God mandag?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av TOS_EBG, 07. okt 2013.

  1. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God mandag fra TOS hvor det er mest grått med enkelte solglimt, det har også tørket litt opp i løpet av dagen så langt.

    Har nok drukket nærmere 1L kaffe så langt i dag, man ble sittende å se på litt for mange episoder av The Big Bang Theory utover vanlig leggetid...

    En liten svipptur til hovedstaden på onsdag er bestilt, så har man prøvd å legge in APIS for neste ukes tur til YUL via EWR, men det ville ikke sas.no gjøre med chrome, så da for man prøve en annen browser - evt. lufthansa.no.

    Ha en god uke kosmonauter, elefnater, og andre flygale vesener.
     
    Fnate liker dette
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Tally Ho fra Hilton LHR. AA hadde åpenbart hyret inn en Lufthansapurser for anledningen i natt. Sovna som en stein, våkna etter 3 timer på øyet av at kabinen holdt Dubaitemperatur. Herlig. Frokost med en businesspartner unnagjort, lunch med businesspartner coming up før man går i koma i noen timer i påvente av Qantas til Dubai.

    Ha en fin mandag!
     
    Fnate liker dette
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    En aldeles STRÅLENDE mandag morgen fra Teton village, WY. Fy flate som jeg digger denne dalen. Er truanes til å kjøpe eiendom her en dag. Litt gnag ved check-in igår da de prøvde å avspise meg med et elendig rom (gjesterommet til en suite). Men etter litt herjing i lobbyen ordnet det seg.

    Nå er det snart frokost og så får man kaste seg i bilen og se om man klarer å komme seg rundt alle nasjonalparkene.

    Ha en fjong dag.
     
    Cecilie and GinTonic like this.
  4. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Halloi fra Oslo! Endelig et par dager helg etter at de to siste har kokt bort på jobbreiser. Fikk testet Turkish biz i går som både skuffet og imponert. Derimot har den nye(?) Istanbul Lounge blitt meget bra med mye gøy å finne på. Utover det vanlige finner du bla lahmacun-on-demand (kokken mekker din egen pizza som du befaler), vinbar og Flightradar på gigaskjerm.

    Ha en fiffig mandag!
     
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113

    Fantastisk! Jeg har bare vært i den kjedelige delen av Wyoming (østlige delen) og jeg kan tenke meg det er flott der du er nå. Frister med en tur dit, for å si det slik.

    Ellers god ettermiddag fra Sørlandet. Faktisk en del å gjøre på jobb i dag, som jo er greit, for da raser tiden avgårde. Skal få booket noen turer til syd-Europa i løpet av dagen tenker jeg, for å sikre gullkortet ut 2015 :eek: Litt sinnsykt, men helt innafor mine definisjoner av galskap.

    Ha en finfin dag, både mennesker, elg og elefanter.
     
    Fnate liker dette
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Giddy up fra Hilton T4. 3 timer på øyet inkludert en brannøvelse er nok for å holde maskinen i gang. Klar for en overnatt til Dubai med Qantas med 380.
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Må nok tenke i de baner jeg også! Du reiser vel i såfall også fra KRS? Noen umiddelbare reiseplaner med gode priser og drøssevis av poeng?
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    KRS ja!
    Det blir to turer til NCE, henholdsvis 23. og 25.oktober. Kostet 2600.- per tur.

    8000 poeng X 1.25 EBG bonus X 2 turer = 20000 poeng. Greit for 5200,- det altså!
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis prisene er de samme nå, tror jeg sannelig jeg henger meg på!
     
    Cecilie liker dette

Del denne siden