God mandag - ny uke, nye....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Cecilie, 21. okt 2013.

  1. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Utfordringer!

    Morn fra et vindfullt Arendal. Regner gjør det også. Skikkelig surt, rett og slett.
    Jobb i dag også, men det går mot roligere tider for bransjen nå så kanskje man får skviset inn en liten lunsjpause i løpet av arbeidsdagen.

    Ha en god dag alle sammen!
     
    Fnate liker dette
  2. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Skøyen. Det drittværet som er i Arendal kommer vel hit om noen timer :(
    Her tilbringes dagen på jobb før man tar litt tidlig fri for noen private avtaler i ettermiddag!

    Thomas
     
  3. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,328
    Likes mottatt:
    10,164
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SK4685. Flyr nå over det drittværet. Begynte å snø litt når vi dro fra Gardermoen.

    Ikke galt med en tur til Barcelona nå! ;)
     
  4. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God formiddag fra Youngstorget.
    Som mange påpeker er det skikkelig dritvær i Oslo nå, for ikke snakke om snøen som lå i lufta i morges. Hektisk dag med langt møte etterfulgt av jobbmiddag i kveld. Hvorfor må mandager være så brutale?

    God dag ønskes!
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ctrl+C........ Ctrl+DeleteotherGMT....... Reason for delete post: poster=FUBAR..... Ctrl+V

    God morgen fra toget inn til kontoret. Her sitter jeg med Moskva-bart og et Flexus kort som ikke virker. Det hjalp tydeligvis ikke å skifte navn på dem.
    Heldigvis tok jeg skjegget i går, og barten rekker uansett ikke helt ned i postkassa.
    Moskva imorra! Kos døkk
     
    SASDC8 and Cecilie like this.
  6. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Oslo! Tar en snartur til Dubai :) Snakkes!
     
    Fnate liker dette
  7. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra kantinen! Venter på SK459 som blir min siste SAS MD80 flight. :)
     
    Cecilie liker dette
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Maaaaandaaag!

    God morgen fra Chicago. Ingenting er som å bli sjokkvekket av vaskekjerringa som kom en halvtime tidlig i dag. Og når jeg mener vaskekjerringa, mener jeg vaskekjerringa, ikke en 21 åring fra Polen ;)

    Akkurat send tilbake en 3 uker gammel iPhone 5S med produksjonsfeil.

    Det mest spennede som skjer i dag er hårklipp og at fruen plukker opp middag på vei hjem.

    Fatt mot!
     
  9. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Takk til et fantastisk crew ombord som lot meg sitte klapp på min siste SAS MD80-flight. Sitter nå på SK1470 til OSL og venter på at folk kommer seg ombord. :)
     

    Attached Files:

    SASlovah4evah and Cecilie like this.
  10. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra SK839 fra OSL-CDG.

    Teller ca. 35 pax ombord på denne 738-maskina, så her har vi en treseter hver alle mann :)

    Needless to say: Internett ombord. Fungerer OK!
     
    Islending liker dette
  11. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hørte fyren i høyresetet ikke var helt ukjent for deg? ;) Litt lavere partyfaktor på den flighten enn i september? ;)
     
    Islending liker dette
  12. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Han var et hyggelig kjent fjes. Vi satt og så gjennom MegaDO bilder og videoer på ipaden hans. Han skal ha sin siste flight i morgen og det ble feiret med medbrakt kake i cockpit. ;)
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Drittvær, formen laber, magen vondt og kjerringa ville ha meg med på NAV hvor de svarte akkurat det hu ikke ville høre. Møkkadag!!
    Går enda og lunker på om man blir i form til å klare en kortferie i Nice til fredag. Burde kanskje få bekreftet at SAS vil akseptere KRS-CPH-NCE-CPH-KRS som gyldig t/r norden - europa, selv om WF brukes på krs-cph-krs. Kan ikke forstå annet enn at cph-nce-cph må holde som en del av billetten ut fra det de har beskrevet. Men kjedelig om man havner i krangel på grunn av det.


    Hadde tatt en fager polsk blondine på 21 på besøk any day over ei gammel vaskekjerring!!!:D
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sånn blirre bråk av
     
  15. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Alltid på etteskudd her men mandagen ble brukt til hangover fra 3 netter på pointbreaks på IC Kiev og smugle restene av innkjøpet av 1,2 kilo proper kaviar. Er visst en kvote på 150 gram per pers.
     

Del denne siden