Mårnsann! Her sitter man på en rolig lounge med svigerfamilien. Også på resten av flyplassen er det ikke så veldig mye folk. Litt deilig når man reiser med svigermor som er litt flyredd . Nå har endelig ferien startet og ferden går først mot Trondheim i noen dager. Kos dere!
God morgen fra "hjemmekontoret". JobbPC med futt i og som har riktig klarering er fremdeles død. Jeg lurer virkelig på hva slags serviceavtale vi har, dette er ikke holdbart, selv om det er ferie for mange (jeg har ikke ferie...). Anyway, 2 stk C billetter LAX-CPH onsdag 1 juni er nå tilgjengelig, for jeg byttet til 2 juni. Løp og kjøp! Ha en fin dag
Ja, det samme gamle til frokost. Men funker veldig bra for noen som aldri har vært på en lounge tidligere
God morgen fra et sørgende København etter gårsdagens EM exit. Fikk flotte plasser ved Nimb med utsikt til storskjermen på plenen i Tivoli. Synd man ikke kan legge ved video her, når Danmark scoret eksploderte det fullstendig. Barna spurte om vi kunne flytte inn på Villa Copenhagen, de er godt fornøyd med basseng Ha en flott torsdag flotte forum.
God morgen fra sjukeheimen. Dagens første er en god klump på 8kg. travel morgen, høyt trykk bortover i gangen på jobb og sa merkes det. I tillegg til litt sykdom.
God torsdag fra hovedstaden Hgjemmekontor-turneen forsetter på dag 4, fått ryddet litt i Outlook, og snakket litt med en kollega - som skal passe mine oppgaver mens jeg ferierer. Ellers ryktes det at jeg vil få en påminnelse fra Teams/Outlook senere i dag for ett møte. Også fått vært innom privat-mailen min, har faktisk fått € 40 817,77 på en Bitcoin-konto jeg visst nok har. Ikke dårlig å få det sånn uten videre bare, håper jeg finner denne kontoen Ha en bedre torsdag med eller uten spam og phising.
God morgen fra Jessheim Dagens gode nyhet er at jeg tydeligvis ikke ble syk av sprøyte #2 (selvfølgelig bortsett fra vondt i armen) og kan derfor stå på og få ryddet unna i køen med arbeidsoppgaver før ferien Dagens dårlige nyhet er at jeg tydeligvis ikke ble syk av sprøyte #2 (selvfølgelig bortsett fra vondt i armen) så jeg ikke kunne starte ferien tidlig Har ellers klart å få somlet meg til å booke hotell i Chicago i oktober. Noen som kan bekrefte (ev. avkrefte) om Loews Chicago Hotel er et ok valg? Ha en strålende en!
Tok meg friheten til å slå sammen "god morgen" trådene om noen skulle lure på rekkefølgen i innleggene her. God torsdag fra Olja også. Her produserer endelig Martin Linge olje (og gass) etter fem år med forsinkelser og overskridelser på 24 mrd, så man kan trygt si det er god stemning hos Equinor for tiden.
God formiddag fra Trondheim Lettskyet og pent , men med litt lavere temperaturer enn vi er vant med. Fruen forlot heimen til fordel for hyttekontor , mens jeg må være hjemme å male...takk for den MEN....det blir da helg snart Ha en strålende torsdag
God torsdag formidag fra FBU. Siste jobbinnspurt før sommeren tar oss. Skriver ut dokumenter i mengder og prøver å sette meg inn i forordninger på nederlandsk. Må si jeg savner gamle dager hvor gyldighet av pass var største potensielle problemstilling de fleste ganger en skulle ut å reise! Besluit aanwijzing gebieden negatieve testverplichtingen Bonaire - artig lesing på morgenkvisten, men google translate synes å indikere at vi er fra et definert lavrisk land som ikke krever test. Så får en håpe at en ikke sitter der på flyplassen om noen døgn med skjegget fullt av postkasser og en ny forståelse for nyansene i det nederlandske språk...
God morgen fra Haugesund. Har fått spontan reiselyst og når ferien starter 15. juli er jeg usikker på om vi bestiller en flybillett til Athen, eller setter oss i bilen for en skikkelig Europa kjøretur. Tror det blir fly... Været er uansett begredelig her.
God formiddag! Lat morgen etter en litt sen kveld med naboen. Fikk plutselig masse henvendelser fra jobb, og skjønte ikke helt hvorfor, før en av dem lurte på om jeg ikke egentlig hadde ferie. Det har nemlig falt ut av kalenderen.. Jeg har også fått Bitcoin på konto, fra Benny Andersson til og med! Vant i Vikinglotto i går også, 90 kr! Skal snart ut og kjøpe is!
Yo fra Oslo og sesongens siste tur på kontoret før ferie. For ti år siden hadde jeg gleden av å oppleve Knebworth med Diamond Head (Brian Tatler), Anthrax, Megadeth, Slayer og Metallica på denne dag. Litt sein ankomst gjorde at det ble litt kjip posisjon, men la gå. 2 dager i forveien hadde jeg kavet meg nesten frontrow i Milano. Mens jeg dagen etter fikk fly fokker 50 en siste gang (trolig), på ruten LCY-LUX. OO-VLN har nå havnet i Kenya med Jetlite Air ifølge planespotters.net 3 metallica-konserter på 4 dager i 3 forskjellige land. I tillegg var vi såpass treig med å bestille leiebil på LUX at alt vi fikk var en Fiat 500 som vi kjørte til Metz og videre til Amneville hvor det var konsert den dagen (med samme band som over såklart). Og mtp at jeg var den minste og korteste på den turen (190cm høy) og vi var 3 stykker så er nok det et syn for evigheten. Jaja I digress. Blir nok en del offline fremover så ha en god sommer
God ettermiddag fra KTW. Loungen er åpen, stille og rolig helt til ett helt LOT crew kom inn. Colabrus frister mest i dag;
Good afternoon frå Sunnfjord. Arvingen søv og eg vekslar mellom podcast og powerpointkurs slik at ein er oppdatert til ein skal attende i jobb i fjerdekvartal og imponere direksjonen. Elles skal eg lage middag og tene meg opp heimebanebonus. Madammen seier ho har litt dårlig samvit for alt ho er med på medan eg tek ungane, so dette ser ut til å gå vegen. Heilt til HKG eller kvar neste IF tur måtte gå.
Slår til på det tilbudet om jeg kan få en kvalitetssikring av at jeg forstår følgende rett når jeg oppfattet at det at Norge (Noorwegen) står på listen betyr at en er unntatt fra testkrav: Artikel 1. Negatieve NAAT-testuitslag Als hoogrisicogebieden als bedoeld in artikelen 1.3, 6.11, eerste lid, en 6.12a, eerste en tweede lid, van de Tijdelijke regeling maatregelen covid-19 Bonaire, worden aangewezen alle gebieden buiten Bonaire, met uitzondering van alle gebieden in de navolgende landen: