God mandag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 03. nov 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    På tide å starte opp den nye uken. Stort sett inne på kontoret i dag. Ettermiddagen/kvelden byr på en treningsøkt. Ha en bra start på uken:)
     
  2. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Ruter hvite Porsche. Klar for en uke med lange dager.
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø!

    Blir en lang kontordag i dag, for å bli ferdig med en del saker før jeg stikker på ferie på onsdag. I kveld tenker jeg det er på tide å sko bilen for vinteren, da minusgraderne kommer snikende på tirsdagskveld...

    Ha en super mandag!
     
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morra! Siste innspurt med forelesninger her, før jeg drar til Oslo på fredag, og videre til Unaiten på lørdag! Good times.

    Ha en fin mandag :)
     
    SASDC8 liker dette
  5. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen.
    Ny uke og nye muligheter. Etter en overstått eksamen på fredagen er det på tide å starte med nytt fag. Spennende!

    Ønsker alle en innholdsrik uke :)
     
    tommy777 liker dette
  6. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Låndån.. Har akkurat fullført et prosjekt som har opptatt mesteparten tiden min siden midten av August, så nå er det bare å legge seg...

    Ha en fjong dag og godnatt fra unge SK.
     
  7. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon,
    Halvdålig start på veckan när jag upptäckte att kaffet var slut hemma. Det löstes med hjälp av en stor kaffe på kontoret istället. Ser rätt stilla ut idag och dagarna framöver vilket är skönt efter en månad av rent kaos. På fredag väntar SK943. Ha en strålande start på veckan!
     
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo! Har hatt en fantastisk helg hos eldstedatter i Enschede, Nederland. Godt å se hvordan hun trives og ikke minst blitt mer voksen nå som hun bor borte hjemmefra. Men det var ikke fritt for at far måtte hjelpe litt til med å bytte pærer i taklampene, sette opp røykvarslerne, fikse det trådløse nettet og lappe bakdekket på sykkelen. Et par småting som jeg har glemt å lære henne i oppveksten. Men voksenopplæring funker det og! I kveld blir det eksosbytte på konebilen. Måtte kjøpe noen ekstra deler, og derfor utsatt til i dag. Bytter vel til vinterdekk i sammen slengen, tenker jeg. Vinteren kommer alltid som julenissen på kjærringa...
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Gnarf... Forkjøla morgen i Lillestrøm. Skikkelig tett i alle ansiktets kanaler, så det føles som om tennene detter ut og div ymse. Er bare å trø innpå kaffe før man i god "Stormberg-ånd" reiser inn en tur på kontoret etter lunch for å smitte alle de andre.

    I dag skal jeg ikke ut og reise i det hele tatt.

    Fortsatt god jul
     
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Sola, endelig tilbake på kontoret etter at helgen er tilbrakt i Bergen. En rask sjekk inne på min Eurobonus konto kunne bekreftet at jeg var tildelt 30 000 poeng for 5t/r flighter ifm den Challengèn SAS EB hadde ut oktober - det må vel kalles lett tjente poeng :)
    Ha en feiende flott mandag.
     
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var denne uken også startet!
    God formiddag! Regnet som høljet ned da jeg stod opp har blitt erstattet av lettskyet og sol. Men det varer vel ikke lenge før det regner igjen. Skulle komme MYE regn i kveld sier meteorolygen!

    Arbeidsdagen er godt i gang, og man har da saktens oppgaver nok å ta av. I kveld er det styremøte, så da er den dagen også gått.

    God uke ønskes!
     
  12. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Trondheim
    Tikket inn et prisoverslag på ny bil på mail( nr.2-bil men dog ) noe som alltid er moro lesing. Får se om det blir etterhvert.... ;)
    Blir en forholdsvis rolig ettermiddag kjenner jeg, så derfor... :

    Ha en strålende mandag :D :D :D
     
  13. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Agagagagalore .... her har søndagens fyllesyke begynt å slippe taket ... Å jakte småfrøkner utkledt som harepuser 'under the influence' er ikke passende aktivitet for en gamling for meg. Men moro var det, må innrømme det ...

    Travel uke med mye møter og besøk av kunder. Men hyggelig å være på HQ igjen.
     
    tommy777 and Fnate like this.
  14. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Morn fra Oslo hvor regnet har tatt en liten pause. Burde kanskje traske hjem før det finner ut at oppholdsvær er noe dritt?
    Har ellers ordnet visum for Australia sånn at det er i orden. For NZ har jeg skjønt at det ikke er nødvendig. Må snart få ordnet kjøredoning i NZ også, ser ut til at jeg blir ansvarlig for all kjøringen da det ikke virker å være mange som er lystne på å la folk under 21 kjøre uten at man må svi av masse penger.
     
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ser ikke hva som er feil her?
     
    tommy777 and Kjakan like this.
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Litt vanskelig å forstå hva du mener her. Kunne du muligens poste noen bilder fra seansen så vi kan få et bedre inntrykk av hva du henviser til? :p:cool::p:cool::p:cool:
     
  17. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    Gjett hvem som glemte jobb-pc hjemme idag??? Godt man kan jobbe om kvelden.
     

Del denne siden