God morgen fra Oslo

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jan Fredrik, 05. april 2016.

  1. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Alt for tidlig morgen i Oslo, spesielt med tanke på at det bare ble halvannen time søvn. Kom hjem sent i går og det var mye å fikse.

    Nå bærer det tilbake til CPH og Frederiksberg for å montere IKEA-møbler og fikse å ordne med den nye leiligheten min. Har heldigvis fått med meg min kjære mor og imorgen får jeg også hjelp av en snekker. Så da skal jeg nok få opp alle de 25+ flatpakkede IKEA-møblene og mer til. Greit å ha med mor også, hun tenker på dill og dall og sånt. Det er ikke så greit med en sofa uten puter, en stue uten lamper og et vindu uten gardiner. Hehe..

    Det ser dog ut til å bli en lang dag, og først må jeg opp av senga. Flytoget går om 45 min!

    Ha en strålende dag da folkens, uansett hvor! :D
     
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Romer-riket !
    Her er det grått og trist.
    Det blir å legge en liten ekstra innsats i dag, før LH-F til HongKong på torsdag.
    I dag åpnet også muligheten for LH-F på returen, men tror jeg safer med SK via ARN (tenke-tenke).
    Ha en flott dag i guffe-været,
     
    geddi and Flemming Poulsen like this.
  3. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen. Ble sittende oppe sent i går for å kikke på et eller annet sted som companion-billetten kan bringe meg. Ble ikke klokere. Vil gjerne bruke den på en reise der det er tid nok til å slappe av et sted, men finner ingen tid ledig spot i kalenderen som tillater dette. Orker ikke fly over halve verden bare for å måtte snu etter halvannet døgn, det er ikke avslapning for meg.
     
    geddi liker dette
  4. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,130
    Likes mottatt:
    7,746
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Bysykkelsesongen er i gang, så jeg har trillet ned fra haugen og inn på kontoret. Nå skal verdensproblemer løses og kaffe drikkes.
     
    geddi liker dette
  5. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Godmorgen fra Skåne. Lidt slidt idag, men Nespresso er nu i koppen og dagens kan begynde.

    Fuldt program i dag

    Håber vejret klarer lidt op i løbet af dagen, så jeg kan få tændt grillen i aften... Trænger til steak
     
    LN-FHU and geddi like this.
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Lett grått slør over Nidaros idag, og en anelse duskregn. Litt støl etter gårdagens trimtur, men det går seg til. Idag blir det henting av kidsa etter jobb, og deretter kyllingwok.

    Ha en strålende dag :):):)
     
  7. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Hammerfest. Etter noen dager med sol og +7 er det blitt overskyet og +4.
    De lokale er forfær over at en kommunal feiebil er ute, det er minst en måned for tidlig.
    Og sånn går nu dagan.

    Ha en fin dag :)
     
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra ett grått Sunnmøre også.

    Her sitter man på venterommet til fastlegen og venter på time for helseattest NA-0202 for fornyelse av sertifikat for buss og lastebil. Jeg har vel ikke kjørt noen av delene på nærmere 20 år, men likevel kjekt å ha etter at Sjøforsvaret spanderte sertifikatene en gang på 90-tallet.

    Underholdning har vi også siden to biler har kollidert rett på utsiden i ett uoversiktlig kryss. Heldigvis bare materielle skader ser det ut som, men likevel kjedelig for de involverte.

    Ha en fin tirsdag med god helse og ingen kollisjoner!
     
  9. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,106
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra München.

    Godt å være tilbake etter 6 uker. Første natt i ny leilighet er overstått. Tror dette kommer til å bli et bra semester.

    Nå må jeg gjøre ferdig reisebrevet mitt. Pluss en haug andre ting jeg har fundert meg fram til at jeg må gjøre.
     
  10. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke tenkte-tenke, bare booke-booke LH F
     
    geddi liker dette
  11. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    God strålende tirsdag fra Stavanger. Her er en tygt innlosjert laangt under bakken. Her er det fullt kjør både på jobb og i heimen, så det blir lite sørfing om dagene.
    Ha en bra dag :)
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God midt på dagen fra det Osloske.
    Her sitter man ombord på et blått skip som skal ut å seile i 19 timer før man er fremme og skal snu og seile tilbake igjen. Man sitter dog i en konferanseavdeling hvor man hører forskjellige folk snakke og presentere. Godt man da har en PC for etter 4 timers søvn i natt er man nødt til å ha noe for å holde seg våken.....

    Ship o'hoy!!
     
  13. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Værnes straks klart for avreise mot NK. Følte meg som en Kilroy backpackerturist når jeg passerte sikkerhetskontrollen med ryggsekk som håndbagasje.

    Ha en fin en :)
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen! Skikkelig varmt i været og sol hele tiden er liksom helt ok her nord California, men fortsatt kjølig om natta.

    Denne måneden er dedikert til arbeide, bortsett fra en tur til Colorado og Las Vegas er det ingen reiseaktivitet. Liker dog at man er under halvannen time unna San Francisco med bil, så mange helger blir nok tilbragt der fremover.
     

Del denne siden