God morgen fra BGO

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 29. aug 2016.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,147
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    image.jpeg Da var det ny arbeidsuke ..
    Duskregn i Bergen
     
    FlyTax and RoadKing like this.
  2. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Å fy flate. Føler med deg.. Og jeg som synes det var fælt med tog 06:15.. God mandag. Litt over 2 uker til tur. I dag skal det jaktes på gravemaskin og letes etter kabler. En fin dag i byggebransjen
     
    FlyTax liker dette
  3. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    I Stavanger går starten for ONS (oljemessen) i dag. Utfordrende tider i bransjen. Blir det mer prosecco og mindre champagne i år? Uken vil vise.
     
    FlyTax, Mallamora and geddi like this.
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra flytoget, småkaldt ute. Nå er høsten i anmarsj. Flight nr 121 for denne perioden tar meg over til Vestlandet.

    Ha en fin dag!
     
    FlyTax liker dette
  5. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,425
    Likes mottatt:
    29,339
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings folkens. En hel arbeidsuke venter, FBU frister med 10 grader og regn. For første gang siden DC9'ens tid er ikke en eneste flight planlagt for hele uka.
     
    FlyTax, geddi, Eddie47 and 1 other person like this.
  6. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå det austfinnmarkske!

    I dag var eg oppe før fanden fekk sko på beina og om ikkje altfor lenge skal eg bli jakta på av isbjørn. Aller først ventar ein liten flytur, men kva ofrar ein ikkje for å gå i bjørnesaksa :rolleyes::)

    Ha ein fin måndag alle saman!
     
    FlyTax and Earl like this.
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God trøtt morgen fra toget fra Gardermoen.
    Med fare for å gjenta meg selv, det burde vært lovpålagt krav om risikotillegg for å måtte stå opp tidlig..
     
    FlyTax and Mallamora like this.
  8. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,252
    Bonuspoeng:
    113
    Dagene begynner fremdeles med rolige frokoster
    2016-08-29-15-32-12.jpg

    Og himmelsk koreansk hanu biff bbq. Denne var sinnsyk god! Smeltet på tungen i en eksplosjon av god smak :) Helt fantastisk. Anbefales alle som besøker Korea.
    2016-08-29-15-32-52.jpg

    Men nå er det snart tilbake til den gråe hverdag. Mindre reising med jobben har det blitt i det siste også :( MEN, jeg har en returreise i QR business å glede meg til i det minste :D

    Fortsatt god dag til alle!
     
    FlyTax, watchaddicted and RoadKing like this.
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Det er da ikke isbjørn i Finnmark @Kristian ? Ellers god morgen fra Romeriksporten. Flydilla må vente til fredag, da blir det Londontur.
     
    geddi and Eddie47 like this.
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,147
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    image.jpeg image.jpeg SK482 ...
    Samme smilende svenska jente som bar drikke til meg t/r på egotrippen til Hong Kong .. nå var det bare Ramløsa og kaffe ..
     
    watchaddicted, Fredrik81 and geddi like this.
  11. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Trodde du alltid dro søndager slik at du slapp dette? Ny rutine? ;)

    God morgen fra Oslo! Regnfylt dag og litt forsinket på alt egentlig; tur med bikkja, lage lunsj, kjøre dattera til skolen. Nesten kan vel beskrive morgenen. Men man kom seg da til kontoret via bensinstasjonen for å fylle til ukens laveste priser. Forsøker alltid å få til det mandag morgen. Hvis jeg husker. Og i dag husket jeg.
    Ellers blir det vel en relativt stille dag på kontoret med bare et par møter, som toppes av forecast for de neste 6 mnd. "Tenk på et tall", kaller jeg disse møtene. Kvalifisert gjetning, men fremdeles gjetning. Så kan man "safe" inn de neste 6 mnd. også. Og sånn går no dagan.
    Lag deg en super dag!
     
    FlyTax liker dette
  12. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,203
    Likes mottatt:
    4,233
    Bonuspoeng:
    113
    Retur fra det sørlandske (aka Melbourne). Fikk fikset tidligere retur, men det er forferdelig fullt på flyene. Tror jeg.
    I alle fall ble det transfer på OSL. Og som ikke det var nok, også transfer på den eneste flyplassen som er verre enn OSL, nemlig LHR. Dobbelt ulykke :eek::(
    Jaja, får nå sitte foran, så får se det positive i noenogtjue timer i lufta.
     
    miura and LN-FHU like this.
  13. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God mandag! Innspurtuke på jobb før ferien setter inn, har hatt én hel feriedag siden påske så dette er etterlengtet. Måtte denne uka fly avgårde!

    Ha en god dag! :)
     
    FlyTax liker dette
  14. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Nei er du gal! Ingen ny rutine her..
    Problemet var at SAS delte ut billige billetter til Legoland på en søndag og for at vi skulle få valuta for pengene måtte vi bli der hele dagen, og vips.. Så var vi ikke hjemme før 00:30 i natt. Og da må man kreke seg til å ta flyet tidlig mandag morgen, i tillegg til at det er svært mye mindre komfortabelt skal man betale mye mer for det?! grøss og gru...
     
    Kjakan liker dette
  15. Mallamora

    Mallamora Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    God morgen!
    Startet den I dag? Jeg var så sikker på at det var I morgen herligheten startet. Det er forresten mye bra prosecco! :)
     
    FlyTax liker dette
  16. Mallamora

    Mallamora Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Dette må jeg si meg enig i. Jeg er ikke menneske før etter to kopper kaffe på kontorstolen...
     
    FlyTax liker dette
  17. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Det er vel kanskje like bra tross alt :)
     
  18. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God litt over lunsj fra det Sørlandske!
    Denne uken startet med et brak, og det var sannelig ikke lite oppgaver som må behandles denne uken. Så her flyr tida avsted, som den pleier å gjøre når man har mye å gjøre.

    Ingen reiseplaner denne uka. Greit er det, for nevnte jeg at jeg har mye å gjøre?

    Er det rart jeg drikker??
     
    geddi, Xflipper and Kjakan like this.
  19. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Heilt korrekt, men WF og SK skal fly meg til isbjørnistan om få straksar (var kanskje bittelitt vag om at det var ein flytur involvert her) :)
     
    RoadKing liker dette
  20. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim.
    Her har nettopp byen blitt rundvasket av tidenes syndeflod-nedbør...glad jeg jobber inne ;)
    Innspurt på jobb til månedsavslutning, det går noen fete fakturaer til div.forsikringsselskap for tiden....men vil tro kundene deres har betalt nok i forsikring opp gjennom årene, så jeg bryr meg fint lite :p

    Usikker kveldsaktivitet....fruen har ymtet frempå om noe indretjeneste, men jeg har en gullbryllupstale å skrive ferdig , så jeg stenger slikt ute...

    Ha en strålende mandag fortsatt :):):)
     
    geddi and Adrian E like this.

Del denne siden