God mandag fra havet

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 30. des 2013.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God mandag fra havet.
    Rart hvor raskt det blir ok å være oppe hele natten, ryktene sier det er verre når en skal tilbake til dagrytme. Sitter ellers og undrer meg over livet og hvorfor jeg velger pizza fremfor andebryst og roastbeef av indrefilet til lunsj. Kanksje ikke så gourmet allikvel... Men godt var det!
     
  2. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God mandag morgen fra Shanghai. Siste dag før hjemreise med TK senere i kveld. Men nå venter frokosten. Ha en forsatt fin dag.
     
  3. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra NSB tog 75-ettellerannet. Siste dagen med pendling fra Drammen til Oslo. 2. januar blir Drammen arbeidssted. Blir deilig å bruke 3 min til jobb fremfor dagens 45 min.

    Fikk også snusket til meg First Class hos Lufthansen og Thaidamen i går for min reise 12. januar. Har også drevet med litt generell fiksing i leiligheten i romjula.

    Livet er særdeles god for tiden!

    Ønsker alle en flott lille nyttårsaften.

    Thomas
     
  4. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag. Våknet før butikken åpnet i dag, så da ble det Wrap Class à la Deli de Luca til frokost, samt etiopisk kaffe i den nye presskannekoppen jeg fikk til jul.

    20131230_070222 (Small).jpg

    Har kommet ut av mat-koma og er klar til å produsere. Han en fortreffelig dag!
     
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morra fra sjappa mi, hvor jeg har nok å telle på i dag også. Kort uke, som til slutt ender opp i Lilyhammer. Det blir stas!
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig 6. Juledag.
    Blir sene kvelder nå i disse fridagene. Bare noe til man må få sett på TV lissom.
    I dag blir det noen ærender som må gjøres. Polet bl.a. for en flaske fransk boblevann til i morgen aften/natt pluss noen banksaker som må ordnes.
    Men først får det blir brunch her. Roastbeefen må fortæres snarest! Høye smørbrød. Nammenam!

    Fortsatt god mandag!
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Åååååh, jeg jobbet i "bætabutikk" og talte opp ladekabler, cd-plater, skruer, bluray spillere i såååååå mange år og nyttårshelger var helt klart ikke noe man så frem til. Hatet det massivt. he he.

    Nogenlunde god morgen fra Calgary. Stadig bedre form, noe som kan ha med å gjøre at det meste av turen har handlet om å sove. Et par småturer ut igår, og så bare tilbake og drikke vin og sove.

    Nå er det bare å komme seg opp og rekke 07:00 avgangen til Dallas for å connecte til London. Mistenker at det blir mye soving hjem også. Drømmer vagt om å oppgradere til F hjem fra Dallas, for da kan jeg legge meg og sove med det samme. Hmmmmm…

    - Fnatstadhagen -
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra O'Hare.

    Her ble det en ekstratur en tidlig kald morgen, så her sitter man allerede på fly som avgår om 5 minutter. Tilbake i kveld.

    Minus 17 på morran i dag, ja. Og 23 pluss dit jeg skal i 3 timer. Fri resten av uken.
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113

    Hei hei Fnatstadhagen!
    Virker som du har hatt stort utbytte av turen til Kælgarri! F på hjemreisen har du sikkert fortjent. Tør jeg anbefale å stå foran disken og hoppe og skrike og spørre om de ikke vet hvem du er og at du i det minste har fortjent en F oppgradering hjemover. :p

    Når det gjelder varetelling har Vinmonopolet tydeligvis en god strategi. Selg tomt. Så blir det mindre å telle. Måtte innom polet i dag og har aldri sett så tomme hyller noen gang. Så der har de hatt tidenes salg vil jeg tro.

    Hilsen
    Jägermeisterstuen
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jaja - man kan ikke gjøre alle til laks .... ;)


    Customer: Can you check with a supervisor ?
    //Andreas : I am the Supervisor.
    Customer Can you check with your supervisor ?
    //Andreas : That would be me too. I'm the Duty Manager
    (Customer has left the session)
     
    Islending, Fnate, Bizflyer and 2 others like this.
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    he he. Fin den.
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Valgte en annen strategi. Gikk til billettkontoret og sa jeg ville fly hjem i pysjamas - ferdig, basta. Et ikke ubetydelig mellomlegg senere var vi venner og jeg fikk nytt boarding pass. Behøvde ikke snakke med Duty Manager hos WIAS engang ;)

    Nå er det bare å starte å drikke seg opp, så man får sove hele veien over. Mat er for nybegynnere.
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Utrolig hva man kan få for 30-40 tusen penger i våre dager!! :D

    God tur hjem!
     
    tommy777 and Fnate like this.
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Var vel ikke akkurat de summene da. Hadde jo en C-billett fra før.
     
    tommy777 liker dette
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Minner om LHR for før Thanksgiving. Kom meg tidlig til LHR og var egentlig booket på 15 ettellerannet flighten wt+, allerede oppgradert til C.

    Og adios oppgraderinger var seff ikke ledig på 12 flighten. 10 minutter og en neve Euro senere var man i en dobbelseng ombord

    Verdt hver eneste Euro!
     
    Fnate liker dette
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Har det ofte slik selv. Blir oftest Adios til oppgraderinger!! :eek::oops:
     
    Jørgen, Scanflyer and Fnate like this.

Del denne siden