God morgen fra VIE, en lounge et eller annet sted. Først en liten markering av hvem som brakte oss hit: En meget behagelig førstegangs opplevelse. Veldig hyggelig, oppmerksomt og godt jobbene cabinteam. Her var det ikke snakk om å tilby vinen når man var ferdispist. Alle spilte sammen som et godt orkester. Flymat er sjelden noen stor nytelse i mine ganer, men denne gangen passet alt i hop, forrett, hovedrett og tilbehør. Et par bilder av serveringene hadde vært naturlig her, men nettet er så tregt at det får vente. Thailandferien er altså slutt. Regntiden var ikke noe problem for oss, kun et par små skurer. Og Centara er flott for oss som liker ro og stabilitet Ha en fin tirsdag, alle IFere!
God morgen! T-3 til sommerferien del 1, reisefeberen stiger gradvis igjen. Må få unna en del på jobb siste dager, så her må jeg brette opp ermene. Ha en strålende tirsdag alle IF-ere
God morgon, gode medforumistar! Endeleg har naturen i nordaust fått skifta ut vinterhammen og ei grøn kappe spreier seg utover: Svanevannet Elles er det lite som flyg anna enn tida, men det er ålreit det, så slepp ein å kjeda seg Ha ein fin-fin dag, folkens!
God morgen fra Oslo! Førsommerrush i alle kanaler her med bursdagsfester i alle retninger som ungene skal delta på, sommeravslutninger, sommerfester, musikkfestivaler, sommerpils og what not! Bra det er en ferie i enden av alt, men fortsatt drøye fire uker igjen, innen den tid skal man også rekke en kjapp helg til Italia, T-10
God morgen fra toget! Du vet, et slags metallrør uten vinger uten servering også. På vei til jobb, får se om jeg får knekt en nøtt som ikke ville la seg knekke i går. Ha en flott dag alle sammen!
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Deilig vær idag. Synd det skal oppleves innenfra kontorets fire vegger .. Fortsatt ikke mulig å få tak i SAS for å endre hjemreisen fra Vietnam i oktober. I går var det for lang kø på det amerikanske nummeret også. What to do ... ?? Ha en flott tirsdag, forhåpentligvis i solen!
God morgen! Ikke nok med at børs og krypto raser men nå er jeg altså -45kr på trumf kontoen også Vi har dessverre hatt en teknisk feil som har medført at du har fått overført et eller flere av dine ViaTrumf-kjøp flere enn en gang. Vi har nå gjennomført en korrigering av kjøpene som ikke skulle vært overført til din Trumf-saldo.
God morgen. To dager til mine 40 Qcredits utløper på dato. Om noen skal ut og reise med Qatar er det fortsatt en mulighet for oppgradering, ref donasjonstråden. Kjedelig om de går i vasken…
God morgen fra Jessheim Her bringer dagen det årlige besøket hos tannlegen før Widerøe nok en gang skal bringe meg til @Sunnfjordingen sine hjemtrakter. Nå har vi ikke helt de store sommertemperaturene på Østlandet riktig enda heller, men i Førde ser jo værmeldingen helt begredelig ut. T-3 F E R I E T-7 Italia Ha en strålende en!
"God" føremiddag frå Sunnfjord. Trumfkontoen er i solid minus i dag. Ser ut til å vere Stordalen som har vore litt vel raus. Kjem vel i pluss igjen utover hausten.... Jaja. Godt ein er godt lessa med poeng. Eg trur du må ha sett feil på veirmeldinga for Førde...
Solkysten en rolig tirsdag morgen! Har sovet ut reisen i egen seng, veldig bra. Godt det er helg.. 83 dager til neste flytur, godt det for nå er det sommerferie endelig ..
God morgen fra Stavanger. Her er det ikke akkurat sol og sommer. Men, vi er ikke her for å sole oss! Skulle rekke frokost, men kroppen synes tydeligvis at det var på tide å sove ut skikkelig. Så nå har jeg fått meg en kopp med kaffe, mens jeg venter på reisekompisen. Det er gøy å bo i båt, men jeg kjenner på gikta at det var fint vi fikk ordnet hotell.. I dag skal vi møte noen kjente, før det er tid for Judas Priest og Bokassa i kveld. Det gledes! Ha en super dag!
Velkommen til vestlandssommer @holmen ! Endelig har temperaturen krøpet opp til 15, så da er vi der juni pleier å være. Hadde ikke fått med meg at Judas spilte ikveld, det er f@n meg inflasjon i arrangementer her for tia. Gratiskonsert på torget med Dagny, Vinni, Czesinando (eller noe) idag også, 2x Mods i helga, Mablisfestival og ølfestival til helga. Det er rent så en sindig rogalending får litt bakoversveis. Kaffe nå. G-1 og må finne på noe lurt til høstferien, men *A-søket til SAS spiller fremdeles ikke på lag
Hahaha, det var værmeldinga si... Blir utepils i stedet for å løpe 1000 metere på stadion da. Regner med du dukker opp...? IF treff i Sunnfjord hadde vært noe
God tirsdag. Klar for ferie nå. Må være første gang på 5+ år at jeg har hatt ferie på sommeren... blir interessant... Satser på at Amex-ståa har bedret seg i sentral-Europa. Det er jo kanskje sjans å rekke CT nå som BillKill er i aksjon (...en så lenge )
Det hadde vore noko ja. Vi hadde faktisk eit lite sluttalag i Førde før jul. Eg, @Finkster og sjølvaste @Stuttfeiten. Sistnemnde ser ut til å vere i Asia, medan @Finkster ikkje er å sjå her so ofte. @oleredv er vel gjerne i traktene?
Takker! Du glemte Guns n Roses i morgen. Lurte veldig på hva som ble rigget opp på torget i går, ser nå at det er Equinor som har jubileum?