God Marathon-morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jan Fredrik, 18. sept 2016.

  1. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Forsov meg i dag. Ut døren hjemme 7.20, boarding 7.50 og avreise 8.10. På metroen får jeg først pling for "Go to gate", og så "Boarding" 5 min. før jeg er på Kastrup. Dette så mørkt ut. Løper til Fast Track. Der møter jeg Richard Gustafsson som prater med fast track-damen og småløpende utveksler jeg "Hei, eh, gratulerer.. eh.. boarding!" svart av et nikk og "Ehhja, god tur!". Fast Track-personalet fikk meg gjennom med toalettsaker, Mac og iPad på 2 min. Og forteller meg at jeg skal til Gate B4 (hyggelig, selv om jeg visste det) og forsikrer seg om at jeg vet hvor det er.

    Sitter i 17A nå, helt fullt i Go, eneste ledige setet ved siden av meg. Siden det er ledig foran meg også (ingen sete) må jeg si meg svært godt fornøyd.

    Fikk en sårt ettertrengt vannflaske (føler at jeg har løpt både Oslo og CPH Marathon i dag tidlig) ved ombordstigning ved bruk av de flaue ordene "Eh, jo, jeg er sånn diamant".

    Opprinnelig var planen kake og champagnefrokost i loungen.. Det får bli i Oslo!
     
    Adrian E, RoadKing, Bernhard2 and 2 others like this.
  2. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Da har vi landet på OSL. Håper virkelig de har kake i loungen!

    Swarm kan forøvrig fortelle meg at dette er 9. uken min på rad på OSL, og det var den 8. på rad på CPH. Imorgen øker det til 10. og 9. Så blir det 10. og 11. på CPH påfølgende uker, mens jeg mister "streaken" på OSL..
     
  3. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Måtte gjennom sikkerhetskontroll fordi vi brukte E/F-gate...

    IMG_1251.JPG

    Men hey, her ser det ut som det er fest!

    IMG_1252.JPG

    Skal vi se, hvor er kaken. Hæ? Ingen kake. Eller jo, vent litt, hva er det der?

    IMG_1256.JPG

    Ja, nettopp, ja. Jaja. Men champagne har de kanskje? Skal vi se. Nei. Eller teller dette?

    IMG_1257.JPG

    Gratulerer med dagen, SAS!

    PS: Sinnsykt bra crew på SK1462. Purseren med frokosttralla til flyvertinnen med drikketralla: "Han vil ha smoothie, og husk D". Tidenes kodeord for diamant. "husk det"/"husk D", morsomt! Men veldig smart, med tanke på at vi har bedt om diskresjon, håper det blir innført som standard.
     
    Last edited: 18. sept 2016
    Stuttfeiten, Eddie47 and Xflipper like this.
  4. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Ingenting slår det å starte dagen med en minirapport, takk Jan Fredrik! :D

    God morgen fra et svært tåkete Trondheim. Ingen reisedag, men flynerdingen er på høynivå når jeg ser på FR24 og ser baljene sirkle i området rundt Værnes.

    Sier det enkelt, bare å poppe en øl og se på sirklingen.

    Ha en rolig søndag.
     
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag (det er jo over 12!) fra Skedsmokorset!
    Apropos Maraton, så løp jeg 10K under Oslo Maraton i går og i dag er det bilde av meg i Aftenposten! Ikke sånn portrett med bilde og intervju, men i samlebildet over løpere. Ganske kult synes jeg da, så det må klippes ut og tas vare på for etterslekten... :D:p
    Bikkja uler og bjeffer og er helt kokos om dagen. Nabobikkja over veien har løpetid, og han vil så gjerne kurtisere (og sikkert andre ting) henne. Herregud assa. Håper det går over snart, for dette er passe slitsomt.
    Men dere får ha en super søndag alle sammen!
     
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra dyreparken i Kristiansand.
    Her er det strålende sol og alt for mange unger som skriker og skråler..

    Jeg synes egentlig det er mer enn nok med mine unger, så dette blir i overkant mye for meg. Ha en god søndag med forhåpentligvis mindre støy enn meg.
     
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,514
    Bonuspoeng:
    293
    SK4095, rimelig full flight, 8 rader Plus. Det ble atter en gang softblock på undertegnede og Fru Roadking :).
     
  8. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,212
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    Go'ættermiddag.
    For en halvtime siden kom jeg på at jeg skal til Brussel i morgen. Inn på HRG-app, Hilton-app og Flytaxi-app. Hele greia booket på mindre enn fem minutter.
    Mulig enkelte her inne har litt lengre tidshorisont, og bruker noe mer energi på å planlegge og bestille turene sine :oops:
     
    RoadKing, LN-FHU, TOS_EBG and 2 others like this.
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Manager blir vel ikke pandion av forutsigbarhet? :)
     
    kiev liker dette
  10. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,212
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, men det hjelper ;)
     

Del denne siden