disse dagene, så det ikke blir stress, og heller ikke kjedelig. Topp stemning, med andre ord. Sånn kunne det ha vært, i en ideell verden. Men, neida. Det er mandag. Jeg gleder meg til helg.
God ettermiddag frå Intercontinental! Her ligg fire øl-lik på rekke og rad... Det er mandag morra blues. Men det er godt mulig vi står han av denne gongen også. Takk til alle som tok turen austover, og ha ein god dag alle sammen!
God ettermiddag fra Sydney! For en fantastisk by! Ellers er det fortsatt gåsehud etter kombinasjonen LH F, SQ F suites og SQ biz på ruten FRA-PEK-SIN-SYD (11K er definitivt beste valget hvis du greier deg uten vinduer..!)
God morgen fra Trondheim! Det er en kjølig morgen, kvikksølvet antyder ned mot -8... God tur hjem til de av dere som har "demonstrert" på sivilisert vis i HKG... Håper dere er heldigere med SAS i dag, enn de som dro i går da de visstnok ble borti 5 timer forsinket ved avgang... Ha en strålende dag
God morgen sånn ca over Latvia. 3 timer forsinket fra HKG, håper det holder seg så jeg kan innkassere €600 Men nå er det frokost.
Mandag morgen! Tidlig opp! Slitt oss ut i vintermørket og kulda! På vei til til kullgruva! Temmelig glad jeg bare er turist nå og at jeg ikke er på vei til arbeid Riktig god morgen fra Longyearbyen
Om jobben føles tom og meningsløs til tider så tenk på at det alltid er noen som har det verre... Ett eller annet sted der ute så sitter det faktisk noen og monterer blinklys på Teslaer...
God mandag fra 2063. Passe avslappende helg så jeg føler meg relativt klar for en ny stressende uke. Tur til Stavanger denne uke så man i alle fall får litt påfyll på EB og NCC kontoen Velkommen hjem til alle som har vært på tur. Hverdagen truer 26 dager til TG F til Tokyo
God morgen fra flytoget. Klart for novembers første Segment run for å nå EBG. Dagens rute OSL-CPH-HEL-ARN-OSL.
God morgen fra hovedstaden. Her pimpes det kaffe så man orker å holde gluggene åpne. Det er mandag men man skal vel ikke klage, vil tro det er en gjeng som er skrøpeligere i form enn meg etter helgen.... Ny uke, nye muligheter!
Ja, eller alternativt kunne du vært denne tavlen i F-loungen til Air China i Beijing som kun viser når boardingen har startet... Ikke info om kommende avganger, ikke go to gate...kun at "boardingen er igang, håper du har en gate i nærheten, ellers er du *******...men da vet du det ihvertfall..!"
God mandgsmorgen fra Mogan Princess, Granka. Her skal en sutalaus uke henslepes på all-inclusive. Eneste bekymringen er at en skal få for mye kg igjen for pengene. Ikke noe trimrom på hotellet, men massasje. Trillian spanderer en behandling, men bare hvis det er en mannlig diger afro-ameikaner. Men siden hotellet er en terrassebygning klint opp i en skråning skal det nok bli muligheter til å bli kvitt noen kalorier. Her er ca 1 million trapper! Mine tanker, og betingede medfølelse går til årsmøteflokken som reiser hjemover med for trange hjelmer. Min ubetingede medfølelse til alle IF'ere som ikke var med på moroa!
God formiddag fra Nordens Paris Her er det vinter i motsetning til der jeg var i Helgen. Det er -1° C og det blir første dagen på universitetet dette semesteret. På torsdag blir det 4577 til TRD og senere den dagen blir det Fly & Øl før oss som deltar på slikt i Trondheim. Ha en flott mandag og velkommen hjem til de av dere som har kommet såpasslangt
God mandag fra Oslo. Alle her har nok en bedre dag enn han token her: https://twitter.com/LordSvime/status/1191076791106060293 Ha det kjekt
God mandag! Hva skjer i dag ... hmm nei ingenting. Kom forøvrig over denne artikkelen angående kredittkort fra VG: https://www.vg.no/nyheter/i/EWEPqj/eksperter-slik-faar-du-gullfordeler-hos-banken men den er for VG+. noen som er det og kunne kopiert inn her hva som står? takk
Det er jo en svært meningsfylt jobb! De fungerer veldig fint på min bil, i alle fall. Hadde du derimot sagt Audi eller BWW, hadde jeg vært enig.