God mandag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 28. okt 2013.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen. Her har man voknet til oppholdsvær og utsikt mot nesten 2 uker i hjemlandet. Da blir det ny kortrunde i slankekurverden. Liten flylunch i dag er det også.

    Ellers må man vel snart begynne å planlegge USA turen om 2 uker. I det minste hvor man skal dra etter landing i Chicago.

    Ha en fin en
     
  2. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra St.Hanshaugen! Nettopp ankommet etter en flott tur fra Bergen. Traff på en venninne på flybussen i Bergen og det var hyggelig med reisefølge hele veien til Oslo S. Nå er det på tide å komme seg til Blindern... Ha en flott dag!
     
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Sørlandet! Fin mandag, siden helgen har for det meste gått til planlegging av USA-tur. Planleggingen fortsetter denne uken. Fikk billetter med SAS KRS-EWR via OSL t/r for 4011,-. Sjekket for moroskyld hvor mye DY skulle ha for KRS-JFK de dagene jeg skal reise. 4500,- kom det på (med mat og bagasje begge veier) Inkludert da er også Dreamliner-opplevelsen og Gardermoen-opplevelsen (7t layover på både utreise og hjemreise) Nei takk :D
     
    SASDC8, SASlovah4evah and Scanflyer like this.
  4. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God dag, ny arbeidsuke nye muligheter her. Under to uker til avreise...row 62 - here I come!

    Yepp, you do! Fly&Øl? :D
     
    Fnate liker dette
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Spørs om den layoveren kan bli langt verre på utreise. Snitt de siste dagene på dreamlineren er vel 16 timer? 16+7 ;-)
     
  6. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God formiddag fra Warzawa!
    Godt plassert i Executive loungen til Hilton etter en utsjekk som tok 30 minutter. Da jeg fikk presentert regningen hadde det sneket seg en ekstra 0 bak romprisen. Mye styr med dette, men de ryddet skikkelig opp.

    I kveld skal jeg gjøre noe jeg ikke har gjort på 2 år. Fly utenlands med Norwegian. Dvs fly uten dedikert innsjekk, fasttrack og lounge. Håper aftenbønnen til vår herre jeg gjorde i går er nok til å gi meg ledig midsete. En trøstepremie er jo at jeg opptjener noe sånt som 8.- cashpoints..

    God dag ønskes!
     
  7. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God midt på dagen fra Oslo.
    Travelt på jobb idag så langt, men begynner å få igjen hvilepulsen nå. Det trengs kjenner jeg.
    Ellers er det fint lite på agendaen idag, sjelden det er mye som skjer på min favorittdag som er mandag... . NOT..

    Ha en god dag, hvor enn man er i verden.
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    En dag i Chicago før hip hop er pålagt ;)

    Happy blåmandag fra Ritz Carlton Laguna Niguel. Ett herlig hotel, velegnet for elefnater.

    Mor har dratt til Disneyland med en venninne og hennes to drittunger, så det blir litt skriving og jobbing frem til lunch. Spa og brennevin i ettermiddag. God ny uke til alle!
     
    Fnate liker dette
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Mykje blir klart denne veka. Etter 2 måneder på veien er back-logen i jobb og ellers i livet relativt betydelig, men det blir nå.

    Ritzegutt, Ritzegutt, vi vil ha deg som ny rekrutt!!!! Er det ikke litt "rosa piquet og golfbukser der da?

    Fnate er jo ikke noen stor Ritzefan, men det så jo ikke helt feil ut. Återkommer vedr Chicago
     

Del denne siden