God mandag morgen...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 21. april 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Det er fortsatt påskefri - solen skinner og gårsdagens planer om å gjøre minst mulig ble gjennomført med suksess- så det tror jeg vi fortsetter med i dag. Ha en solstrålende dag!
     
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen. Her skinner solen som på østlandet. Blir vel herjing ute i dag med barna, og grillen skal vel oss startes opp for sesongen. Først nå en test av den nye sykkelen før vi jukser med Sats i finværet, styrketrening blir mer effektivt med to små på Minisats.

    Dessuten gikk BRG-claimen min på Le Meridien Brussels gjennom. Rom frokost, internett og sen utsjekk for 106 Euro må kalles levelig.

    Lev livet, hverdagen kommer tidsnok i morgen.
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Bangkokske.
    Siste dag i dag og i natt går ferden hjemover via Milano, København og Oslo. Skikkelig langtur. TG First til Milano, så det starter jo bra. Men det er jo gjerne slik at hele turen kulminerer når man går ut av F og skal sette seg på salatklassen til SAS videre. Har hatt noen flotte biz class opplevelser her i Asia på både 2, 3 og 4 timers varighet som slår enhver intraeuropeisk businessclass langt ned i støvlene.

    Da skal man bare få resten av dagen til å gå her. Skulle nok ikke være noe problem. :p
    Eneste minuset er at det er så steike varmt her om dagen. Opp mot 40 grader og stekende sol er litt i overkant for meg. Pluss inn og ut av aircon hele tiden gjør vel sitt til at man pådrar seg en forkjølelse før man er hjemme.

    Hadde en fantastisk lunsj på Four Seasons i går, og i dag blir det sen lunsj med danske smørrebrød på Stable Lodge.

    Ha en fin 2 påskedag!
     
    Fnate and GinTonic like this.
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Dansk påskefrokost och SK164 står på agendan idag. Skall bli cabrioletväder idag också. Ha en riktigt strålande och solig måndag :)
     
  5. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra IC Abu Dhabi!

    Her har gradestokken har akkurat bikket 36, noe som betyr relativt lav grad av fysisk aktivitet:)

    Det betyr og at jeg må ty til taxi bort til naboen senere i dag (Emirates Palace) for å innta min aften camelccino. I natt venter slalombakken på KL438.

    Fin mandag ønskes!
     
    tommy777 liker dette
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hallo hallo fra solveggen her på Sørlandskysten. Her sitter jeg med en god bok og nyter ettermiddagen :)
    Etterpå skal jeg gjøre ingenting.

    Ha en fin 2.påskedag!
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og hopp fra Lillestrøm. Har tatt en økt med jobbmail nå, siden arbeidsuken imorgen starter i 1K på en jumbo mot Vancouver.

    Nå blir det ut og sykle litt i finværet.

    Ha en fin dag
     
    tommy777 liker dette
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago.

    Her er det vanlig mandag, ble vekket av vaskekjerringa som ankom 45 minutter tidligere enn normalt. Ingenting er som å bli vekket av en østeuropeisk berte på 130 kilo som roper "Hjello" :p

    Første av to kontordager før ferden går til Seattle og Freddie Awards på onsdagsmorran. Ha en fin uke.
     
    Islending and LN-FHU like this.
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    He he.. Litt mer pottetrent og med polsk aksent ;)
     
    SASlovah4evah liker dette
  10. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Apropos å bli overrasket av vaskedamer. Jeg satt på dass på lugaren på Pearl Seaways (DFDS) i dag formiddag og... gjorde det vi menn gjør nå vi sitter på do. Trengte jo heller ikke å lukke dodøra når jeg var aleine der...
     
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God sen aften fra Thai Airways First class lounge i Bangkok.

    Her gikk man på en smell, og hovmod står nok litt for fall. Men saken var nå bare den at jeg ikke hadde klart å bruke opp alle bath'ene mine før avreise, og fristelsen ble for stor til å bruke de på standsmessig kjøretøy ut til flyplassen. Jaja. Litt sløsing må man vel regne med. Turen var fin den, i enn Bimmer 730 IL.

    Nå venter 3A retning Milano, så en helsikkes lang dag med 3 flighter i salatklassen til SAS. Håper på lite folk og god plass i det minste. For nå vil jeg egentlig bare hjem.

    Heisann! Der kom 5te glasset med champers!! Schaal!!
     
  12. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Go kveld fra bartebyen. Holder på å avslutte en strålende dag her -bursdagsfeiring for minsteknøttet med familien,og vi kunne faktisk sitte ute. Varmt som f... og det var bare herlig.Dessverre satt undertegnede med solbriller og ikke en eneste flekk med solkrem, noe som resulterte i tomatskalle og vaskebjørn-look....( skal visstnok være in...:p :cool:)
    Nå er det tre dager jobb før turen settes mot 80-tallet til helgen :):):)
    Ha en flotters kveld :D:D
     
  13. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Og hvem vant plassen....? :)
     

Del denne siden