Gledelig mandag fra Dublin Airport T1 Executive Lounge. Da er man sjekket inn til DXB via FRA med Lufthansen og fått denne elegante boardingpass holderen: Et kort hopp til FRA hvor FCT skal testes til det fulle! Ha en gledelig dag!
God morgen fra Bergen med litt deilig blå himmel ...lyst og fint ... god tur ... drikk med begge hender!
God morgen fra Trondheim Grått , men antydning til lysning i horisonten. 14 grader og første dag på jobb etter ferien....usjameg... Ha en flottere dag
God morgen fra kontoret. Da er man tilbake i hverdagen etter en lang sommer med en rekke flights.. I tillegg til en et 4-sifret antall epost å pløye igjennom har forumet et stort etterslep etter varierende nettilgang og lite tid.. Kommer til å ta en uke å hente seg inn her også gitt.. Tror nesten jeg trengre ferie etter ferien for å ta inn alt det tapte Og ikke minst sortere bilder og kanskje skrive et par tre fire tripreports... God sommer videre for de som har ferie!
God morgen fra hovedstaden! Solen skinner, og jeg er ikke lenger alene på kontoret. (Men det er fortsatt litt slapp stemning her..) I går satt jeg nesten 1 time i telefonkø hos SAS, fordi jeg fortsatt ikke får lov til å avbestille billetter på nett. Det ordnet seg til slutt, jeg satte telefonen på høyttaler mens jeg bygget lego, så jeg fikk brukt tiden til noe nyttig mens jeg ventet. (Millenium Falcon i lego er gøy!) Snart helg!
Takk! Nettopp satt meg ned i FCT og skal bruke 5 minutter på å tenke ut hvordan oppholdet kan maksimeres. PS, bussgate ved ankomst fra Dublin var helt ok når denne sto og ventet:
God mandag! Jeg er tilbake i fedrelandet etter en fin tur til Seyhellene med Ethiopian. Generelt bra og omfattende service, men noe lav kvalitet på mat (med unntak av de etiopiske spesialitetene). Seychellene var vakkert, men noe overvurdert som reisemål etter min mening. Jeg foretrekker noe mer enn kun strand og sol. Been there, done that! Også hyggelig å treffe på @vegardg på både ned- og oppturen i forbindelse med hans tur til Cape Town. Det er merkelig hvordan man tilfeldigvis treffer folk både her og der når man er på tur ... Fra Addis Ababa i går kveld var vi 13 i business, 7 til Stockholm og 6 til Oslo. Fra Stockholm til Oslo var det 106 hoder, hvorav (overraskende nok) ca. 30-40 stk kom på i Stockholm. Det tyder på at ruten har fått en bra start etter kort tid.
Hallaien fra Bergen. Alltid like fascinert når man på en flyplass plutselig blir verdens viktigste bare fordi en har en bagasjetag hvor det står gull eller diamantmedlem hos SK. Ellers var det ID-kontroll fra CPH, men antar at det muligens var fordi de lette etter noen? God bedring ønskes alle som oppholder seg i Bergen. Ser @Eddie47 påstår at det var finvær i morges, men det tror jeg ikke noe på.
Da ble det endelig mandag 7 august, ferdig med 5 uker ferie og var tilslutt velkommen tilbake på jobb. Tungt med ferie altså! Startet dagen altfor tidlig D8346 OSL-BUD. 10 dager med jobbing her får det blir å snute seg hjemover. Snakker om blåmandag folkens.
God ettermiddag fra toget, neste stopp er Oslo lufthavn. Her startes ferien med en tur til Trøndelag for å besøke en kamerat i Trondheim. Satser på litt bedre vær der enn regnværet her på Gardermoen...