God morgen fra Flybussen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 20. nov 2013.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    That's right, du hørte riktig. Flybussen.

    Oppe timen før klokka ringte i dag og da jeg tasset ut av Scandinavia, så Flybussen veldig fristende der den sto. Skal visstnok ta 40 minutter, noe jeg tviler sterkt på siden det allerede har gått 37 minutter og vi er ikke på Kløfta en gang...

    Tur til Brussel og møter der før BA tar meg hjem i annen etasje i dag.

    Ha en strålende onsdag!
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Grompf fra Lillestrøm. Bedre i form idag.

    Positiv overraskelse fra Singapore Airlines som brukte hodet i en refusjonssak, som jeg faktisk hadde helt glemt. Jeg hadde sånn sett til og med glemt at jeg hadde bedt om refusjon, da det er måneder siden jeg spurte concierge på hotellet i Hong Kong om å søke om det for meg. Good times.

    Vel, her vanker det så lagertjeneste mens andre mesker seg i bobler og skuff.

    Ha en fin dag
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra Langesund. Etter at jeg glemte å trekke for gardinene i går kveld ble jeg idag vekket av solen som tittet inn vinduet her. Med tanke på at det er november så var det nok på høy tid å komme seg opp. Nå venter en liten kjøretur før det bærer ut på skogstur i ukjent lende.
    Været er strålende så dette blir nok en kanon fin dag for vi innlosjerer oss i dyreriket, Rica Dyreparken Hotell i kvellingen.
     
  4. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Helsfyr.
    Prøver å få gjort noe fornuftig på jobb, så langt ser jo det bra ut. Ellers kjenner jeg at jeg gleder meg til helg, tross alt vært på jobb 3 dager denne uka.

    Ha en bedre dag :eek:
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hey Hey Hey fra en 777.

    Interessant møte med Menzies i morges på Gardermoen

    Jeg var ved gaten 20 minutter før avgang og ble møtt med stengte dører og ei selvsikker ung dame med ett seriøst holdningsproblem. 5 timer søvn på 3 dager er ikke gull, men jeg ba henne stille om å åpne gaten da jeg skulle med til Brussel og det var 5 minutter til gaten egentlig skulle stenge.

    Etter en telefon, fikk jeg beskjed "ja nå var du veldig heldig og vi lar deg bli med under tvil". Først begynte jeg å le og sa whatev. Det likte hun dårlig, så da fant jeg ut at jeg ville sette denne unge damen på plass.

    "Jeg er heldig? Du stenger gaten for tidlig og jeg er heldig?? ". Etter ett lite slag som hun tapte med glans, kom det en hyggelig kar som kjenner oss og hentet med og kjørte med med en VW til flyet. OSL First class style !! ;)

    Så en bra start på dagen. Nå er det snart leggetid i 11EF.
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Tjo og hei fra Sørlandet!

    Etter en lang dags ferd fra Oslo til Kristiansand i går, kom jeg valsende inn døra rett over midnatt. OSL-GOT-CPH-KRS er jo mye gøyere på papiret, enn grisetur OSL-KRS direkte. Fikk ny flytype i loggen og greier og greier. Dash 8 300-series :D Det holdt jo på å gå riktig så galt allerede på Gardermoen, med 40 minutter forsinkelse, due to tech, og equip change. Hydraulikken på LN-WFP svikta, men -WFO ordnet opp. Landet på GOT 5 minutter etter at boarding av SK439 til CPH begynte. Jeg beinfløy gjennom terminalen og kom meg ombord som sistemann (kvinne)

    For å toppe kransekaka, var WF277 CPH-KRS timen forsinka, så det blei jo bare kluss. Heldigvis stilte Widerøe opp med sine beste folk, og jeg fikk lov å sette meg på 3D i stedet for 18D. :) Thumbs up!
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Sandefjordske!
    Her ligger man til kai i påvente av dagens siste tur over til Østen.
    Guuuuuuud som jeg gleder meg til å sette meg i bilen kl 23 og ta fatt på turen hjem til Krsand. På toppen av det hele har jeg møtestart på jobben kl 0830 i morgen. Juhuuu! Frister stort med å ta fri fredagen nå kjenner jeg.

    Hadde det ikke vært for at det var så seint, skulle jeg gjort a la Cecilie og flydd Torp-CPH-ARN-GOT-OSL-KRS i stedet for å kjøre........

    Fortsatt god aften ønskes i skuff og skap!
     
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Gøy med fjernparkering ... Hadde jo det på FBU også innimellom. Ofte et problem at man ikke kunne sende bussen med hovedmengden fordi nordlendinger i dårlig form ikke klarte å komme seg til gaten i fornuftig tid, så da pleide jeg å ordne det avskuttende papirarbeidet på gaten istedet for ute i bua. Dermed var det bare å hive slappfisken(e) i kjøretøyet når de endelig dukket opp .. ;)

    Joke aside - sol og fint her i dag .. guttungen har pådratt seg noe influensalignende og kjemikaliene Dr. Dyregod skrev ut hjalp heller ikke på dagsformen. Dermed ligger han i naborommet og purker... Fire-fem arbeidsdager igjen før jeg kan ta Thanksgiving-ferie ... :up:
     
    Bizflyer and tommy777 like this.
  9. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Bare en ting å si om dagen *host hark surkle surkle* :(
     
  10. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra Tromsø! I morgen setter jeg kursen mot mitt andre hjemland, England, for et ukes opphold. Manchester via OSL og FRA. Konsert, fotballkamp og jobbing.

    Har man litt flaks og unngår for mye forsinkelser så blir det kanskje tid til en tur innom en Senator-lounge på FRA (som nykåret "viktig kunde" hos SAS blir det i så fall første gang...). Jeg ser imidlertid at jeg har EBG på første leg til OSL, men det står EBB på de to LH-flightene videre. Må kanskje få ordnet dette i morgen, slik at de vet hvem de skal ta vare på om det går skeis et sted... :)
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Chicago. En herlig tur med BA over dammen, dvs 6 timer i koma i en verden som virkelig er flat. En slik 2 seter bås for seg selv er tingen når flyet ikke er fullt. Mye bedre en KK og atter K. Ikke mye servering på meg. Den besto av en flaske vann, zzzzzzzzzzzz, skøunes og klåtted cream zzzz fremme.

    Nå blir det bingen noen timer før man setter snuten mot ferske slagmarker i morgen. Først Mexico City via Dallas. Deretter overnight med Lan til Santiago, Chile.
     
    Islending, Cecilie and Fnate like this.

Del denne siden