Nå er nok ikke jeg like glad i mandager som Petter Stordalen, men det er mandag, om jeg vil eller ikke. Mye som skjer på jobb denne uken, men da går iallfall tiden fort. Neste uke begynner november.. Det betyr at det er på tide å reise litt igjen, og første tur er neste helg. Har brukt helgen på å booke litt turer i 2024. Har startet på en Asia-tur med BR, og har booket fly for en tur på Route 66. Skal teste LOT for første gang, det kan bli spennende. SAS hjem fra vestkysten. Håper alle har en finfin mandag!
God morgen fra Sølvbyen. Mandagen er da ikke så ille. For oss godt voksne er den nærmest som en forlenget søndag, bare med litt mer aktivitet i omgivelsene. Og så er det hele fire dager til neste morgensvømming! Ukens tur er Colorline til Harryland, og landeveien hjem. Til flyvetur er det fortsatt T-mange. Ha en fin dag!
God morgen mandag, ny uke med nye muligheter. Gårdagen gikk med på omlegging til vinterdekk og litt kontrastering i skogen; Helga blir litt kort hjem hjemkost på ettermiddagen lørdag. Hjemmekontor i dag før det blir reise til Stockholm med SAS i ettermiddag/kveld. Håper å bli ferdig der i morgen for reise videre litt sørover.
God morgen fra hq. Ny uke, nye muligheter. Kanskje det blir en tur til helgen? Noen år siden man var her Ha en fin mandag alle IF-ere
God mandag morgen fra kontoret i Oslo. Ny utfordringer venter og fint lite moro på reisefronten før om ganske lenge, men både tids- og $- reisebudsjettet for 23 er alt tynnslitt så en får vel bare drekke kaffe, smøre seg med tålmodighet og holde motet oppe med å lese reisebrev.
God formiddag fra Porsgrunn Hyttetur m guttegjeng i helga- dægen . Godt det er en uke til med langfri. T-31 til Maldivene Ha en lett uke
God formiddag fra HK på Lilleaker. Dette blir en hektisk uke jobbmessig, og det er egentlig greit. 12 dager til neste utenlandstur, og jeg har fremdeles ikke klart å bestemme meg for om den skal gjennomføres eller ikke. Temperaturene her hjemme gjør at det frister, men sliter litt med tidsbruken. Er nok for travelt til at jeg kan/bør ta fri fra jobb, og da blir det isåfall mest for å reise til varmere strøk, men ikke for å ta feriedager og da er jeg ikke sikker på om jeg gidder.
God mandag fra renegaten Arthur Dent. (Forholdsvis nyslått pensjonist). Long time no speak for min del. Skyldes mange slags begivenheter. I disse overgangstider har jeg en akutt sak jeg håper jeg kan få svar på. Jeg er EBD med opptjeningsperiode 1.nov-31 okt, og mangler alt for mange poeng til å sikre ny EBD (Har derimot sikret 8. EBG mot LG) . 1) Jeg har en CT jeg må få brukt ILA 2023. Målet er en tur til Japan i C (langhelg/småuke) med voksen sønn. (Jeg har en strategi på hvordan det kan realiseres). Jeg har 385 k poeng ( med deling) 2) Men ser at det på min EB-status står at 45 k poeng utløper 31. okt. Spørsmål: Forsvinner EB-poeng *i det* man går fra EBD-->EBG, eller beholdes de i "grace-perioden" ?
Som EBD, så skal jo alle poengene dine "vare evig", men siden du sier at du har poeng som går ut, så må jo det være opptjent av noen i delingsgruppa di? Disse vil nok da gå ut på dato 31.okt slik som varslet. Alle poeng som du har opptjent derimot vil få 5 års varighet når du faller ned til EBG.
Jolly Good. Takk for feedback! Lurer på om det var en glitch på SAS-siden. Når jeg nå "ser på egen profil" står det "poeng som utløper" : ingen. De ca 45 ' stemte heller ikke med summen av samlepoeng ( og noen av dem er rykende ferske). Da kan jeg trygt fortsette med Japan-prosjektet
Du må gå til https://www.sas.no/eurobonus/point-sharing/#/point-sharing/profile og «Hvordan poeng brukes og utløper» for å se utløpsdato på poengene i gruppen.
Cheerio fra London. Noen timers trasking gatelangs ble nettopp avbrutt av kaffe&kakepause, med Blackfriars Bridge som blikkfang. Om litt blir det retur til hotellet, raskt skifteshow, før en rolig jogg i Hyde Park. Kan vel fort bli siste tur i shorts og kortermet på et halvt års tid. Nyt første dag i ny uke!
Regnet er ustanselig på Vestlandet, men jeg drømmer om god "Viatrumf-tilbud som er for gode til å være sanne
Spent på å se om boarding i bare gruppe 1 bookes først allerede nå eller om det er kommende Diamantfordel. Edit; det funket med gruppe 1 som boarder først. Men er jo ingen Diamantfordel, det gjelder fortsatt hele *A gull
Good Mandag! Nettop returntert etter en langhelg(kansje litt for lang?) I Bodø, med kone og kid! Kan forresten bekrefte at gruppe 1 er kun Gold og Diamond medlemer Uansett om du flyr pluss eller go. Oppdaget det ved en tilfeldighet når jeg forsøkte borde flyet fra OSL til BOO. Kona måtte fly i GO pga. jobben. Jeg spandterte på meg og arvingen på 3 seter i Pluss Det var morsomt å se skrekken i øya på resten av pluss pasasjerene når jeg kom gående inn med sønnen, men han er godt flyvant så ble ingen grining fra oss Det ble selveste "gullraden" Rad 1a,1b så god beinplass hadde vi også! Nå planlegges min neste tur i First. Må få til en spennende tur neste uke