God morgen fra Narvik, sjekket akkurat inn og tenkte å hente dagens aviser. Ser at Adresseavisen er fra 6 oktober… Noen som vet om den har blitt forbedret bort?
God morgen! Kaffen er klar. Snøen som falt i går er borte. Det gikk over til regn i løpet av natten. Innehelgen fortsetter. (Bortsett fra de nødvendige turer med hunden) Fikk booket t/r BKK med BR neste oktober, og tenker å legge på fly videre til et eller annet ste jeg ikke har vært før. Ha en herlig søndag, folkens!
Jeg spurte gutten om det og ha sa at han hadde vært på jobb etter 6.oktober .... kanskje de ikke har så mye å formidle?
God natt fra Houston! Kvelden har blitt tilbragt på Whiskey River West Dancehall sammen med nære og fjerne kollegaer. Her bød de på country-musikk og linedance. Nå er det 29 timer siden jeg våknet i sengen min i Oslo, så nå skal det bli godt med en god natts søvn.
God morgen fra hytten. Snøen har sendt sine første meldinger. Den grønne stæren har tatt signalet og snudd ryggen til. Ha en fin søndag!
God morgen frå hotellsenga i Sogndal. Etter gårsdagens fotballslag mot ymse nærliggande lag går turen for meg og mine unge håpefulle til Luster for bad og avslapping!
Søndagshilser fra solfylte London! Her i Hyde Park fikk man akkurat lokalisert mulig back up til kveldsmaten, sånn i tilfelle byens spisesteder er fullbooket. Ha en trivelig søndag, hvorenn den tilbringes!
Veldig god sundag frå FCL på MUC. Her går det i Vienna schnitzel og Cola Zero. Klokka 1500 går flyet vidare til FRA og knappe 5 timar på FCT før flyet går vidare til Bergen.
Ser ut som FCL nok en gang leverer hakket over gullstuen på ARN. Men grei kimchi, dog litt tam. Den er neppe spesielt gammel. Øl er øl. God søndag! K
Gidder ikke lete opp SAS App tråden. Dette burde vært der. Men jeg må si, denne er rett og slett digg!