God mandag.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 02. april 2018.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Da er det mandag og ferien er desidert over.
    Førsteklasse og champis er byttet ut med T-bane og kaffe fra maskin..

I dag blir det en tur på kontoret for å hente seg inn etter ferien, men er neppe mange andre der, så da blir det kanskje litt effektivt :)

Har postet hyggelige bilder i god morgen tråden sist uke for å illustrere hverdagen, det kan man jo saktens gjøre i dag også.

Tbanen på Tøyen er stengt østover og linjene skal vedlikeholdes, ikke en slik doning man normalt ser her..

tbane.jpg

Ha en god dag videre:)

2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Er det bare her i det høye nord at man holder også 2. påskedag for helligdag? :p Alltid greit å være innom arbeidspulten en dag man ikke blir forstyrret av dette og hint... :)

God morgen fra Øst-Finnmark!

Her ser det ut til å bli nok en godværsdag og all den tid vinden er så svak at den ikke makter å flytte på så mye som et eneste snøkorn ute, så må en vel kunne si at det er vindstille :)

Fortsatt god påske, folkens!

ArthurDent, funkenstein and NoLimit like this.
  3. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Helt strålende å være alene på kontoret. Hadde man i tillegg vært smart nok til å stenge IF... :D

Mot tradisjonen har jeg forøvrig begynt å skrive reisebrev fra siste tur allerede.. Det tar bare så sinnssykt lang tid.. men plutselig så er det delvis klart til publisering.. Får se om jeg rekker et par timer til i kveld..

4. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Noen goder skal man da unne seg :)

ArthurDent and Are like this.
  5. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Budapest. Strålende vær på hjemreisedagen etter noen ikke helt så strålende dager med tildels store mengder regn.

Norwegian har forresten også forringet produktet. Tidligere har det alltid vært buss til flyet, nå blir vi plutselig stuet sammen som kveg i samme "lagerhall" som de som reiser med Wizzair og Ryanair. Og vi må faktisk gå flere hundre meter til flyet. Skremmende for en sart sjel....

20180402_112705.jpg

6. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    God dag frå solflyte Valdres. Er på jobben for å planlegge veka for alle tilsette, før eg sjølv tek turen via OSL og CPH kl 0915 før tog til Skåne!

ArthurDent and Kristian like this.
  7. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra executive loungen på Athenee Hotel, Bangkok.

Her har el-anlegget vært igjennom en årlig fullsjekk, med den følge at alt av aircon og heiser har vært ute av drift fra 12-17. Heldigvis hadde de nødstrøm til det viktigste: vinkjølerne, så her gjenopprettes væskebalansen med en god Chardonnay-Semillon.

I morgen rettes nesen nordvestover igjen, det er nesten så man gruer seg til Thai-biz og Asiana-first. Nesten.

Nyt siste rest av påsken, alle!

Eddie47, ArthurDent and Kristian like this.
  8. Brunello

Brunello A heart's a heavy burden

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    91507DB0-85A9-4DF1-B960-3E55FB5089ED.jpeg God mandag fra Singapore. Breaking brews; Mikkeller tar kampen opp med de asiatiske øl-gigantene!

DanH, Kristian, Eddie47 and 3 others like this.
  9. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra bollebua på Flesland. Fikk en liten støkk, men det var heldigvis WF til Sandefjord som var kansellert. WF 591 skal fremdeles etter planen vispe meg ned til KRS. Men av en eller annen grunn har de valgt gaten nordligst på gamle terminalen :( Får med andre ord litt ekstra mosjon før jeg kan kreke meg ombord. I disse nedskjæringstider kan jeg notere at jeg i hvert fall fikk to stk bagasje sjekket inn og fast-track gratis. Det er da noe :)

Kristian and Eddie47 like this.
  10. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    Den hallen er helt forjævlig. Hadde gleden av å fly hjem derfra i går med Wizz.

7CDB7E03-4631-4A27-86F0-B2D8311945A5.jpeg

11. kepiblanc

kepiblanc Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Heimreise etter påsken.

Har ikke Værnes status/biz innsjekk for SAS?

12. animals

animals Senior Medlem

Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    93
    God mandag fra *A lounge i EZE. LH511 skal ta oss hjem etter 10 dager i Montevideo og Buenos Aires. Likte BA veldig godt:) Biz i upperdeck blir mektig men er fremdeles litt bitter over at F award åpnet seg dagen etter vi reiste. Men sånn er det i racing! Første CT er snart unnagjort og kjæresten har endelig forstått galskapen jeg har drevet med siste halvåret! Nå starter poengsparingen til neste CT tur!:) 9455CE96-519B-4E0B-9FA3-76F399F3A4B3.jpeg

DanH, Upsaker, ArthurDent and 5 others like this.
  13. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Litt synd å reise fra det strålende påskeværet på hytta, men det var nok lurt å kjøre på formiddagen. Ingen kø og grei trafikkflyt hele veien :)
    Nå har man fått vasket litt klær og begynt å gjøre hodet klart å returnere til jobb i morgen, enda godt det bare er 4 arbeidsdager til helg ;)

ArthurDent and Kristian like this.
  14. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,275
    Bonuspoeng:
    93
    Du fikk jo F med LH på vei ned, så trøsten får være at du fikk FCT når det var viktigst. ;) Dere kan jo eventuelt late som dere flyr F hjem også. Rimowa kit og pysj fra turen ned er vel fremdeles med? Hvis dere da kjøper med litt kaviar på tax free for så og levere det til cabin crew og be de servere den etter take off. Vipps så er det omtrent som F. :D

God tur hjem!

DanH, ArthurDent, Kristian and 2 others like this.
  15. animals

animals Senior Medlem

Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    93
    Pysj og KIT er med i håndbagasjen ja :cool: takk for det :D

ArthurDent liker dette
  16. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    4??!!
    To så tar jeg en forsinket påskeferie på en uke. Fort Lauderdale og Tortuga Music Festival.

Blir artig å prøve American eco fra EWR til MIA.

Earl and ArthurDent like this.
  17. Oslo1989

Oslo1989 Senior Medlem

Likes mottatt:
    313
    Bonuspoeng:
    63
    image.jpg

God mandag fra W new york. Nyter en siste upåklagelig old fashioned før ubertur til EWR og et fullstappet fly som ikke ønsket å plusgrade oss fra Plus til Biz

ArthurDent, Kristian and Satyv like this.

Del denne siden