05:50: vekking 06:15: check out 06:30: igjennom security 06:35: kjøpt 40% pakker til kunder 06:50: frokost fortært i kantina Heading for gate 51 Park Inn var effektivt. Ha en fin dag
God morgen. Faktisk 0 jetlag etter turen fra Saigon i går. Har aldri sovet så godt som jeg gjorde ombord SQ352 fra SUN-CPH. Dagen går med til masse jobb, og i kveld, så blir det å skrive noen trip reports. Ha en god dag!
Våken og klar for årets første flytur(er).. Skal bli godt å komme seg i lufta igjen! Kribler i reisefoten!
Ingenting er som 4 timers deilig nattesøvn....... God morgen fra det osloske hvor man har flyttet seg til i løpe av noen tidlige morgentimer. Smekkfullt fly til Oslo, og mye folk på flytoget også. Nå skal man prøve å holde seg våken her i møte noen timer før det er SAS hjem igjen. Da blir det sikkert soving både på flytog og fly ser jeg for meg. Og tidlig i seng i kveld tipper jeg. Er det helg snart?
God morgen fra Chicago. Kort natt her også selv om det ble mer enn 4 timer. Full uke i Europa, ut med BA i kveld og NULL reisefeber. Fikk også melding at flighten ut fra LHR er sein, ny avgang herfra kl 1900. Ikke noe problem siden OSL flighten min ikke går før 10 ettellerannet. Men det som verre er, etter å ha sjekket stort sett hver eneste dag, har man ikke åpnet for oppgradering for akkurat min flight (selvsagt), så det ser ut som min første tur i BA Premium Economy med tilhørende test der. På returen har man heldigvis betalt biz. Vi får se hvor klar man er i pæra når man lander i LA på fredag kl 1800.. Ha en fin fin en!
God ættermiddag fra Bodø En relativt grei mandag så langt, med bare 6 nye oppgaver på leankitn etter helga, så ble en god dag på jobben Ha en fortsatt strålende dag alle sammen, og fly pent til dere som holder på med den slags