God mandag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 28. april 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Klar for en kortere arbeidsuke - kun 3 dager:) Men det betyr i allefall for min del at mye av de to siste dagene arbeidsmessig skal presses inn i dag. Hu hei - la oss starte opp.
     
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon,

    Skönt att vara på jobb och återhämta sig från helgens fest. Solen skiner och temperaturen hotar med att stiga mot 21 grader idag. Ha en flott start på veckan.
     
    SASlovah4evah liker dette
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen,

    Klar for tre dagersuke her også, så dette blir en digg uke. Dagen går med til å planlegge et par samlinger med jobben, samt booking av noen flybilletter og hotell til disse.
    Her forventes det pluss 5 grader og storregn i dag, men det snør i alle fall ikke og Ducatien blir holdt inne til våren er på plass ;)
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!

    Blir sånn 3+1 uke her. Skulle gjerne tatt fri fredagen, men sånn blir det nok ikke. Det er jo månedsavslutning.
    Er på plass på kontoret i bedre form enn forrige uke og klar for å gyve løs på ukens oppgaver. Blir nok å holde fingra i denne uka også.

    Ellers ingen planer på denne deilige vårdagen. Sola skinner og det er nesten vindstille. Skulle heller ha sittet på hytta nå med ferske reker og kald hvitvin........
     
    EB liker dette
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Huffålæll som jeg ønsker det var søndag idag.... Topp helg i Oslo,med øl,øl,øl og masse sol + stooor suite på Radisson Blu Scandinavia.
    Nå er det back to reality og jobb. Ha en strålende dag alle :):):)
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag ja :)

    Tilbake i hamsterhjulet i dag.
    Like fint vær her som litt lenger øst i Europa. Mulig det blir årets første sjøbad i Norge i løpet av uken.
     
  7. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Sjøbad i Norge?? Grøss. Tror faktisk jeg våget meg til slikt i fjor og kom da fram til at det må ha vært to år siden sist :p
    Sånn ellers skal dagen brukes til å lage et program som løser sudoku, satser på at jeg får det til snart, da fristen nærmer seg
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Grumpf fra 6A på 8 flyet til Denver... Kjempestrutna på morran i dag, opp tidlig med ekstra tidlige ankomst til Ohare grunnet en telefonkonferanse med Qatar kl 0700.

    Men det begynner å ta seg opp etter to kaffe og en trippel espresso. Plukker opp HEO og Flemming ved landing før turen går til House of Miles for møter der i dag

    Ha en flott uke
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Åjåjåj fra kantina i London. På vei hjem fra Canada og venter på BA768 til Oslo. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg sitter her og er trøtt. Men det er jeg altså.

    Ha en mer våken dag.
     
    tommy777 liker dette
  10. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Fortsatt 20 grader og sol i Tigerstaden. Det må nytes før kulde og regn visstnok ankommer i morgen.
     
  11. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,746
    Bonuspoeng:
    183
    Phuu phuu for en strålende dag. Halve dagen tilbrakt på en avdeling for Stavanger Universitetssykehus, ikke noe alvorlig, bare noe oppfølging av barn :) (ny runde på onsdag) Så finne på middag å få dette unna før 2 av jentene skulle til frisør, da den ene var ferdig måtte hun kjøres til sangøving, retur til frisør å hente den andre, så plukke opp fra sangøving, tilslutt ble det litt tid til mosebekjempelse på plenen, en kamp jeg vanligvis taper.
    Nå skal jeg ha meg en velfortjent hjemmelaget øl før bikketid.
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    - Second baaaaag... That goes under the seat in front of you (putter selvsikkert en tag på bag'en min ved gate)
    - I am in row 1, miss
    - Doesn't matter. The flight is really full
    - I am in row 1... It is rather difficult to find a seat in front of me. I have to keep the floor space clean
    - I understand but it IS a full flight and you really need to put it under the seat in front of you so we can fit all bags.
    - But it is not possible
    - Just see when you get down there.
    - Ok, but don't you think the captain will mind?
    (men da hadde hun allerede gått)

    Men vi fikk litt latter i køen ved gate 17 da. Det skal vi ha. Gudd nait!
     
    Jørgen, Henning, tommy777 and 3 others like this.
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    He he... BA sine flight attendants er drita lei av den durabelige økningen av onboard bags siden BA begynte å ta betalt for checked bags. Så de har sutra til fagforeninga, de har så sutra til ledelsen og voila, vi har fått denne moroa.

    Good times (are you reading, apburen?? ;))
     

Del denne siden