God søndags kveld fra Byron Bay. Siste overnatting her før vi skal kjøre 600km imorgen mot Hunter Valley. Bare å nyte de siste timene..
God føremiddag frå Sunnfjord. Her held arvingen far sin med selskap medan han sjølv drikk kaffi, fyrer i ovnen og motiverer seg for å skifte til vinterdekk.
God morgen, rett utenfor OSL. Fint og passelig kald vinderdag. Vært en tur med hunden allerede, skal stelle hesten før det blir en tur i skogen for å trimme meg selv. Bare 4 dager igjen til OSL-LHR-LAX nå, akkurat lenge nok.
Formiddag i hovedstaden. Er om mulig i enda dårligere form i dag enn i går, krysser fingrene for at det betyr at jeg er frisk i morgen. Dagen vil bli tilbrakt under dyna, foran fjernsynet.
God morgen fra Sørlandet. I dag skal jeg som tradisjonen tro ut å fly.. Denne gang er 11C byttet mot 1D.. Det kostet meg 500 poeng å by på oppgradering, så det var ok .. Ryktene sier at dette ikke lenger er mulig.. SAS kjører innenrikspriser som er trivelige nå, blir nok en hamstre runde i kveld. Trenger bare 44 flights så er jeg i mål .. Ha en strålende dag
Mens noen boltrer seg i sol og andre bader i champagne må enkelte leve med den trauste hverdagen som har blitt mørketid og vinter. EVE
Søndag, og sesongens første pinnekjøttmiddag. I dag går vi for en kombo, både en Pinot Noir og en hvit burgunder (2016) ... Så får vi se hvem som blir en innertier.
God aften fra senatorloungen i Hamburg. Småsliten etter 2 harde kvelder / netter med poker, men det ble uansett en lønnsom helg med 1.950 Euro i pluss. Her i loungen har jeg nettopp avslørt årets skandale, gummibjørnene er ikke sortert etter farge lenger!!!
Post nr. 200! God kveld ifra Nordens Paris Her har det snødd idag og nå er -1 gradd. Imorgen får jeg utlevert hjemmeeksamen min og da er det 2 uker til min siste eksamen før turen går hjem den 13.11 Ikveld skal flybillett med WF via BGO til TRF bestilles Ha en god kveld folkems
God kveld fra hovedstaden. En rolig søndag som har blitt brukt til litt vask av tøy og rydding av leilighet før man tok turen ut i marka for en rusletur med selskap av hunden til modern. Ellers har man fått med seg litt sport på tv, du vet at nå kommer vintern når NRK fyller hele lørdagen og søndagen med vintersport Nå i kveld er det ett annet sikkert tegn på at det nærmer seg vinter og jul på tven, håndballdamene spiller kamp og neste helg starter mesterskap. Så skulle da ha nok å titte på fremover om ikke annet! Nyt søndagskvelden folkens
God kveld fra bollestua i Tromsø. Vi rakk to knappe dager i Nordens Paris akkurat samtidig som kong vinter bestemte seg å melde sin ankomst. Slik snør det sjelden i Oslo. Vi rakk heldigvis innom Rå før vi dro til flyplassen så vi klarer å unngå karbooverload i bollestua. Fremdeles skuffet over at SAS ikke har fast track her. Hadde jeg bestilt tur for cash, ikke poeng, hadde jeg på trass booket Norwegian.
God kveld frå Aust-Finnmark! Ei fin helg på sørsida av Varangerfjorden i godt selskap med rattkjelkekøyring og sjokoladekake. Kva meir treng ein? Køyrturen tilbake til nordsida av nemnde fjord var av det slaget som vi kjenner godt: Kvass vind og herleg snøføyke som tidvis reduserte sikten ned til to brøytestikker framover. Om knappe to veker går turen dit ein gjerne skal ha ein blomekvast i håret. Det kan bli bra Ha ein brillefin kveld, folkens! Måtte herren snart kunne friskmelde seg!
En liten oppdatering fra CPH, her venter vi på "startkabler" siden motoren i halen som produserer trykkluft til å starte motorene med streiker...
Det var godt å kome heim til sofaen i dag. Var heldig i går kveld og rakk litt julemarked på MUC med den alltid sprudlande @Bernd på veg heim til Norge, men 13 flights og 27000 km i aluminiumsrør av forskjellig type siste 9 dagane har sett sine spor. Kom heim til småkaldt hus, 16 grader, og sjølv å fyre i omnen stoppa ikkje hosten frå siste dagane i å slå ut i feber no i kveld. Blir spennande å sjå om det er fjørkre- eller griseforkjølelse denne gongen. Kanskje ein suvenir frå Hong Kong? Det straffar seg å snakke med store bokstavar... I dag har du min fulle sympati kjære @holmen, det har nok blitt for lite sitrusfrukter på meg også i det siste. (Sjølv om eg etter Kambodsja-turen/myggen no alltid ber om to sitronskiver i GTen.) Ha ei god natt alle sammen!