God mandag fra TOS hvor det er mest grått med enkelte solglimt, det har også tørket litt opp i løpet av dagen så langt. Har nok drukket nærmere 1L kaffe så langt i dag, man ble sittende å se på litt for mange episoder av The Big Bang Theory utover vanlig leggetid... En liten svipptur til hovedstaden på onsdag er bestilt, så har man prøvd å legge in APIS for neste ukes tur til YUL via EWR, men det ville ikke sas.no gjøre med chrome, så da for man prøve en annen browser - evt. lufthansa.no. Ha en god uke kosmonauter, elefnater, og andre flygale vesener.
Tally Ho fra Hilton LHR. AA hadde åpenbart hyret inn en Lufthansapurser for anledningen i natt. Sovna som en stein, våkna etter 3 timer på øyet av at kabinen holdt Dubaitemperatur. Herlig. Frokost med en businesspartner unnagjort, lunch med businesspartner coming up før man går i koma i noen timer i påvente av Qantas til Dubai. Ha en fin mandag!
En aldeles STRÅLENDE mandag morgen fra Teton village, WY. Fy flate som jeg digger denne dalen. Er truanes til å kjøpe eiendom her en dag. Litt gnag ved check-in igår da de prøvde å avspise meg med et elendig rom (gjesterommet til en suite). Men etter litt herjing i lobbyen ordnet det seg. Nå er det snart frokost og så får man kaste seg i bilen og se om man klarer å komme seg rundt alle nasjonalparkene. Ha en fjong dag.
Halloi fra Oslo! Endelig et par dager helg etter at de to siste har kokt bort på jobbreiser. Fikk testet Turkish biz i går som både skuffet og imponert. Derimot har den nye(?) Istanbul Lounge blitt meget bra med mye gøy å finne på. Utover det vanlige finner du bla lahmacun-on-demand (kokken mekker din egen pizza som du befaler), vinbar og Flightradar på gigaskjerm. Ha en fiffig mandag!
Fantastisk! Jeg har bare vært i den kjedelige delen av Wyoming (østlige delen) og jeg kan tenke meg det er flott der du er nå. Frister med en tur dit, for å si det slik. Ellers god ettermiddag fra Sørlandet. Faktisk en del å gjøre på jobb i dag, som jo er greit, for da raser tiden avgårde. Skal få booket noen turer til syd-Europa i løpet av dagen tenker jeg, for å sikre gullkortet ut 2015 Litt sinnsykt, men helt innafor mine definisjoner av galskap. Ha en finfin dag, både mennesker, elg og elefanter.
Giddy up fra Hilton T4. 3 timer på øyet inkludert en brannøvelse er nok for å holde maskinen i gang. Klar for en overnatt til Dubai med Qantas med 380.
Må nok tenke i de baner jeg også! Du reiser vel i såfall også fra KRS? Noen umiddelbare reiseplaner med gode priser og drøssevis av poeng?
KRS ja! Det blir to turer til NCE, henholdsvis 23. og 25.oktober. Kostet 2600.- per tur. 8000 poeng X 1.25 EBG bonus X 2 turer = 20000 poeng. Greit for 5200,- det altså!