I beg to differ... Sånn som jeg kan se så har definitvt Tesla tatt tronen med god margin her. Men du er muligens unntaket som bekrefter regelen . Forøvrig et framifrå potensial for krangletråden dette
For en strålende mandag dere! Endelig var booking guden med meg. Fikk karret til meg to F seter på LH520 fra München til Mexico. Da var alt i boks der
God formiddag fra Trondheim -9 i morres , så det var en kjølig sykkeltur til jobb...men det finnes riktige klær Håndballtrening med minstemann idag , før det blir sofatjeneste. Så ble det dessverre slik jeg fryktet at jeg ikke kan delta på kommende Fly&Øl i Trondheim.... Ja ja...får ta det igjen i Oslo til helga...dersom noen er i området Ha en flott mandag
Det er jo ikke noe å krangle om, jeg har jo rett! Men, jeg tror nok at man ser det man vil se. Det er i det hele tatt alt for få som bruker blinklys, uavhengig av hva slags bil de kjører..
God mandag fra Unitedloungen på HKG. Noen timer med loungesafari før ferden går hjem via Køben. Vi har hatt en fin tur vi
God mandag! Dog ikke for sas.no... virker som SAS IT sliter litt i dag. Ja, ja skal vel få skvist en billett eller to ut av dem i løpet av dagen læll
God formiddag fra SQ C loungen på LHR, på tur hjem i fra en fotballhelg med eldstegutten. Gleder meg til å avlegge F delen et besøk neste uke når man skal på tur med @Schlandy.
Hehe. Kan vel slå av for forumfolk. Flytog til Drammen og bytte derfra til Skoppum. (Billigste reisemåte) Total reisetid er vel 1t 30m, så riktig «noen timer» blir vel feil
Nysgjerrig på hvordan du får det til å bli billigere, for jeg får din måte til å bli 18 kroner dyrere enn Vy direkte.
Studentpriser. OSL-Drammen (Flytoget) 113,- Drammen-Skoppum (Vy) 96,- Flytoget+Vy=209. Vy hele veien=255