God mandag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 15. okt 2018.

  1. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,986
    Likes mottatt:
    42,341
    Bonuspoeng:
    293
    Dersom du har flybytte i ALF og HFT så blir det poeng på strekningane TOS--ALF og HFT--TOS, om ikkje anna :)
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Nope..
    Har booket TOS-VDS med poeng...

    Men tror ikke jeg noen gang har fått så mye ut av så lite..
    KRS-OSL-TOS-VDS og tilbake for 18000poeng i plus.. For 2 voksne, 2 barn og infant..
     
    Earl, Wiolenze, Eddie47 and 3 others like this.
  3. CB1

    CB1 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    285
    Likes mottatt:
    689
    Bonuspoeng:
    93
    9 timer igjen til årets CT-tur, god kveld til alle:)
     

    Attached Files:

    RoadKing, Earl and Are like this.
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,986
    Likes mottatt:
    42,341
    Bonuspoeng:
    293
    Dæven, her snakker vi! Dersom det skulle være ei ledig luke i de respektives (herrens og undertegnedes) tidsplaner, burde man kanskje få til en 'Flybonus og kake'-seanse (aldri feil med kake, spør du meg) i det østfinnmarkske :)
     
    Travellingalf and Are like this.
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Skal ikke utelukke at det lar seg gjøre ;)
     
    Kristian liker dette
  6. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,556
    Likes mottatt:
    9,091
    Bonuspoeng:
    183
    Det er noe eget i å reise med Widerøe og deres minste maskiner, det er liksom noe litt eget over det når det er fritt valg av sete/man tar det sete som er ledig... det virker som om det varier en del hvordan belegget er, men desto senere om bord desto sikrer er det at man får minst mulig å velge i, samtidig så må det vel innrømmes at 10E er helt supert med tanke på beinplass, særlig når flyturen kun er på 15 min så er det veldig allright å sitte der :)
    1 ting som er sikkert er at Widerøe aldri forholder seg helt til rutetabellen, er de klare til å dra og alle om bord så kan du risikere å lande på neste flyplass på samme tidspunkt som du skulle reist fra forrige ;)
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Har flydd disse før og du har rett.
    Det er ikke vanlig "flystemning".
    Det er "alle kjenner alle på bussen" steming.. Og så snakker alle nordlending, noe som åpenbart gjør alt litt mer sjarmerende :)

    Håper bare det gå greit med ungene og ørten mellomlandinger.. En av de er plaget med propper i ørene.. :/
     
    Earl liker dette
  8. bruto_mas

    bruto_mas Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Ser kaldt ut, er på ferie I thailand nå så unner meg ikke noen av dere
     

Del denne siden