God morgen fra Haugebyen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fjordheim, 10. aug 2016.

  1. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen,

    Jeg har litt insomnia for tiden (pga. arbdeidsledig for første gang i livet) og våkner stort sett i 02 tiden om natten, kjekt da at OL pågår, nå skal snart M.Phelps svømme, vel om 4 timer skal SK309 ta meg til hovedstaden til atter et intervju, om jeg ikke får den jobben så vurdererer jeg virkelig å jobbe alternativt det neste året (dvs.leger uten grenser). Dårlig betalt men lønna dekker da lånet mitt :)

    Her fra vest så har vinden løyet nå og et containerskip er på vei til Husøy passerer akkurat i Karmsundet på sør.

    Nå, egg og bacon på panna, og kaffi,ha en god dag alle sammen
     
    Last edited: 10. aug 2016
    tommy777, NoLimit and geddi like this.
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Asiatiske!
    Etter 3 dager med regnvær på et ellers utmerket Conrad Hotel er det på tide å forflytte seg til en plass uten regn. Hadde planlagt å hygge meg ved bassenget i disse dagene, men det ble heller sitte på rommet og kjede seg litt for mye. Kjedelig det. Men nå venter Thai i Biz i noen timer. Håper på sol i andre enden.

    Er det rart jeg drikker?
     
    NoLimit and geddi like this.
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,176
    Likes mottatt:
    869,687
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solen i Stockholm ...

    I dette landet er kaffen så dårlig at jeg har med Friele kaffe så jeg får en god morgenkaffe :)
     
    geddi and Are like this.
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det tror jeg vi skal få til. :)

    Såååå...

    God morgen fra F kantina ved A-gates (!) i Frankfurt. Ikke noe limmokjøring i dag. Ikke noe mat ombord heller, men fikk en GT og overtalt dem til å gjøre om det eneste ledige F-setet til seng for meg.

    Her i kantina har de skikkelig gode pølser med eggerøre og tomatbønner, så jeg har spist 4 porsjoner av det og begynner, naturlig nok, å bli litt kvalm. Så jeg peiser på med Club Soda.

    Nå har det vært nok reising i sommer altså. Gleder meg til å komme hjem - være hjemme - spise salat og løpe rundt og rundt i gatene så ølvomma forsvinner. 243.000 km så langt i år. Det er ukult.

    Ha en fin en.
     
    Last edited: 10. aug 2016
    tommy777 and Kjakan like this.
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,130
    Likes mottatt:
    7,746
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et smågrått Oslo.
    Den håpløse optimisten i meg satser på at solen skal sprette frem og gradestokken skal vise midten av 20-tallet, men det skjer vel ikke. Satser på at Øyafestivalen blir god stemning uansett, om enn noe vått og kaldt.

    Men først skal det jobbes.

    Ha en kanonbra en!
     
  6. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,297
    Likes mottatt:
    3,260
    Bonuspoeng:
    113
    Ferie og slaraffenlivet fortsetter :)

    På vei hit for en kald forfriskning :cool:
    2016-08-10-18-04-52.jpg
     
    FlyTax, Eddie47 and Kjakan like this.
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,176
    Likes mottatt:
    869,687
    Bonuspoeng:
    293
    Skulle likt å være med dit ... jeg er snart på vei til ARN og etter hvert BGO ..
    Får vel ta en kald forfriskning i gullstua på ARN før SK499 ...

    Det blir litt godt å komme hjem etter ni dager på tur, jobb og Ego-Trip ...
    Ryktet sier at kona er lut lei rushtidsavgiftene i Bergen og hennes lille "ego-trip" blir en liten el-bil i helgen ....
     
    geddi liker dette
  8. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God dag fra 70 grader nord. Små blaff med ok vær de siste dagene, men idag er det tilabke til det samme gamle (sur vind og overskyet).

    Småe tre uker igjen til ferie, og jeg har kommet til å tenke på en ting; hvordan er immigration på EWR når man lander med SK901 på kvelden? Sitter i Plus, så regner med å være blandt de 30-50 første av flyet (hvis fullbooket A343, strengt tatt bare 24 pax i biz+plus pr dags dato på expertflyer). Har bestilt bil til 22.30, så hvis CBP går unna må vi kanskje vente på å bli hentet. :confused:
     
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Siste minuttene på jobb, så blir det hjem til middag og slappaving. Blir tidlig kveld på meg.

    Ha en våken ettermiddag ;)
     
  10. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Har utsatt hele dagen å gå på stranda her på Kreta. Men det er vel derfor jeg er her. D- og B-vitaminer.
    Får ta et par timer for laget :)
     
  11. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Her skal man snart ut på tur, men ikke med fly i kveld. Derimot skal NSB frakte meg igjennom natten til Trøndelags hovedstad. Pleier å sove godt på nattoget så satser på en rolig tur med god søvn i natt også :)

    Ha en flott kveld alle sammen :)
     
  12. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,750
    Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    God natt fra Milano. A321'n som tok oss ned hit fra CPH hadde maks 30% belegg, så alle kunne få en rad for seg selv. Håper den tok med seg flere hjem..
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden