Å fy flate. Føler med deg.. Og jeg som synes det var fælt med tog 06:15.. God mandag. Litt over 2 uker til tur. I dag skal det jaktes på gravemaskin og letes etter kabler. En fin dag i byggebransjen
I Stavanger går starten for ONS (oljemessen) i dag. Utfordrende tider i bransjen. Blir det mer prosecco og mindre champagne i år? Uken vil vise.
God morgen fra flytoget, småkaldt ute. Nå er høsten i anmarsj. Flight nr 121 for denne perioden tar meg over til Vestlandet. Ha en fin dag!
Mornings folkens. En hel arbeidsuke venter, FBU frister med 10 grader og regn. For første gang siden DC9'ens tid er ikke en eneste flight planlagt for hele uka.
God morgon frå det austfinnmarkske! I dag var eg oppe før fanden fekk sko på beina og om ikkje altfor lenge skal eg bli jakta på av isbjørn. Aller først ventar ein liten flytur, men kva ofrar ein ikkje for å gå i bjørnesaksa Ha ein fin måndag alle saman!
God trøtt morgen fra toget fra Gardermoen. Med fare for å gjenta meg selv, det burde vært lovpålagt krav om risikotillegg for å måtte stå opp tidlig..
Dagene begynner fremdeles med rolige frokoster Og himmelsk koreansk hanu biff bbq. Denne var sinnsyk god! Smeltet på tungen i en eksplosjon av god smak Helt fantastisk. Anbefales alle som besøker Korea. Men nå er det snart tilbake til den gråe hverdag. Mindre reising med jobben har det blitt i det siste også MEN, jeg har en returreise i QR business å glede meg til i det minste Fortsatt god dag til alle!
Det er da ikke isbjørn i Finnmark @Kristian ? Ellers god morgen fra Romeriksporten. Flydilla må vente til fredag, da blir det Londontur.
SK482 ... Samme smilende svenska jente som bar drikke til meg t/r på egotrippen til Hong Kong .. nå var det bare Ramløsa og kaffe ..
Trodde du alltid dro søndager slik at du slapp dette? Ny rutine? God morgen fra Oslo! Regnfylt dag og litt forsinket på alt egentlig; tur med bikkja, lage lunsj, kjøre dattera til skolen. Nesten kan vel beskrive morgenen. Men man kom seg da til kontoret via bensinstasjonen for å fylle til ukens laveste priser. Forsøker alltid å få til det mandag morgen. Hvis jeg husker. Og i dag husket jeg. Ellers blir det vel en relativt stille dag på kontoret med bare et par møter, som toppes av forecast for de neste 6 mnd. "Tenk på et tall", kaller jeg disse møtene. Kvalifisert gjetning, men fremdeles gjetning. Så kan man "safe" inn de neste 6 mnd. også. Og sånn går no dagan. Lag deg en super dag!
Retur fra det sørlandske (aka Melbourne). Fikk fikset tidligere retur, men det er forferdelig fullt på flyene. Tror jeg. I alle fall ble det transfer på OSL. Og som ikke det var nok, også transfer på den eneste flyplassen som er verre enn OSL, nemlig LHR. Dobbelt ulykke Jaja, får nå sitte foran, så får se det positive i noenogtjue timer i lufta.
God mandag! Innspurtuke på jobb før ferien setter inn, har hatt én hel feriedag siden påske så dette er etterlengtet. Måtte denne uka fly avgårde! Ha en god dag!
Nei er du gal! Ingen ny rutine her.. Problemet var at SAS delte ut billige billetter til Legoland på en søndag og for at vi skulle få valuta for pengene måtte vi bli der hele dagen, og vips.. Så var vi ikke hjemme før 00:30 i natt. Og da må man kreke seg til å ta flyet tidlig mandag morgen, i tillegg til at det er svært mye mindre komfortabelt skal man betale mye mer for det?! grøss og gru...
God morgen! Startet den I dag? Jeg var så sikker på at det var I morgen herligheten startet. Det er forresten mye bra prosecco!
God litt over lunsj fra det Sørlandske! Denne uken startet med et brak, og det var sannelig ikke lite oppgaver som må behandles denne uken. Så her flyr tida avsted, som den pleier å gjøre når man har mye å gjøre. Ingen reiseplaner denne uka. Greit er det, for nevnte jeg at jeg har mye å gjøre? Er det rart jeg drikker??
Heilt korrekt, men WF og SK skal fly meg til isbjørnistan om få straksar (var kanskje bittelitt vag om at det var ein flytur involvert her)
God ettermiddag fra Trondheim. Her har nettopp byen blitt rundvasket av tidenes syndeflod-nedbør...glad jeg jobber inne Innspurt på jobb til månedsavslutning, det går noen fete fakturaer til div.forsikringsselskap for tiden....men vil tro kundene deres har betalt nok i forsikring opp gjennom årene, så jeg bryr meg fint lite Usikker kveldsaktivitet....fruen har ymtet frempå om noe indretjeneste, men jeg har en gullbryllupstale å skrive ferdig , så jeg stenger slikt ute... Ha en strålende mandag fortsatt