God mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Satyv, 19. mars 2018.

  1. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Klokken er 21:40 lokal tid i St Louis, men det har jo rukket å bli mandag hjemme. Dagen startet litt dårlig da jeg fikk en diger SUV i hekken på min leide Camaro RS, og en hysterisk gråtende jente som var redd moren skulle klikke. Men det tok seg godt opp igjen etter å ha sett noen historiske steder. Blant annet basecamp for ekspedisjonen til Lewis og Clarks. Rosinen i pølsa pågår akkurat nå. Konsert med Eagles! Vanvittig bra, de har med seg Vince Gill som bare gjør bandet enda bedre. :)
     

    Attached Files:

    Last edited: 19. mars 2018
    animals, jgroneng, Eddie47 and 2 others like this.
  2. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,875
    Bonuspoeng:
    183
    Neppe til trøst for den nevnte jenta .... men visstnok fra en autentisk forsikringsselskap- skaderapport fra en annen kvinne : « jeg måtte bråbremse for en fotgjenger, og plutselig skled det en franskmann inn i meg bakfra» . Jeg går ut fra at Satyv har leid bilen med AmEx, og da burde jo saken være uproblematisk. God mandag!
     
    Satyv, Eddie47 and Kristian like this.
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    God altfor tidlig mandag fra det østfinnmarkske!

    Her har man av uforståelige grunner våkna av seg selv før kl. 06. Ja-ja, det gir jo rom for å få mye ut av dagen, i alle fall i teorien... Kanskje surfing her på IF kan slå i hjel litt tid? :)

    Ha en fin start på uka! :)
     
    Earl, Eddie47 and Satyv like this.
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,762
    Likes mottatt:
    57,028
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden
    Her har det jaggu blitt ganske lyst allerede! Det er deilig å se noe ut av vinduet, selv om man står opp før hanen galer. Neste helg starter sommertid, og det betyr jo at det blir sommer og varmt?! :rolleyes:

    Hektisk uke på kontoret før alle andre skal ta påskeferie. Jeg velger å spare de tre dagene til en bedre anledning, feks til en kjapp CT-tur en gang det måtte passe. I tillegg har vi blitt lovet levering av ny bil "de to siste ukene i mars", så vi må være klare når telefonen kommer! Har solgt gamlebilen, så nå må vi leie bil for noen dager av gangen. Dumt at det ikke er Avis-kampanje akkurat nå..

    Ønsker alle en finfin uke!:)
     
    Kristian liker dette
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God snømorgen fra Trondheim
    Fint lite som minner om snart sommertid her....*grmpf*
    Det BØR bli bedring til påske.....

    Ha en snøfattig mandag, og husk Fly&Øl på onsdag !! :D
     
    Kristian liker dette
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,047
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
    Så var vinteren tilbake og lagt et nytt snølag over verdens vakreste by ...

    God morgen!
     
    Kristian liker dette
  7. Flybu

    Flybu Medlem

    Innlegg:
    154
    Likes mottatt:
    477
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Hong Kong! Ingen tegn til snø.
     
  8. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,355
    Likes mottatt:
    7,515
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Her har kofferten min akkurat kommet hjem etter at BA ikke fikk den med hjem fra Heathrow i går... sjåføren hadde full bil så jeg var tydeligvis ikke alene om å ikke få med bagasjen hjem for å si det sånn...

    Ellers så var det fullt opp med uleste mail i innboksen når man kom tilbake på jobb, men kom meg nå igjennom nesten hele bunken i løpet av dagen så det er jo en grei start på arbeidsuken å være ca ajour etter forrige uke ;)
     
    Kristian liker dette
  9. petterel

    petterel EBD og QPP

    Innlegg:
    227
    Likes mottatt:
    887
    Bonuspoeng:
    93
    God tirsdag allerede fra Australia. Njutar livet i Qantas First Class Lounge i Sydney. Virkelig en av de beste loungene jeg vet om! Synd jeg verken rekker massasje eller middag her...
    212393F6-0057-4B88-857A-084F84B9D49B.jpeg F535AC4A-6B07-4429-AA9D-45CC9AD28313.jpeg 6215D2A3-DCCD-4791-B651-A023B717CBDF.jpeg
     

    Attached Files:

    Upsaker, Eddie47, RoadKing and 2 others like this.
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,582
    Likes mottatt:
    32,370
    Bonuspoeng:
    293
    Man kan trygt si at det rir en SQ feber på forumet nå, de er tema omtrent i hver eneste tråd...
     

Del denne siden