Mandag morgen og ferdig med god frokost nr 1 og en pitt stopp i loungen for nr 2 før frokost nr 3 venter på siste strekket til Oslo. Hjemme venter noen få plussgrader denne uka, jobb og enda en liten del av 50 års feiringen til helgen.
God morgen fra SAS Lounge i Oslo, her er det mange som har betalt for et "premium produkt" og kafe køen er langt - og loungen er stappfull. Vi er helt åpenbart tilbake til normalen. En god uke til alle!
God mandag fra Oslo. I helgen ble det booket t/r BLQ med Austrian ned og Luftwaffe hjem, når disse to kan fly på Biz Saver for tusenlappen billigere enn SAS i Go var valget enkelt! Med fly på plass går det mot Pixies og Pearl Jam konsert på Imola til sommeren, det må jo bli bra!
God morgen fra kontoret. Tok toget igjen i morges, selv om bussen stopper rett foran døra på jobben. Den lille kilometeren jeg må gå fra stasjonen til jobb fant jeg ut er veldig forfriskende, så kanskje jeg burde gjøre det til en vane. En godværsvane riktignok. Har sperret hele dagen slik at jeg kan jobbe konsentrert med en oppgave. Får satse på at mine kolleger ikke plager meg... Ha en flott mandag!
T-1. innsjekk åpnet på to av fire fly, men tar det på osl Pcr tatt, papirer skrevet ut og lagt i mappe. Pakke i kveld og så bærer det sørafor Fått mye tips, men fortsatt litt åpent i cape Town Har en venninne som er gift med en sør-afrikaner så de hadde mye bra God mandag
God morgon frå eit kontorlandskap i Sunnfjord. Sola skin og alle er blide og fornøgde. I alle fall om eg får litt trumf. Seinare skal vårt kjære SAS få ein telefon. På tide å kansellere fjorårets sommarferie og vonaleg får eg ein CT i retur. Kan LAX/SFO-turen bli til SYD i staden? Hadde vore stas å berre forlenga LAX/SFO-turen vidare til Australia. Det må vel vere råd i desse Putin-tider? T-31 til CPH T-70 til LAX/SFO T-125 til MNL/TPE
God mandag! 2 dager med workshop og 3 påfølgende dager med smekkfull kalender. Her er det bare å holde seg fast og prøve å komme seg igjennom dag for dag. Fikk tilfeldigvis booket tur/retur EWR i påsken med SAS for en liten måned siden. De hadde lagt ut ekstra avganger med A340 begge veier. Forrige uke så ble alle A340 flightene kansellert og jeg ble automatisk booket om på andre flighter (der det absolutt ikke er noe ledig award - knapt mulig å kjøpe). Ringt inn i går og fikk bekreftet endringene (fikk ingen mail om dette for) og fikk også lagt på tilslutning til Trondheim. Her var det ingen award billetter slik jeg så men han fant noe i "bookingclass F". Så alt i alt så er jeg og junior klar for en påsketur til New York med SAS C T-23
God morgen! Mandag altså, ikke like behagelige som søndager, men samtidig deilig å komme igang med nye muligheter. God uke til bølingen.
God morgen fra MBT. Har blir det hjemmekontor hele dagen før LH’s kveldsflight til Frankfurt. En kjapp natt på flyplasshotellet og videre til LJU i morgen tidlig er planen. Mindre krøll med innsjekk nå, ikke noe opplasting av dokumenter. Boardingkort på tlf betyr å kjøre hjemmefra 1 time før oppsatt avgangstid, det er effektivt.
Morn fra gjemmekontoret. Skulle vært på solksten (bergen) i helgen, men covid traff meg endelig og det sitter godt i fortsatt. Men funnet frem startkablene og snurret igang jobb-pcen så en får gjort noe fornuftig. Ellers så ser jeg at Ryanair-appen viser at jeg har flere Ryanair-flyturerer enn SAS-flyturer planlagt så langt i år Ha det kjekt
God morgen fra gjemmekontoret i indre østfold. Behagelig morgen. Utrolig bra start til å være mandag. En kopp kaffe er innabords og første møte er straks i gang. I dag blir det å kjøre papp på dynga sånn asap etter jobb og ellers små forefallende husarbeid. Jeg driver og googler kule spisesteder i Bangkok. Nedtelling pågår T18
God morgen fra kontoret. Her er det flere mennesker enn vanlig, går vi mot "normale" tider? Har planer om å ringe SAS i løpet av dagen, må rette opp i litt tull og tøys med reiser fremover. Solen skinner, og i dag tidlig var det (nesten) lyst da jeg sto opp. Det er hyggelig. Ingen fly i dag, men på fredag skal jeg en tur til Tromsø Det blir fint. Ha en behagelig mandag!
Eg har fått kansellert turen min. "Rebecca på SAS" var svært hjelpsam. No gjeld det berre å finne seg ny tur. Fekk forlenga den 2019-opptente CTen med 30 dagar, so no er det berre å finne seg tur.
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Strålende sol men kun kun 4 grader. Skal øke til 7 utover dagen. Ser ut som våren er i anmarsj =) Alle hoteller er booket for påsketuren. Det er blir 7 dager fulle med moro for far og sønn! Ha en flott mandag og uke! T-26 California
Host og hark frå Aust-Finnmark! Det ramla på plass ein liten TOS-tur på tampen av WF-salet i går. Ikkje at eg kom borti dei billigaste billettane, akkurat, men flytur er flytur! Og knappe tre laken for ein tur til det mange her i strøket no kallar for 'Sør-Finnmark' er innanfor. No sit eg med LH på tråden og ventar på å få snakka med eit menneske som kan leggja til EB-nummeret mitt på ei bestilling eg har inne. Eg kunne gjerne ha gjort det på nett sjølv, men eg finn fader meg ikkje ut av det. Elles blir det roleg inntil hosting og harking har gitt seg Ha ein fin måndag, folkens!
Klassiker den der, men nei, slikt sett er jeg en dårlig Trønder, bart har jeg ei heller. Kommer jo fra ekstremt langt sør i Trøndelag skjønner du.
God morgen fra et solbadet Jessheim. Helgas happening på reisefronten var i går kveld da det tikket inn mail med bekreftelse på at det blir tur til NY igjen i november. Denne gang i form av en bekreftet påmelding for å løpe New York Marathon. Det er noe som har vært en stor drøm i lange tider, så det blir stas . Heldigvis hadde jeg såpass tro på at dette kom til å gå i orden at jeg allerede har fikset flybilletter (TAP Biz), men greit når det blir bekreftet. Nå er bare problemet at om Hotell i NY vanligvis er dyrt, så er det helt hinsides den helga. T-4 til Barcelona (men med en helsikes travel uke før det...) Ha en strålende en!
God formiddag fra Miami/South beach. Hjemreise kl 16.55 lokal tid. Traff en venn som bor her nede. Han tok oss med til Coral Gables og Bulla gastrobar. Ingen turister der, men fantastisk mat og service. De "lokale" var sjokkert over gale nordmenn som tok den lange flyturen turen for et tre netters opphold.
For min del var det en flight fra HND til LAX som plutselig ble borte. Ingen beskjed fra noen. Flyet går fortsatt, men var endret fra 777 til 787, og dermed uten F. Fant et par alternativer som kunne aksepteres, og endte med F fra HND til JFK, dagen før opprinnelig reise. 25 min i kø på CT-telefonen, og under 5 min samtale med en hyggelig svenske. Det ordner seg for snille gutter! Nå må jeg bare finne et fly fra NY til LA, så jeg får brukt hjemreisen jeg har derfra.