Nå er det ikke lengre hvert skuddår....begynner å bli en vane Ingen reiseaktivitet denne uken, kjenner på humøret at det ikke er bra.....blir kortluntet og irritabel
God morgen fra solfylte Trondheim! Hadde vi bare kunne hatt det sånn om sommeren også? Kun 14 dager, 21 timer og 51 minutter til turen turen går til varmere strøk nå, fram til da blir det sammenhengende beinhard programmeringsøkt for å bli ferdig med alt.
Rapport fra en tur med en eksklusiv tur med selskapet SAS og en 800 uten Internett . SK482 OSL-ARN .. klasse Go .. frokost fikk jeg på SK236 og i gullstua .. Setet besto Knyttenevetest .. 17F Utsikten var formidabel Naboen hadde sort hale .. kanskje det var en gammel Tupolev? Hyggelig og smilende norsk CC .. flere med riktig dialekt .. vi tok av på tid og landet på tid Reiser gjerne med SAS igjen ..
God formiddag fra Trondheim. Jobb,kaffe repeat... Etter gårsdagens vellykkede juleøltapping og fordeling sitter undertegnede igjen med 45 1/2-literflasker med gyllent,mørkt væske.Skal nå godgjøre seg i minimum 30 dager før prøvesmaking....tegner til å bli en bra jul Ha en fin torsdag -i morra står Tromsø for tur
G'morning fra Clarion Edge i Tromsø. Meget fett hotell dette ! Formen er noe redusert etter gårsdagens lille utskeielse. Første del av konferanse er ferdig og nå står jeg over det to. På eftan går turen sørover med SAS Ha en bra dag
Så var vi brått i gullstuen på Arlanda .. godt utvalg av pulled pork .. og et lite glass musserende og rødt..
God kveld frå Høljebyen! Kom akkurat heim frå Trondheim og 9 timar med eksamen. 85% på del 1, usikker på del 2 men bestått; sensorane var på gråten og ikkje eit sete var tørt. Eg er godt fornøygd og aldri så lite stolt av meg sjølv som gamal mann tilbake på skulebenken, syns det er verdt ein del reisedøgn og seine kveldar. Håpar arbeidsgjevar synes det same når eg leverar reiserekningane. Ser ikkje vekk frå at eg kan bli eit kvarter eller to for sein på jobb i morgon. Ha ein fin kveld alle sammen!
God torsdag fra Sommer California. Etter ett par dager rett under 20 tallet er vi i dag help oppe på 25 varmegrader. Så da ble det å flytte arbeidsstasjonen ut på verandaen i skyggen. Endelig stabilt internet, fiberen leverer dog "kun" 350 meg synkront som egentlig skal være 1 gig. Gidder ikke sutre så lenge dritten funker og har 6 sek latency. God aften!
Veldig bra @Stuttfeiten! Gratulerer fra Sunnmøre. Her har man hatt atter en fantastisk høstdag og man begynner snart å lure på når dette skal ta slutt. Slik ser nemlig varselet ut for den neste uken også: Ikke ofte man opplever varsel om skogbrannfare på Sunnmøre i oktober (eller noen andre tider på året for den saks skyld). Klage kan man i alle fall ikke og man får bare nyte det mens man kan.
Å reise rundt i landet (med fly) og høyre på dyktige professorar og fyrsteamanuensisar snakke om spennande saker og ting som engasjerar dei (og meg), samt å ete (fantastisk) frukost på jobben si rekning på Scandic Nidelven, Havet eller Hell to veker kvar månad? Og få betalt for det? Piece of cake!