God mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henrik, 20. juli 2020.

1. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,197
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag morgen fra Evenes.

Ankom i går kveld med SAS, og i dag går turen videre til Svolvær for peak Instagram med en gammel VW-camper på småveier i Lofoten. God start på sommerferien, med andre ord.

Forsøkte å plukke opp leiebil på Hertz sin automat i går. Bestilt kl. C og med garantert oppgradering som PC, automaten ville gi meg en bil i kl. B - så blir spennende å se hva de klarer å diske opp med når skranken åpner, for det er vel rimelig utplukket.

Ha en veldig, veldig bra en!

Kristian, Earl, Calling and 13 others like this.
  2. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det kommunale badekar i Sølvbyen. Lettskyet og lovende værvarsel.
    T-23 til nordoverturen. T-13 til en ekstra vestlandstur, inspirert av Pia og Emil. (Noe må en jo finne på)
    Ha en frisk og fin dag!

Kristian, Earl, jgroneng and 10 others like this.
  3. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,382
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra osl. Merker tydelig forskjell fra tidligere turer i sommer, nå er det faktisk en del folk her. De har heldigvis åpnet flere luker gjennom sikkerhetskontrollen, så det gikk relativt raskt unna.

Sorry, sas, men det ble Norwegian denne gang siden dere ikke gir meg noen grunn til å fly dere.

Første stopp på denne turen blir i Finnmark og der venter en overdose storfamilie.

Ha en flott mandag

Screenshot_20200720-072741_Gallery.jpg

Kristian, Earl, jgroneng and 15 others like this.
  4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Karrebæksminde,Danmark.
    Midt i vår lille mini-danmarksferie, idag blir det fisketapas,øl og snaps på http://ditlevsensfiskehus.dk/ . Men før det blir det vel en handletur på Bilka med store og små....
    Gårdagen bragte sol,strand,bading,minigolf,høye smørrebrød,snaps og øl omtrent i nevnte rekkefølge :):)

Ha en strålende dag :D:D

5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Ytre Viken.
    Drikker kaffe på sengen mens jeg klipper gresset. Straks morgenbad, før frokost.
    Må en tur til Oslo i dag, men jeg tror de har is der også.

God mandag!

Kristian, Earl, jgroneng and 11 others like this.
  6. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Oslo etter en flott tur nordover. Smakte såpass at planlegging av neste tur allerede er i kjømda, og da blir det ikke bestilling fire dager før avreise. Utlandet får bli liggende til neste sommer (tidligst)
    FF9CE0C0-E0C3-4EF5-B236-69013BC085F5.jpeg

Ha det kjekt :)

Kristian, Earl, jgroneng and 13 others like this.
  7. geirek

geirek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    God mandag fra det blide sørland siden det er begrenset hvor en kan dra går årets ferie med til oppgradering av huset. Fordelen er at det renner i Ebp og Ct nærmer seg

Attached Files:

8. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,842
    Bonuspoeng:
    350
    God mandag folkens. Dagen tilbringes på hjemmekontoret og det gledes at det er bare en dag til før ferie.
    Den blir på hytta i vakre Valdres. Dessverre går det ikke fly til Fagernes lengre, så får vel ta bilen da...

Ha en flott mandag alle sammen :)

Kristian, Earl, jgroneng and 11 others like this.
  9. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,547
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret! Hoveddelen av e-posten som har kommet inn i mitt fravær har allerede blitt behandlet av andre som var med på "til" listen, så det er bare fint.
    Neste ferie blir høstferien, der jeg forhåpentlig får oppleve Singapore, men da må de begynne å åpne grensene litt mer først. Og snakk om først, F klassen skal testes for første gang på høstturen, så det er enda en grunn til å håpe på at ting har normalisert seg litt. Har en mellomlanding på CPH, ankomst kveld, videre neste dag i lunsj-tider, så hotell er bestilt (NCC bonusnatt).

Ha en flott dag alle!

Kristian, Earl, jgroneng and 8 others like this.
  10. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,547
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg lurer virkelig på når SAS kommer til å innse dette. Du er ikke den eneste som nå bruker andre selskap, og kanskje fortsetter med det også etter at SAS dilter etter og begynner å gjøre ting "normal" (men helt sikkert kun en slags billig miniversjon av normal) igjen.

Earl, EndreD, Sonictravel and 2 others like this.
  11. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hovedstaden!

Etter hva som må ha vært Tidenes Gråeste Julihelg (i alle fall i korona tiden) er det faktisk plenty med blå himmel rundt omkring, så humøret har allerede steget flere hakk!

Straks klar for å suse avgårde gjennom et knippe av byens gater, som turist i egen by. Ser ikke bort i fra at det vil inntas både tørt og vått fra ulike land&verdensdeler de kommende timene.

Nyt mandagen!
    T-3.

12. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret på Jessheim.

Her er ferien over for denne gang, men nettsiden for ferieoversikt forteller at det fortsatt finnes 13 dager til gode om man nå skulle få lyst på litt ferie senere.

Ferien i år har, foruten en svipptur til Sørlandet, vært preget av ymse "long ovedue" arbeid i filialen, med bygging av blomsterkasse til terrassen, putekasse til utesofaen (madammen har kjøpt så stor utesofa at hun ikke klarte å få tak i stor nok putekasse), diverse herping av uteområdet med minigraver for å få orden på gangveien opp mot huset og for å konvertere kratt/villnis til hage/plen.

Kjenner at kroppen ikke akkurat renner over av motivasjon, men heldigvis har de fleste andre kollegene ferie enda, slik at vi som jobber i støttefunksjoner har rolige dager.

Får ellers benytte dagen til å fylle kjøleskapet og til første løpetur på 3 uker. Er spent på hvordan den siste der kommer til å føles.

Ønsker alle en strålende en....!

Kristian, Earl, jgroneng and 7 others like this.
  13. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,640
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Her er det opp til fleire hol i skylaget, so då må ein kunne seie at sommaren er komen. Feriens fyrste måndag og ingen planar. Det betyr at eg og arvingen må avstad til næraste Kiwibutikk og inspisere hylla/disken med datovarer for å finne høvelig prisa varer med 5% trumf.

Arvingen feira fyrste feriedagen med å sove til nesten 0900, so no har eg satt ein slags «all time low», med berre (snart) to koppar kaffi klokka litt over 11. Snart lunch.

Kristian, Earl, jgroneng and 6 others like this.
  14. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten en mandag formiddag .. flere blå hull i skydekket som i Sønnfjord .. men mørke skyer i horisonten ..
    T-12 ... så nær, men aldri har det vært så lenge siden forrige flytur ..
    DE8F9E4D-2842-4EB7-AEF3-8FE804BA6E6D.jpeg

15. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    3,630
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra solfylte Tigerstaden. Har klart å fått forskyvet en rundreise i Asia fra høstferien til en lengre reise på nyåret. Prøver å være optimistisk med tanke på å kunne fly langt men må innrømme at jeg frykter at det kan gå lang tid før «normalen» kommmer tilbake. Inntil videre får det være lov å drømme om å komme tilbake til å besøke supre lounger i Asia. Nyt sommerdagen hvorhen du måtte være :)

36C9A1B9-21D8-40BE-91BD-19B9F35536C4.jpeg 92746570-DAE0-4CF1-9ABD-C75046E5E509.jpeg

16. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    God (?) mandag

Kontrastenes uke. Våkner opp til 15 000 ferske EBP fra amex-kampanjen, samtidig som jeg helt tilfeldig ser at jeg er irriterende nærmt årets første CT (har ikke gått inn for det smått kuriose beløpet).

upload_2020-7-20_13-10-42.png

Går inn i det som egentlig skal være siste uken med sommerjobb, og utreise til ALC fredag kl 14. Tolker det slik at pressekonferansen blir fredag kl 16, hvor fargestatus bestemmes, men lukter vel fort avbestilling av denne, dessverre. Evt en sinnsyk manøver med å sy sammen et rask av en reise via OSL med overnatting lørdag/søndag, slik at man rekker å avbestille EB-billetten innen 24t etter pressekonferansen.

Kristian, Earl, Storbaba and 7 others like this.
  17. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra London... Sol og skarpt lys. Deilig temperatur.

Blir kjedelig å ta Underground til Paddington og Expressen til LHR når den eneste åpne loungen er Aspire i Terminal 5.

Blir seigt å vente på boarding uten lounge.

PS: London har levert igjen. Som alltid.

Kristian, Earl, jgroneng and 6 others like this.
  18. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    Pitstop på Rygge, har faktisk sett to (små)fly og et helikopter. Det nærmeste jeg har vært fly siden 6. Januar.....

Fikk booket en tur med ANA F for 2 pax neste sommer, så nå bør det være sikkert at jeg får fly ANA F i NH kabin i løpet av de neste 12 månedene..

Kristian, Upsaker, Earl and 5 others like this.
  19. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten del 2
    007741A3-4FDF-44B1-8532-095BDD0A01EB.jpeg

Kristian, Earl, OttoL and 2 others like this.
  20. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    hvilken rute fant du 2 ledig seter på?

Last edited: 20. juli 2020

Del denne siden