God mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av pgaa, 05. okt 2015.

  1. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Nydalen.

    Hva en gjør oppe nå kan en lure på, men våknet på sofaen - så da sovnet en vel der altfor tidlig. Og derfor en er oppe å sviver nå. Liten vits å legge seg igjen for ett par timer hvertfall.

    Jobb om ett par timer, etterfulgt en tur på Elkjøp i ettermiddag.

    Ellers er det jo mandag, og det er jo bare så Zzzzzz.... Ha en opplagt mandag folkens
     
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Ris. Snart klar for dagens første møte på brygga - godt å starte opp uka. Blir mange netter på hotell denne uken...men ikke mer enn en natt pr hotell. #livikoffert er ikke så ille.
     
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Geneve. Herlig dag her i går, ute hele dagen i finværet

    Nå går turen videre til Italia og Sirmione der man skal kose seg til fredag

    Ha en flott uke
     
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Mårn fra Trondheim
    Klar for tre-dagers jobbuke-ferie torsdag og fredag. Meldt strålende vær denne uka også, så utetid blir det massevis av. Ha en minnelig mandag :) :)
     
  5. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Alta! Trøtt som en strømpe, selvforskyldt da. Skulle ikke se Dallas Cowboys-kampen siden den gikk så sent; så var jeg nå våken da den begynte og skulle bare se til jeg ble trøtt. Kampen ble vel spennende og jeg måtte bare se hele, sovnet da 05.30. Tynte så langt jeg kunne og bena var i bakken 07.35, kom inn kontordøra 07.53.

    Ha en god mandag! :)
     
  6. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim.
    Et lite snev av blåmandag etter helgas sprell.
    Ha en fin en :)
     
  7. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Alta! Trøtt som en strømpe, selvforskyldt da. Skulle ikke se Dallas Cowboys-kampen siden den gikk så sent; så var jeg nå våken da den begynte og skulle bare se til jeg ble trøtt. Kampen ble vel spennende og jeg måtte bare se hele, sovnet da 05.30. Tynte så langt jeg kunne og bena var i bakken 07.35, kom inn kontordøra 07.53.

    Ha en god mandag! :)
     
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,659
    Bonuspoeng:
    183
    Solfylt mandag fra Sola. Det har vert en travel formiddag men om få strakser skal en forflytte seg bort til terminalen på SVG og ta turen over til Oslo. Det skal bli godt med en kvil på flyet, kjenner jeg trenger den.
    Ha en glitters dag :)
     
  9. Royal

    Royal Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra Kristiansand.
    Etter en fantastisk helg med sol og fin temperatur har nå gråværet meldt sin ankomst.
    Måtte alle få en fantastisk uke
     
  10. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Første dag på jobb etter høstferien.
    Hvorfor skal alle jeg treffer være så @$€$$£ opplagte og i jobbmodus?
    Her må man bare henge på seg et smil og la dagen flyte forbi...
    Ha en fin dag!
     
  11. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra devis skyet oppholdsvær og 4,7 grader i TOS. Såpass kaldt på natta at et når er småglatt rundtomkring på morningen at i hvert fall konebilen må få på seg vinterskoene i dag.

    Møte i Brussel på torsdag ettermiddag, så man må vel bestille billetter nedover. Og så snur man kanskje bare i døra på fredag for A350 DO'en til Helsinki.

    Ser at SK 936 SFP-CPH den 23. oktober er fullbooket i alt unntatt Plus, hvor man allerede sitter, så kanskje man skal ta en dag ekstra for å øke sjansen for at man blir oppgradert. Man kommer seg jo ikke hjem til TOS før på søndag likevel, bare 6,5 timer senere. Kanskje man heller bare skal ta seg en sightseeing på Alcatraz. Hmm, mens jeg skrev dette overbeviste jeg meg selv om at jeg tar en dag ekstra.

    Dessuten er det aldri feil å se Jennifer Aniston i morgenkåpe på en mandag:
     
    Baldrick and Kjakan like this.
  12. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Singapore. Trøtt og sliten, køyer straks.

    Et lite spørsmål til folket her; hvis setenabo på flyet arbeider med konfidensielle dokumenter (f.eks. anbudsdokumenter), hvordan sier man i fra på en høflig måte at det er griselett å se litt for mye man ikke burde sett? Altså, hun på siden av meg satt med regnearkene å kalkulere kundepriser og hadde hele anbudet oppe -- og sovnet til og med uten å ha låst maskinen.

    Hvordan sier man ifra uten å virke som en industrispion? Kan man spørre om de har lest Wonderboy og håpe de tar hintet?
     
  13. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo! Er ikke fornøyd med forumet her etter oppdateringen, spesielt ikke på mobil. Så dette er faktisk første dagen jeg er på og får lest litt etter en fin tur til Brussel. Spiste middag på Wy, en restaurant som ligger i en Mercedes bilforretning av alle ting. Fikk i alle fall prøvd en Maybach, og det kan man si var komfortabelt, ja.
    Nuvel, en del møter unnagjort på kontoret i dag, og straks kommer skredderen til kontoret for å ta mål for nye dresser. På tide å oppfriske garderoben litt. Hva er det som gjelder nå? Litt style á la "Suits"?
     
  14. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag Fra Dubai! Nå skal jeg slå ihjel en kveld før jeg legger meg på flyet hjemover. Småkjipt med leiebil når jeg lander kl 6...Eneste gleden er at en stk flyvertinne i Swiss skal samme vei, så jeg har selskap i bilen ;-)
     
    Travellingalf and Baldrick like this.

Del denne siden