God mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 20. april 2015.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen. Hvilken ukedag det er spiller ikke så stor rolle her ute, men jeg får kondolerer til alle landkrabber med mandagen. Her går det bare en vei og det er nedover. Siden det er meningen at det skal gjøre det får en være fornøyd.
     
    AcroN liker dette
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Ette en uke på landeveien, på skinnegangen og i luften skal det bli helt greit med kontordag på brygga. Ha en fin start på uken:)
     
  3. Royal

    Royal Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra FRA,
    Akkurat ankommet Senator kantina etter jomfrutur med A380. Reiste med kjipeste billett (K) til NOK 3020 T/R Krs NY, men tror du ikke Lufthansen helt uforvarende hadde oppgradert oss til Premium Economy. Sete 50 A og C, første sete i første etasje. Lykken smiler til snille gutter
     
    Last edited: 20. april 2015
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God måndag från kantinen i GOT som badar i solsken!
    Helt klart att den här loungen är lite för liten i peak men personalen springer benen av sig för att hålla rent och fylla på. Snart SK172 norrut mot min sista fulla arbetsvecka i nuvarande jobb. Det blir första flighten av 3 den här veckan. Ha en riktigt fin start på veckan.


    Sen att jag trodde att jag hade bokat 0630 men visade sig vara 0730 pratar vi inte om ;) *GRMPH*
     
  5. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God mandag! Første dag tilbake på jobb etter ferien. Syntes det ikke er så aller værst at jeg kommer meg på plass til litt før 07:00 som vanlig da. Nå er det bare å vente til klokken faktisk slår 7 så kantinepersonalet er villige til å selge meg en frokostpakke :)

    Have a good one!
     
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Mårn folks!

    Også her ombord har det blitt mandag og det betyr at den første helga på jobb er over for denne gang. Så da gjenstår det bare en helg til og alle dagene før og etter...
    Her ombord er vi ferdige med boring av brønn nummer fire og er nå i full gang med å sette ned juletrær og mye annet rart på havbunnen. Så nå er det bare kort tid igjen av denne kontrakten før vi setter kursen mot nye jaktmarker.

    Vel, køya kaller!
     
    AcroN liker dette
  7. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Oslo! Litt småstressa her på mårrakvisten, skulle heller foretrukket å være i Sandefjord sammen med Bizflyer så kunne vi tatt oss en fest på Bohus i dag! Har fortsatt ikke bestemt meg angående hurtigrutetur, men dama har sagt hun er med så da blir det nok booking i dag. Må bare få unnagjort noe hastesaker først og ta bookingen i lunchen..

    Er meldt varmt i ettermiddag, så sjansen er stor for utepils idag også. Uffda. :p

    Ha en fin dag!
     
  8. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Stavanger, som endelig har fått skikkelig finvær. Kontoret kaller i dag, før det i morgen bærer til København med verdens tidligste fly.
     
  9. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Bang! Trondheim - Kirkenes med Hurtigruta til 4100,- per pers inkl. full kost er pokkers ikke ille. Om vi hadde blitt med fra Bergen ville turen kommet på 12500,- per person.. sjekker nå at om vi booker Bergen - Trondheim som tilslutning på samme avgangen kommer dette på kun 1400,- i tillegg dersom bookingene splittes. Er nok stor fare for at vi tilbringer hele uka ombord.

    Så blir det bryllup på Hurtigruta neste år.. B)
     
  10. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag

    Sitter å skriver på et forslag til nytt EU-direktiv om antall hjul på trillekofferter.

    Ha en artig dag
     
    Last edited: 20. april 2015
    Reidar, chrisbu, Fnate and 1 other person like this.
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    På tide at noen tar tak i de egentlige verdensproblemene.

    G'moorgen !! Her har vi allerede hatt et saftig tordenvær som satte det meste ut av spill. Nå funker imidlertid alt igjen, med unntak av to støpsler i garasjen. Har reroutet kjøleskap og fryser til at annet uttak, så krisen er avverget (ølen kunne bli varm!), men må nok ha en elektriker for å se hva som er feil. Har resatt sikringer og sjekket det som kan sjekkes, men fortsatt ikke noe liv.

    Nå skinner solem fornøyd.
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Sandefjordske!

    Her er man gått over på kontortjeneste etter å ha vært en båttur til Strømstad og tilbake. Været er nydelig og havet lå blikkstille. Ikke ofte man opplever det. Temperaturen ute er også ganske så behagelig.

    Grillings hos kompis i ettermiddag, så mer jobbing før det blir natta. Hjem i morgen etter nok en båttur.
     
    stalek liker dette
  13. kwa

    kwa Høytflyvende

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    8
    God mandag fra gullstua på OSL.
    Har knapt begynt turen til MUC og CLJ, men har vært nok galskap hittil. Det hele begynte med ei på ~20 som tømte en boks hårspray i håret etter sikkrhetskontrollen, før de beslagla den. Vil du se ti menn i dress bevege seg raskt, anbefales en slik sprayoperasjon i fast-track 'ern på OSL. Oppfølgeren er en fyrrig danske som har drukket litt for mange øl i gullstua, som mistet laksen sin på jakken min. Det hele toppet seg akkurat med Mr.Bose som har makset volumet på klokkene sine, slik at alle i 10m radius hører slagerne til Elton John. Ser frem til fortsettelsen, og en noe større bar i MUC (den trenger jeg). Dette må jo være grunnlaget for en spennende TR, så skal prøve mitt beste på å skrive en om jeg overlever uken i Romania.
     
    mhsalv and Cecilie like this.
  14. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Stavanger. Etter fri på fredag var det fullt trøkk på jobb i dag, fikk det meste unna og håper på bedre tider i morgen. I ettermiddag har jeg vasket rekkverk og en stor forstøttningsmur. Neste prosjekt blir å male hele sulamitten, noe andre har bestemt.... ;)
    Så skal terrassen smøres med terrassebeis, plen skal gjødsles og deretter klippes. Så blir det mye av den samme øvelsen samt mye mer, på utleiegodset, der er hagen på mer enn 800kvm..... Våren er ikke tid for å ligge på latsiden her i gården.
    Er nå en smule sliten og har tenkt å bevilge meg en øl, det er jo mandag må vite p)

    Ha en flott kveld da :)
     

Del denne siden