Akkurat landet på BKK etter en hyggelig tur i TG F. Vet ikke om det var varmt i kabinen eller om det er pysjen de deler ut som ikke puster, men det ble ikke så mye søvn. Siste strekket til Phuket med Air Asia nå.
God morgen! Dagen min starter i litt mer moderate forhold enn @Upsaker … en helt vanlig dag for min del, ingen reising utenom pendling. På reisefronten har jeg begynt å titte litt på middelhavscruise men er veldig usikker på om det er noe for oss. Får vurdere litt mer. Ha en flott dag!
God morgen fra prærien i Indre Viken, 4,5 grader og lettskyet. I dag er planen at rute P508 skal bringe meg til verdens vakreste by! Planen er å gå innom et sted for å finne noen julevarianter fra @ValdresBjarne og hans «Lille Vesen» … Livet er lett når det er helg
God mandag fra Oslo, dagens første hindring er forsert, dvs vekkerklokken. Så var det bare å sette igang med ny arbeidsuke. Enda bra jeg bunkret opp med kaffe på TTT. Kjennes som det er et utømmelig behov!
God mandag? Hvertfall mandag.... Her har man akkurat rent ned dørene på jobb, og såvidt begynt med dagens gjøremål. Ellers ser jeg at WF skal tilby en form for IFE i løpet av høsten.. T-4 til helg Ha en bedre mandag !
God morgon frå eit kontorlandskap inst i Førdefjorden. Det er omlag to månader att til neste booka flytur (til SFO). Det hadde vore kjekt å komme seg på vingene ingen. Alt for lenge sidan sist. Sambandsstatane har meir godt øl igjen som må drikkast, og sjølv om SFO i januar kan vere ei kald affære er det nok hakket varmare enn dalstroka i Sunnfjord.
God morgen fra riksstaden. Opphold, og mindre spennende turer enn flere av de andre medforumistene deler. Det gledes til å endelig få seg en long-haul tur igjen. Bare to uker til avreise. Nesten et år siden sist. Først masse jobb og møter. Den sorte uke nærmer seg...
God formiddag! Her har vi vært oppe siden kl 05, og har rukket både husarbeid, lek og helsestasjon før kl. 9.30. Du verden så effektiv man blir av å få barn! T-20 til Thailand T-65 til Florida/Mexico
God morgen fra et kontorlandskap i Oslo. Fortsatt er det vårklær som gjelder, men det blir kaldere utover uka. T-5 til minibreak sydover.
God formiddag fra kontoret på Lilleaker. Tre dager igjen til ferie. Skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal komme ajour jobbmessig før den tid.
God formiddag fra Grenland. Et snev av trang hjelm, etter å ha vært på baccalao lag i går. Fikk ulpa i meg en halv flaske Gilde juleakevitt fra 2021 + en liten elv av øl. Godt man har fri i to uker Så får vi heller gjøre noe nyttig i heimen etterhvert.. Ha en vid mandag
God mandag! Ny smekkfull uke både på jobb og sjonglering i heimen. Sjekket litt ang vaksiner ol og får inntrykk av at det vistnok er vanlig å etterfylle eks poli/difteri/stivkrampe. Jeg har ikke tatt noe siden jeg gikk på skole - dvs midten på 90-tallet. Har jo reist land og strand etter den tid og vært med på ymse sjøslag uten å tenkt stort på det men. Har dere fyllt på disse i nyere tid? T-8 SFO T-29 MIA/GGT
God ettermiddag fra Chiang Dao. Her titter en på solnedgangen og fjellmassivet Doi Chiang Dao mens en kald Chang nytes. Har kjørt bil hit fra Chiangrai i dag. Mandag er hvistnok en dag hvor mange resturanter er stengt, og det samme var Microcosmos som også mekker hjemmelaget øl. Ha en glitters mandag
God morgen fra solfylte Trondheim! Som andre var det mye effektivitet på morgenen, levere i barnehage, lang tur med firbeinte og et par kaffekopper før arbeidsdagen begynte. Deilig å starte litt seint noen ganger. Ingen reiseplaner selv, men noen får da utbyttet CT og poengene mine. Men som det frister å reise litt, klør litt i fingra når det kommer mange fine reisebrev. Ha en fortsatt fin dag!
På plass i Barcode, uten å kunne koding, og ikke i en bar. Begynner å bli en stund siden jeg var her. Dagen går med til møter og atter møter. Så skal man nok klare finne koden til en bar etterhvert
God Mandag fra ARN. Prøvde meg på en tur i loungen, men var kjapp med å snu i døra når det første jeg ser er folk som må ty til vinduskarmen for å få sitteplass. Mulig jeg har vert litt uheldig, men det har vert stappfullt og vanskelig å finne sitteplass her samtlige ganger jeg har vert innom de siste månedene
God morgen fra Florida. Her i Fort Lauderdale er det oppunder 30 grader, og solen skinner. Jammen greit at jeg ikke skal noe annet enn å slappe av. Våknet kl 3 i natt, men snudde meg rundt og klarte å sovne igjen. Så nå er vel nesten døgnet snudd allerede. Hvis jeg kjeder meg for mye, så blir det kanskje et lite reisebrev. Ha en finfin dag, og uke!