God mandag morgen fra kontoret. I dag er eneste dag på kontoret denne uken så jeg som B-menneske har tatt motet til meg og komme meg her til kl 07 :/.. Nå er det black friday week så da er det vel bare å lade opp kredittkortet og smøre boden med fett så man kan stappe inn mye mer drit enn man egentlig trenger .. God black week og happy shopping (for de som driver med slikt), så får vi håpe på noen fantastiske tilbud på flybilletter!
Morn fra Olja også. Her ute startet man dagen og uka med ett lynkurs i barrierehåndtering. Veldig spennende og givende - not. Jaja, nå er det i alle fall gjort. I dag har jeg også rukket og ta Det Store Steget og sagt opp lineær-TV. Nå blir det bare Netflix, HBO etc. hjemme hos oss og det tror jeg skal gå veldig bra. Så spørs det bare om Canal Digital plutselig kommer med en ny kampanje med EB-opptjening (som hintet om her inne) og hva som skjer da... Og hva ellers? Jo, det er bare 11 dager igjen til ny langtur i SQ C! Ha en fin mandag og en flott uke!
God mandag fra Trondheim Her bys det på 4 kuldegrader og grålig....mao - FOR KALDT ! Ja ja....18 dager til København og julemarked m/gløgg,deretter god mat,Slotskælderen, Sorte Sara for litt tæsk etc... Ha en fortreffelig dag
God mandag fra skrivebordet. Tilbake fra ganske så begivenhetsrik ukestur hvor jeg fikk med meg både Casablanca, Marrakesh og Istanbul. Trivelig og god service fra TK i Biz J-klasse. (Svært) god mat og god service, selv om utvalget i drikkevarer i kabinen ikke var all verden, men + for at de hadde champagne . Layover med hotell fungerte bra, selv om det tok litt tid å bli tildelt hotell ved ankomst. Egen minibuss til 5* hoteller både på tur ned og opp. TK sier nå at dine poeng skal være på plass innen 2 dager fra avsluttet reise. Stemte i hvert fall for utreise. Turen kostet meg 5573,- , ga to hotellovernattinger i IST ( 1 med brukbare muligheter til Sightseeing), og ga 9200 EB-poeng på kontoen (100% EB i J for meg/hver av oss). Skal se om jeg kan få laget et reisebrev når det kommer en uke med to tirsdager... eller noe slikt.
Hjemmreisedag fra Liverpool, Lufthansa tar meg hjem i C-klasse. Er på ingen måte Liverpool-fan men både Anfield og byen generelt overrasket positivt. Om jeg kommer tilbake er usikkert men opplevelsen har vært flott. COYG. Ha en flott dag Karer og god blåmandag til de som kommer fra Hong Kong
God formiddag. Etter noen dager med leting etter billetter for en CT tur ble det endelig en tlf til Tallinn i dag. Bare for å komme til en svensk dame, som jobbet med å avlaste de i Tallinn. Skulle booke OSL-FRA-BOS med LH F. Alt så fint ut på United, men mens jeg satt i telefon så forsvant returen, både hos henne og på United. Da ble det istedenfor OSL-FRA-MEX, 150k fattigere og en kort helg i Mexico City om knappe 2 uker. 747-8 via FRA på vei ned, med 5 timer i FCT, og A346 på vei hjem, via MUC. Burde gå fint, men booker ny reise om det kommer noe til US&A. Edit: dagens(kveldens) flight er med NAS, OSL-LGW. Ikke helt LH F altså
God mandag ettermiddag fra Jessheim International aka Tåkemoen. DY760 er noen minutter forsinket pga. sent innkommende fly og tiden brukes til å skrive en aldri så liten anmeldelse et relativt kjipt opphold på Comfort Hotel Børsparken. Alltid hyggelig å fly, men må si jeg gleder meg til å komme hjem etter ei hard konferansehelg med påfølgende heldagsmøte i hovedstaden i dag. Ha en fortsatt flott mandag alle sammen!
God mandag kveld fra Port Harcourt i Nigeria. Drar hjem fra Nigeria for siste gang (I hvert fall på dette prosjektet) med LH på onsdag. Kommer ikke til å savne dette landet! Men blir en brå overgang fra +32 grader til minusgrader.
God kveld fra hovedstaden. Lite søvn natt til i dag da det var avreise til jobb kl 05 og jeg sover alltid litt dårligere når vekkerklokken står på 04noe så våknet en del i løpet av natten... Samme oppmøte tid blir det visst også resten av uken frem til og med torsdag, men satser på mer søvn til natten. Godt man skal ut og fly en tur på fredag så man får seg litt avveksling denne uken også Nyt kvelden folkens!