God mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Herlov, 27. april 2015.

  1. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Bangkok!

    Den helt kurante frokosten på Park Plaza Bangkok Soi 18 er unnagjort. Pannekakemaskinen var morsom ... Når man er på tur og spiser for 2, er det alltid deilig å kunne lette samvittigheten med noen treningsøkter, så nå snører jeg på joggeskoene. Litt utover dagen går det rykter om at Johninthetower dukker opp etter en snartur via Dubai.
     
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad start på den nye uken. Snart på tide å komme seg ut døra - bryggekontoret venter:) Ellers er det tid for årets EU-sjekk av kroppen og senere i dag er det en ny treningsøkt. Ha en bra mandag!
     
    Cecilie liker dette
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen. Hjemmelaget frokost her, pulverkaffe og müsli. Dog ikke i kombinasjon :p

    Straks på vei ut døren jeg også. En liten arbeidsøkt før det blir oppsummeringsforelesning i ettermiddag. Og det var det semesteret. o_O
     
    SASDC8 liker dette
  4. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra 1a på EK384. 20 mins unna landing i BKK. Har gjort unna alt som følger med sete 1a. Nå venter sjåføren som tar meg til hotellet. Hello Bangkok!
     
  5. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra sete 3D på 67 bussen, her er det kun å få gjort unna morratråden på Bonusfeber før landing. Sikkelig urk å stå opp idag, men det hjelper å tenke på at uka er litt kortere enn vanlig!

    En tur opp til Romerriket blir det ila dagen, holder været seg så blir det bra! :)

    Ha en fin dag :)
     
    tommy777 liker dette
  6. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen. Liten arbeidsøkt i fred og ro nå tidlig på morgenen. Så blir det et par runder med møter før jeg sniker meg avsted i lunsjen for å klippe meg litt.
     
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø.

    Det SNØR ute!

    Skulle gitt mye for å vært i Bangkok nå @Herlov og @John in The Tower, men sitter på kontoret og ser på snøen i stedet...

    Ha en bedre mandag!
     
    John in The Tower, Herlov and Cecilie like this.
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Snø er fint.
    Men ikke om våren. :mad:
     
    EB and SASDC8 like this.
  9. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Universitetet i Stavanger. Førstemann til kontorlandskapet i dag, det betyr at jeg får lage kaffen så sterk som jeg vil ha den!

    Funderer på om jeg skal bli NAF-medlem, såvidt jeg ser koster det 220 kroner for meg i år med Ung-medlemskapet -- det bør jeg vel klare å tjene inn på leiebil i USA. Men venter vel til Lånekassen gir en siste utbetaling.
     
    EB liker dette
  10. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Starten på uka ble bra. Fant plutselig et ledig upgrade-sete hos BA i går kveld. Ringte gull-linjen i UK i dag tidlig og ila. få minutter hadde den kvitrende morgenfriske damen i andre enden fikset alt. Så da ser det ikke ut som verden går under denne uka heller. Han en fin mandag, om det er i økonomiklasse eller business :D
     
    Fnate and KristianSk like this.
  11. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Godmorgen fra Senator loungen i MUC. Tidlig start på dagen med afgang fra CPH kl. 06.20. LH Cityline afgik fra A26 i CPH, så det blev en lang løbetur for at nå flyet. Intet som en svedig skjorte inden en lang dag med møder ;)

    Tid til lidt job nu inden næste afgang med Lufthansen om en time...
     
    KristianSk liker dette
  12. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    En riktig god morgen ønskes fra Stavanger. Kald natt ga rim på hustak og biler som sto ute. Nå er imidlertid solen godt i gang med å tine opp og dagen kommer til å bli fantastisk bra.
    Har fått booket meg flybillett til Oslo for morgendagen, med mye hektisk aktivitet på jobben så dukket det opp ett nytt møte på torsdag, så da blir dagen i dag den siste på det faste kontoret denne måneden.

    Ha en strålende dag :)
     
  13. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Frösundavik,

    Överlämnar för fullt just nu, dricker kaffe med kollegor och har kontorshygge. Ha en flott måndag allesammans!
     
    tommy777 and SASDC8 like this.
  14. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Det er da ikke så ille. Har et snøbilde fra Bodø på Fjasboka mi, tatt i midten av mai en gang.

    Morn fra Oslo. Treg morgen når man våkner 3t før noe forelesning starter men er litt deilig også egentlig. Slutten på pensum i samtlige fag er vel denne uka så da gjenstår det bare innleveringer og eksamen. Slikt er man riktignok ikke ferdig med før nesten halvveis uti juni...
     
    Cecilie liker dette
  15. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra det Sørlandske!

    Her blir det en travel kontordag før turen går med båt til Danmark i morgen.
    Solen skinner og det er nesten vindstille, så man skulle jo heller bare sittet på terrassen og kost seg. Men neida. jobbe må man.

    Deilig at det bare er 4 dagers uke og at 2 av dem skal tilbringes i DK.

    God uke ønskes!
     
    EB liker dette
  16. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen snø her i det dype sør, men plenty av pollen. På mange måter er det bedre med hvitt enn grønt ...

    Fri idag, men jeg skal nok finne på noe å gjøre.
     
  17. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo. Sitter og loker på kontoret og får unna litt forefallende. Venter på en kis som skulle komme til meg rett etter lunsj, og det begynner å bli litt tid siden. Nuvel, får vel tiden til å gå allikevel mens jeg venter. Fikk forresten vite at jeg endelig kan hente min nye bil på onsdag, så da har nedtellingen begynt for alvor. Har ventet i fire måneder på den!
     
  18. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Er det ikke noe med at om snøen ligger til sankthans, så blir det sen vår? På hjemmekontoret i Ås blomstrer kirsebærtreet!

    Skjermbilde 2015-04-27 kl. 14.39.43.png
     
  19. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Goood ettermiddag fra Trondheim
    Her skinner solen fra skyfri himmel, jobber en time lenger enn vanlig noen dager den her uken, men avslutter tidlig torsdag. Tror ikke det blir gjort mye hjemme idag gitt.....muligens litt handling av div.nødvendigheter i kveld.
    Ønsker alle en framifrå fortsettelse på dagen :) :) :)
     
  20. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    902
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
    Hei fra Bergen
    Første dag etter 10 dager nattjobbing er en veeeeldig lang dag...
     

Del denne siden