God mandag fra reality

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 31. mars 2014.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Hjemme etter ei herlig helg i Dublin -definitivt en by jeg skal tilbake til. Nå derimot er det back to work og ingen Guiness i lunsjen(skulle tatt seg ut....:p ) KLM leverte varene synes jeg,dog var ERJ-setene noe korte og ga ikke nok støtte for lårene synes jeg,men veldig god plass(knyttnevetesten var mer enn bestått).Fikk heldigvis bro-parkering på AMS og dermed gikk connection smud(det hjalp at vi landet 15 min.før tida).374 FB-poeng fikk jeg også....hurra...:rolleyes:
    Regner med litt overtid idag pga månedsavslutning på jobb, men deretter er det hjem i soffan.

    Ha en fantastisk dag :):):)
     
    SASlovah4evah liker dette
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, så var mandagen over oss. Fint vær her i Sør iallefall.
    Nå venter en jobbeuke og jobbehelg før man i neste uke starter et par ukers ferie.
    Satser på at koreaneserne er ferdige med å skyte på hverandre til da, så mellomlanding går uten bruk av bomberom og hjelm.

    Måtte uken gå racerfort!
     
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God solrik morgen fra det kalde nord!

    Sitter og planlegger sommeren reise og ser at jeg mangler 20k EB-poeng. Om noen brenner inne med noen og vil selge, let me know!!! :)
     
  4. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Svg. Verken hamburger eller croissant (eller hvordan det staves) til tross for nye ruter både sørover og vestover, men fikk bytte til wf propell oppover kysten:)
     
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God eftermiddag från Guldvåningen i SAS Loungen på Kastrup,

    Folk som klagar på denna har aldrig varit i United Club loungen i SFO. Fin tur med SK936 över Atlanten. Pursern känner en del av oss från en MD charter förra året. Nu skall jag bara vänta på att SK408 och en taxi tar mig hem till sängen.
     
    Last edited: 31. mars 2014
    SASlovah4evah and Islending like this.
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Guldvåningen. De slipper hvem som helst inn der nå skjønner jeg ;)

    God morgen fra Chicago. Her er våren for alvor ankommet i dag med fuglekvitter da jeg plukka opp avisen.

    En gigantisk arbeidsmengde foran meg, så bortsett fra ett par dager i Colorado, møter i DC, Atlanta og NYC, har jeg grounded megselv frem til den 22. april for å komme ajour.

    Skattemannen krever førstepri og man har kun ett par uker på å fullføre fjorårets lotteri. Starter med å ferdigstille det i morgen. Ugg...
     
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'ættermedda! Her skin solen lykkelig fra blå himmel og kjæledyrene nyter finværet. Jeg sitter inne og jobber. Blir en tur downtown i kveld - Steve Hackett og Genesis Revisited står på programmet i Atlanta Symphony Hall - hovedsaklig Genesis-stoff fra Gabriel-perioden. Blir stas!
     

Del denne siden