God mandag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 23. juni 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Da var siste arbeidsuke før ferien i gang. Stort sett kontorarbeid denne uken - blant annet en og annen reiseregning som skal skrives. Ha en flott mandag og St. Hansaften:)
     
  2. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God sankthansaften! :)
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy mandagsmorgen fra BOO. Venter på SK4105 som skal ta meg til Radisson Blu OSL, mitt hjem de neste 36 timene.

    Ha en strålende St. Hansaften :)
     
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God strålende mandag fra Sola. Her har morgenen vert effektiv, fant fram gammel mekanisk kunnskap og har hatt service på bilen, og det før morgenkaffen. Nå er vi klar for litt innsats for arbeidsgiver også, ser det begynner å dra seg skikkelig til nå før ferien så her må en begynne med hard prioritering.

    Ha en festlig sankthansaften :)
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpf fra det Sørlandske!

    Her er det ikke noen god dag. Skal straks sette meg i bilen for å kjøre til Arendal for å foreta et kirurgisk inngrep i stortåa. En vond negl som har grodd seg langt ut av der den skal være. Skal visst være vondt har jeg hørt. Så jeg gleder meg ikke nei.

    Så resultatet av den vil avgjøre hvor moro denne St Hans blir. Været er nå iallefall upåklagelig.

    Ellers kom det en fin nyhet om at det fra 1 juli blir tillatt med elektroniske bilag på reiseregningene. Så da kan det være en saga blott å levere alt papirarbeidet.

    God St Hans ønskes.
     
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra nordpolen aka trøndelag.
    Her er det som seg hør og bør på sommer'n, behov for å finne frem varmere klær. Håper værvarslet for morgendagen og framover stemmer..... :
    http://www.adressa.no/vaeret/article9838737.ece

    Utover det er det jobbing på høyt plan. Middag til svigermor i ettermiddag. Yihaaa for hjemmelagde kjøttkaker og stua kål :D:D:D

    Ha en flotters dag * brrrrr*
     
  7. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikset en inngrodd tånegl uten bedøvelse for mange år siden. Det er nok det mest smertefulle jeg noen gang har opplevd. Ikke uten grunn at trekking av negler er en vanlig torturmetode. Lykke til!
     
  8. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God midt på dagen.
    Ikke stort som skjer, bortsett fra man er no helsikes forkjølet, så holder seg hjemme. Måtte det gå over innen fredag, da har jeg ikke tid til å være syk lengre [​IMG]
    Nederland - Chile og Kamerun - Brasil er vel kampene en får følge i VM på flimreboksen idag.

    Ha en frisk dag..
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for lov for bedøvelse!
    Inngrepet er nå overstått heldigvis. Gikk veldig greit. Bedøvelsesstikkingen var ikke så ille som jeg hadde trodd, selv om den var ubehagelig. Men etterpå merket jeg ingenting.
    Kjørte rally hjem fra Arendal for å rekke hjem før bedøvelsen går ut. Rakk det akkurat. Nå kjenner jeg smerten komme i tåa. Ibux allerede inntatt.
    Hvil & hvil påkrevet nå.

    God ettermiddag!
     
  10. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God mandag ettermiddag fra Tromsø! Kun en drøy time igjen før man setter kursen sørover. Et lite stopp på Park Inn OSL, før kursen settes mot Pisa (via MUC) i morgen. Noen dager i Lucca, en drøy ukes tid ved Cinque Terre og noen dager i Yorkshire (flyr fra Genova til LGW med BA og deretter Jaguar XF til Yorkshire). Retur fra MAN via FRA og OSL skal nok gjøre susen, tenker jeg.
     
  11. wilhelm

    wilhelm Medlem

    Innlegg:
    90
    Likes mottatt:
    74
    Bonuspoeng:
    18
    God St. Hans fra Oslo! Sykkelen er levert til service slik at den er klar til lørdagens strabaser :)

    w
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Høres ut som en pansertur. Besøkte Lucca i mai. Fruen fortalte historien her: http://magicofmiles.boardingarea.com/2014/06/13/magic-of-miles-in-italy-visiting-lucca/

    Heia Norge! Ibux, ja. Det hjelper noe skikkelig mot smerte :rolleyes:. Hadde de ikke noe sterkere??

    God morgen fra Chicago. Varmt, fuktig og skyet er igjen været som serveres. Rundt 30 grader tipper jeg. 2 gode kontordager før dagstur til DC på onsdag og Atlanta på torsdag er hva som står på resepten denne uken.

    Ha en fin en!
     
  13. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Etter en utrolig fin kveld nede ved vannet her paa Bainbridge, med lokalt oel - Bainbridge Brewing Company - Hoptopus Double IPA, god lokal mat og ikke minst et ganske imponerende FlyShow, foerst en B-17 i lav hoeyde over Rich Passage etterfulgt av en 787-9 med T-33 foelgefly (foto fly ?) lavt innover oeya fra The Olympic Mountains (det er et sperret luftrom der hvor Boeing gjoer mange "Photo Shoots") saa en B-29 ogsaa med low-pass sammen med en P51. Ellers er det ikke akkurat ferieplaner, men paalagt pendling til Norge for jobb (uuurg) og dermed maa en soerge for at alle noedvendige prosjekter med hus og have er paa plass saa den lille italienerinnen og Beagle kan klare seg alene i de neste maanedene.
     
  14. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Vi tøffinger trenger ikke noe sterkere! :cool::cool::cool::cool:
     

Del denne siden