God mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 08. febr 2021.

Tags:
  1. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,580
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen. En times svømmeøkt er unnagjort, nå blir det kaffe og hjemmekontor resten av dagen.

Håper uka blir bra og at det på helt mirakuløst vis dukker opp en flytur.

Earl, Avixlo, RoadKing and 14 others like this.
  2. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Vestre Viken. Moderat kulde (vi venner oss jo til alt), og høyt skydekke. Har også plasket i vannet i dag, nå er det landligge og hjemmesofa til fredag.

Fikk lagt inn en bonusrabattert tur til Helsinki utpå høsten. Samtidig kan rikets generelle tilstand tyde på at turen til TOS om en måned bør avlyses. Med andre ord et rullerende selvbedragersk ikke-nødvendige reisers bestillings-sirkus.

Ha en frisk og kjekk dag!

Earl, Avixlo, RoadKing and 11 others like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,711
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Midtre Viken.
    Jeg har ikke vært i bassenget, selv om det så langt ser ut til at det var obligatorisk i dag? Gikk glipp av det memoet.

Kontoret er deilig stille, og allerede har jeg fått unnagjort en hel haug med jobb. (klapper meg selv på skulderen, da det ikke er noen andre her)

Har faktisk en flytur booket til helgen, så få vi se om vi synes det er "nødvendig" å dra noe sted.

Nyt mandagen!

Earl, Avixlo, RoadKing and 12 others like this.
  4. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Romsdalen

Mildvær med -5 grader, fremdeles skyfritt og sol.
    Tilbake fast på hjemmekontoret etter å ha hatt en uke med litt sporadisk tilstedeværelse grunnet selvpålagt vinterferie.
    Ingen som mirakuløst har gjort arbeidsoppgavene mine, så må vel bare fylle opp ekstra med kaffe og kjøre på.

Reiserelatert er det tragisk lite som skjer.

Ha en flott ny uke :)

Earl, Eddie47, Avixlo and 11 others like this.
  5. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå Aust-Finnmark!

Mange seier at vêret her er omskifteleg, men eg påstår at det er feil. Den første veka av året var det kaldt og vindstille. Så kom det ei veke med kaldt og vind. Deretter kom det tre veker med snøvêr og vind. Og her er vi enno.

Bonus- og reisefeberen er meir omskifteleg. Slik situasjonen er no er eg i skrivande stund ikkje spesielt fysen på å reisa nokon stad. Om nokre timar kan sit eg kanskje og ser på flybillettar med Air New Zealand eller Singapore Airlines. Hmm...

Ha ein stabil vekestart, gode medforumistar :)

Earl, Torris, Eddie47 and 11 others like this.
  6. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

Hva skal vi skrive? Vi har akt, vi har gått på ski og slalåm.

Hotell nei, fly nei, cruise nei.

Hva har vi lyst på? Jo det vet vi alle sammen. Litt sånn her trenger vi TLC:

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg

Det savnes :(

Det gledes :D

Bipolar snart?

Ha en super uke folkens.

Earl, Torris, Eddie47 and 13 others like this.
  7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,499
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret!

Avbestilte turen turen Bergen som skulle starte på fredag etter at nyhetene begynte å beskrive stedet som noe som kan minne om de tidlige dager i Wuhan :p Naja, kanskje en liten overdrivelse, men når det frarådes sterkt mot reising og man bes om å vurdere hvorvidt reise er nødvendig, så er det greit å la være. For nødvendigheten av å fly for å fly, for å bo på hotell og for å få i seg god mat og drikke en annen plass enn der man pleier, vel, det er unødvendig nok til å la være og heller ta igjen senere.

Kanskje det blir en kortreist tur i Trondheim, evt en liten kjøretur til Molde. Men uansett så blir det maksimum en (liten) biltur unna.

Ser også mørkt på CT bestillingen i påska, hadde allerede "nedgradert" fra Tokyo til Malta, men jeg ser ikke for meg at reiser uten karantene blir en mulighet med det første.

Ting blir nok normalere en vakker dag.

Ha en flott mandag :)

Earl, Torris, Eddie47 and 12 others like this.
  8. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Ny uke og nye muligheter....sykkel til jobb idag - bare -9 så det er innafor.
    Fikk bestilt oss tur til Billund på 30% salget i september....så får vi se da... :rolleyes:
    Svømmetrening med eldstemann i ettermiddag, deretter skal jeg begynne med flatpakkehylleskruing i prosjekt kjeller.

Ha en makaløs mandag :):):)

Earl, Torris, Eddie47 and 9 others like this.
  9. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,484
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland. Formiddagsuke med påfølgende natthelg på jobb. Greit nok, når alt annet enn jobben er nedstengt.
    FB_IMG_1612363164097.jpg

Earl, Torris, Eddie47 and 8 others like this.
  10. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,628
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Sunnfjord. Pannekaker til lunch i dag. Godt i denne forferdelige kulden. Lite flyrelatert her òg om dagen, men eg fekk i det minste sjå ei kondensstripe over himmelen etter at arvingen var levert i barnehagen i dag tidleg. No skal eg snart steppe inn og passe på minstemann slik at konsernsjefen kan ta seg lunch.

Pokker ta at det skal bu folk so langt nord. Finst det store kontorfellesskap på Granka ein kan leige seg inn på?

Earl, drsyk, Torris and 6 others like this.
  11. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,960
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Oslo. Den ble litt senere start enn vanlig på grunn av Superbowl. På den positive siden har årets første CT tikket inn, så da mangler jeg bare at verden åpner igjen. Fortsatt god mandag!

Earl, drsyk, Wiolenze and 9 others like this.
  12. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,628
    Bonuspoeng:
    183
    Jysses. Gratulerar. Skal seie enkelte er raskare på avtrekkaren enn andre.

upload_2021-2-8_12-44-13.png

Earl, drsyk, Eddie47 and 7 others like this.
  13. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,869
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen folkens. Ute faller temperaturen og solen holder seg her, så det borger jo for noen fine dager.
    Det er gledelig å se at det går mot lysere tider, hva enten man er flink å ta en svømmetur eller drømmer om tidligere tiders forlystelser :)

Sunnfjordingen, Earl, drsyk and 6 others like this.
  14. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra det sørlandske!
    Har fulgt de siste dagers Covid-19-utvikling med stigende uro. Har en pendlertur til "Ny-Mordor" (Bergen med omkringliggende herligheter) kommende helg. NyMordor har nå avløst Mordor =Nordre Follo som ondskapens episenter.

Vurderte selvfølgelig å kansellere, men siden:
    1) Trillian har betydelig høyere rang enn et skarve byråd og helsetopper i Bergen
    2) Jeg blir hentet og bragt til BGO med egen bil,
    3) Jeg kommer kun til å være i transit i "NyMordor" ( i egen bil) men kommer til å bo/oppholde meg på "Havstrilelandet" (Som altså ikke er en del av det definerte NyMordor),
    Har dermed Trillian bestemt........

Ha en fortreffelig og poengsamlende mandag, hvordan dere nå klarer å få det til!

Last edited: 08. febr 2021
    Sunnfjordingen, Earl, drsyk and 8 others like this.
  15. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,140
    Bonuspoeng:
    293
    Da startet ferien og jeg er på vei til Hong Kong med SAS... i følge kalender i allefall:oops:

Jeg velger meg ferie i Oslo i stedenfor.

Dagens trening er gåtur for å hente flasker på polet. Innafor det, ikke sant?

16. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,625
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra den arktiske Hovedstaden 16127912818653715586304061393998.jpg
    Det er nå en uke igjen til jeg skal ut å fly igjen og da første gang som EBG kunde. Skal bare rutinemessig til Hammerfest. Ellers er det eneste på planen idag og ha et lite møte ellers en rolig mandag.

Så ha en flott mandag om dere sitter i lockdown eller er litt friere

17. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,493
    Bonuspoeng:
    293
    Det er egentlig imponerende å opparbeide seg EBG på antall flygninger i disse dager hvor de fleste av oss bare opparbeider skritt på FitBiten i nærområdet.
    Gratulerer med EBG!

18. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,493
    Bonuspoeng:
    293
    Her på solkysten er det «stengt» men fremdeles godt med trafikk i Nattlandsveien 69D3346A-4FCE-4323-AB4A-F31173F83C4B.jpeg

Men solen skinner og det er et deilig kaldt vintervær .. 25BD20BA-6DEA-4858-A5A1-9C6798F23BE6.jpeg

ArthurDent, Kristian, Avixlo and 7 others like this.

Del denne siden