God mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av AcroN, 30. mars 2015.

  1. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen i fra Kongsberg. Litt merkelig å starte dagen klokken 6 når det plutselig er mørkt igjen ute pga. sommertiden. Går stort sett greit for min del, men ser for meg at en del morgenturister som er avhengig av lyset dukker opp seint på jobb i dag :p

    Gleder meg til jobben i dag da vi skal ha en liten demo av Oculus Rift brillene. Har enda ikke prøvd de, så det blir kult!

    God mandag og god påske til dere som har ferie!
     
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jøss, har alle tatt påske?? :D

    God formiddag fra Bodø!
    Her står kaffe og skriving av hjemmeeksamen på programmet nå først på dagen. Jeg satser på en tur opp på Hunstadtoppen en tur før jeg skal på jobb i kveld. Vi får nå sjå

    Have a good one!
     
    Fnate liker dette
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen påskeferie her i bartebyen - iallefall ikke enda....
    Rolige dager , satser på at det holder seg slik.To dager jobb så fyker jeg til København med kjærringa for to dager med etterlengtet R&R.
    Ha en superb dag :) :) :)
     
    Cecilie liker dette
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen påskefeire i det sørlandske heller.
    Men når så mange både på kontoret og i omverden tar fri, blir det fredelig på kontoret og lettere å få unna noen saker.
    Har ingen påskeplaner her utenom å være hjemme. Så dette blir en meget lite spennende påske for min del.

    Nå er det heldigvis snart lunsj!
     
    Cecilie and Fnate like this.
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Rock&Roll da, regner jeg med.

    God morgen fra Lillestrøm. Har akkurat booket et dobbeltrom på Radisson Blu på OSL der vi har tenkt å være 4 stykker. Det burde gå det? Hvis vi er to karer som sjekker inn og som "tilfeldigvis" møter to søte jenter i baren eller på Beach Club. Det må da ha skjedd før? Clouet er i hvert fall at flyet går 06:25 og det er en fin plan å få sove minst 30 minutter ekstra.

    Nå er det i hvert fall litt gjemmekontor med sjølvangjeving&næringsoppgåve på agendaen, og så skal vi ut og simulere after ski i Lillestrøm etterpå.

    Ha ein framifrå dag
     
    Baldrick and Cecilie like this.
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Forstår at du drømmer litt om møljekos på det hotellrommet. Sannheten er vel mer at det er deg og 3 kosebamser....... :oops::eek::D:p:confused::cool:
     
    tommy777 liker dette
  7. ina_s

    ina_s Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    Ikke noe påskeferie her heller dessverre, men snart lunsj! Det er da noe :)

    Er heldigvis ikke fullt trøkk så det blir forhåpentligvis noen behagelige dager på kontoret frem mot langhelg.

    Ha en strålende mandag! :)
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    He he he... Det hadde enda vært noe.
     
    Last edited: 30. mars 2015
  9. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    På Geilo er det Påske med stor P, dvs blå himmel og Sol :cool::cool:
    Blir nok en lengre tur på ski etterfulgt av noen rolige brune i solveggen :)

    God påske alle sammen :)
     
  10. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    God dag. Arbeidsgiver har funnet ut at bonusfeber er et skummelt forum, så det blir blikkert når en forsøker lese en tråd.

    Ganske rolig på kontoret og satser på lite trafikk når rn skal hjem kl fire.
     
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Helt kurant. Pers er 8 unge trafikkassistenter på samme rom på et snuskete B&B nær White Hart Lane etter en fotballkamp. Går fint så lenge man er full nok. Gamle 'Fawlty' så litt rart på oss da vi ramlet ned trappen for å sjekke ut, men var diplomatisk ..

    G'morgen vestsøsøstrfra .. her ble man vekket av lyn og torden i morges. Stor hund kom øyeblikkelig opp i sengen for 'å beskytte meg' ... :p

    Må en tur ned i Atlanta i dag .. lite motivert, men det må nå til ...
     
    Baldrick and Fnate like this.
  12. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God eftan fra TOS hvor sola sleit med å bryte igjennom idag.
    Har hatt en forholdsvis rolig kontordag med opprydding etter en liten helvetesuke med kombinert tilbudsskriving og jobbreise (London, Dublin) hvor det ble magert med søvn i 3-4 netter.
    MEN det ble 4 BA flighter ut av det så nå er jeg blitt sølvgutt hos BA :)

    Må skrive et lite møtereferat før også jeg tar Påskeferie, men det tror jeg at jeg tar på ipad'en i godstolen hjemme i kveld. Onsdag bærer det ut til "Rombu" i Lyngen for påskefeiring på bedriftshytta. Jeg vant hyttelotteriet igjen, 3 gang på 3 deltakelser, hvorfor har man ikke samme hell i (Viking)Lotto??
     
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag herfra også!

    Mot alle odds, og værmeldingen, så ble det ett fint vårvær her hjemme i dag og derfor ble jeg "nødt" til å tilbringe denne i hagen med opprydding etter forrige ukes hekketrim. Jaja, nå er det i alle fall gjort og man kan forhåpentligvis bruke resten av påska på morsommere ting.
     
  14. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Sirevåg, hadde tenkt meg på jobb i dag men lat som jeg er kansellerte jeg dagens planer og tok påskeferie. Har også vert en tur i "okka by" hvor lunsj ble inntatt. Ellers har de siste to dager gått med til litt lesing i bok samt en joggetur med minstejenta. Sitter nå å ser ut vinduene på havet som tungt drønner mot bergene her og lager hvitt skum, fascinerende.
    Ha en flott mandag :)
     
    Travellingalf liker dette
  15. Arcticflyer

    Arcticflyer Reis med komfort :)

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Baldrick and AcroN like this.

Del denne siden