Gooooooooooood formiddag.
Og beklager for mitt fravær den siste tiden. Er ikke enkelt å bli en student etter så mange år som selvstendig fastlege. Der det sitter alt ifra Sykehus overleger, Seksjonsoverleger, Avdelings overleger og ordinære overleger, som alle trenger bistand ifra oss underordnede for papir flytting, innkomst samtaler og utskrivelser.
En kan vel si mildt at en savner den gamle tilværelse, med å komme på legekontoret. Logge inn på IF og ta den første kaffe koppen med dere. Bare 11 mnd, igjen til jeg kan delta på daglige basis igjen.
Det savnes å kunne fly og kose seg igjen. Ingen mulighet til lang helger når en er på sykehuset, ufyselige arbeids tider med vaktordning.
Hvordan går det i fly verden, er det mulig med SQ, TG, LH F om dagen. Litt dompa og Krug hadde vært aldeles påpasselig korrekt å sippe i de eleverte klasser, helst til Hong Kong. Jeg og fruen mimret down memory lane igår og kjente på kroppen at reisebasillen er dypt deprimert med abstinens tendenser. Eneste en kan se for seg er litt LHR safari
Må dere ta godt vare på dere selv, forsøker å dukke opp litt oftere, nå som jeg har mestrer å være "student" igjen
Vis alt...