God morgen fra OSL loungen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 21. nov 2016.

1. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen, godtfolk. Ny uke, nye muligheter.

Har akkurat fått meg 3 halve kokte egg med kaviar her i loungen, så nå er jeg klar for å reise i 22 timer for å komme meg hjem :/

Oslo London med BA, London LAX med AA og sjarmøretappen med Southwest.

Kort uke siden det er Thanksgiving i USA, fri onsdag til mandag. Kan bli bra.

Ha en flott uke.

2. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Hurra! Det er mandag og ny arbeidsveke (som for min del varar heilt til fredag 2.). Tusen nye muligheter i "den kalde, fine tia"!
    [/optimisme]

Trøtt som f. Seint ute. Ser kaldt ut ute, med litt flaks må eg skrape bilrutene.

Ha ein flott dag alle sammen! ;)

3. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen - så vanlig er mandag morgen et rent logistikk h@let+1.
    Alle skal tidlig opp, jeg skal jobbe, huset må tilbake i vater, og så er det kommet 5 centimeter snø, som setter hele galskapen ut av stand.

Det er Black Friday denne uken, jeg regner med mange supre tilbud, spesielt satser jeg på CX eller SQ til Australia i Biz (dream-on),

Nok sutring, ha en flott dag kjør forsiktig.

John in The Tower liker dette
  4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,881
    Bonuspoeng:
    293
    Fantastisk, første dag i siste hele arbeidsuke før Thailand, og den er attpå krydret med ikke mindre enn 3 julebord (ikke fullskala julebord, men likevel).
    Ha en fortreffelig mandag.

5. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    Mårnings i bakrus fra Trondheim
    Bartebyen i festrus igår og masse folk ute. Lett hangover og fullt kjør på jobb. Helkveld med Audi venter på onsdag,dvs møte med regionsjef og deretter ut på To rom og kjøkken for litt god mat og godt i glasset.

Ha en flotters dag :):):)

John in The Tower and Wiolenze like this.
  6. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen, blir "rolig" start på dagen før ett møte med øvrigheta på ettermiddagen.

Ser SK prøver å bli kvitt ett lager med Samsonites, bra deal?

7. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Etter at grunnlegger, ambassadør og offisiell representant har uttrykt sine ønsker og hensikter for dagen kan kanskje et menig medlem slenge seg på, i alle beskjedenhet.
    Uansett er det kun 24 t igjen til SK4406 og tur til det høye nord, med WF fortsettelse til det nest ytterste øst. Vi gleder oss. I dag er det finstudering av værkart, vindkart og annen relevant info med tanke på både forsinkelser og bekledning. Vi gleder oss fortsatt!
    Ha en riktig fin dag.

8. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Trondheim :)
    Rosenborg gjorde jobben i går og byen er i bakrus i dag. En halv liter blod er gitt og undertegnede er klar for å gyve løs på dagens utfordringer.
    Ha en flott dag :)

Bjoern In America and LN-FHU like this.
  9. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    Goood morgen fra Berlin. Blir frokost på Chipps før turen går til flyplassen, Senator-loungen og direkteflyet til Oslo.

10. chrisbu

chrisbu Senior Medlem

Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra kontoret i hovedstaden, her sitter jeg og leser insideflyer istedefor å jobbe ;) Orker liksom ikke komme i gang med uken :p

11. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    Skriv gjerne et par ord om Senator-loungen på TXL; vurderer hvorvidt jeg skal legge inn en time der eller ikke neste uke, eller om jeg like så greit kan bælme Weissbier på en egnet kneipe på Hackescher Markt før jeg tar ut til flyplassen.

12. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    Det skulle jeg gjerne gjort, men så viste det seg at SAS flyr fra en annen terminal enn Lufthansa. Så med vår allerede begrensede tid ble det ikke besøk der i dag.

13. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Frekventerer denne loungen ofte.

Den er absolutt ikke verdt å dra ut tidligere for..
    De har ofte currywurst med makaroni, samt noe salat og kaker, og øl og brennevin som seg hør og bør.. men ingenting spesielt..

Vær også obs på at den ligger i "midten" av flyplassen, før sikkerhetskontroll.
    Så du må gå 3 min til sikkerhetskontroll derfra, samt gjennom kontroll...

De pleier å si fra i lounge når det er på tide å gå mot gate..

C

14. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    Så kan det være jeg bare blir i sentrum. Er det FT for *A Gold på TXL?

15. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Nei.. det er egen kontroll ut til hver del.. ikke sett noe FT..

16. Joachim

Joachim Medlem

Likes mottatt:
    258
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra LH Senator-lounge i terminal B i FRA!

"Noen" timer å slå ihjel her før TG flyr videre til Bangkok og Krabi :D

Endelig ferie...

17. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag/kveld/natt alt etter som hvor man befinner seg.

Her jeg befinner meg er klokke nå ca 01:20 og det betyr at vi allerede er godt i gang med tirsdagen her på Bali. Vi ankom Conrad Bali for en drøy times tid siden og selv om det er stup mørkt ute og det lyner og tordner så er i alle fall inntrykket av Conrad bra så langt. Fikk en følelse av at vi var de eneste gjestene her når vi ruslet til rommet vårt sammen med bagasjetrilleren og vi verken så eller hørte en eneste sjel, men har en mistanke om at det nok dukker opp litt mer folk i morra tidlig.
    Og rommet ja! Det er helt vilt. 120m2 med en enorm stue/kjøkken, ett gedigent bad og ett digert soverom med den største senga jeg har sett i real life. Og om ikke dette var nok så har vi en liten egen hage rett utenfor rommet der vi bl.a. har ett eget privat basseng på 30m2. To trappetrinn fra soverommet og rett i bassenget :) Og fra denne hagen er det en liten port som fører mer eller mindre rett ned på stranda.
    Her skal vi kose oss!

Ruby, anders82, Stuttfeiten and 8 others like this.
  18. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,027
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo
    En fin start på uken i dag når solen tittet fram mens man var på vei til jobb. Ett ærend på morgenen gjorde at man var uvant sent på kontoret og når ettermiddagen i tillegg inneholdt møter ute i distriket så ble det ikke mange timene på kontoret i dag, men helt greit med en utflukt nå og da selv om jeg ikke var hjemme før i 18tiden :)
    Nå blir det en rolig kveld her, i morgen skal man ut og spise med jobben så det blir nok bra. Har ikke fått info om hvor vi skal, men så lenge maten er god og selskapet allright så blir det nok bra ;)

Nyt kvelden alle sammen :)

Travellingalf liker dette
  19. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld!

Nok en lang dag på kontoret eller ute av kontoret. I går fikk jeg endelig booket Seattle-Vancouver T/R med Amtrak til den nette sum av 64 dollar. Ikke så verst for 2 x 4 timer. Kun "Coach". Jeg lot meg ikke friste av gratis mineralvann og aviser på første klasse ... ;) Det blir stas!

Travellingalf and RoadKing like this.
  20. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    BILDER!!!

Del denne siden