God morgen fra SK4154

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av jayeff, 28. sept 2016.

  1. jayeff

    jayeff Medlem

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    Ny tur SVG - GDN i dag, via BGO og OSL.

    Dersom alt går etter planen rekker jeg 20 minutter i gullstua på vei ut, fra ca. kl. 10.20.

    Ha en flott dag!
     
    geddi liker dette
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,425
    Likes mottatt:
    29,339
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Thai's innenrikslounge i BKK, hadde en magiskt bra flight fra FRA. Til og med Jr på 12(som allerede har reist alt for mye) mente flyturen var en ferie i seg selv. Nå blir det å race videre mot Phuket..

    Ha en flotters dag
     
    Travellingalf and jayeff like this.
  3. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    ARN byr på regn i morgentimene i dag. Et raskt døgn i staden før det bærer tilbake til OSL i morgen.
     
    jayeff liker dette
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Morgen fra Kastrup og Gullplanet.
    Visiten i gullstua på OSL ble av det raske slaget. Rakk imidlertid en skive av det fantastiske mørke grove brødet. Helt himmelsk!
    Departure on time
    Ledig midtsete(eneste iPlus)
    Arrival 15 min før tiden på pir D, så kort vei til lounge.
    Blid og hyggelig betjening.
    Alt i alt, en perfekt morgen :)
     
    Travellingalf, anders82 and jayeff like this.
  5. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God dag fra Alta! Har vært en usedvanlig effektiv dag idag etter at IT fikk ryddet opp i sirupen på serveren, er nå så ajour som det kan gå an.

    Kroppen er derimot ikke ajour, den har vel nå kommet seg til islandsk tidssone sånn cirka. Ufattelig lang tid det skulle ta å få det på plass denne gangen.

    Ha en fortsatt god dag! :)
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalabais fra California. Her går det unna så det holder, masse gode nyheter å melde.

    Den største er at for første gang i Insideflyer historie opplevde vi double digit vekst i alle våre websider i September. Selv om måneden ikke er over er den globale veksten allerede 18%!

    Danmark hadde sin beste måned ever bortsett fra når vi hadde julekalenderen. Danmark var opp 26% fra August og 34% fra 1. Juli!

    I Norge hadde vi for første gang på halvannet år over 100K lesere kun på førstesiden, mer enn 22K flere lesere enn noen andre måneder i år!

    Så stor takk til @Bizflyer som sto på broen alene i over ett år og til @peterfox som har helt tatt av som MD for Skandinavia. Og i Danmark, stor takk til vår lojale venn og partner @HEO

    What's next? Tror vi får begynne å planlegge ett julebord for våre bloggere og medlemmer.

    En fortsatt flott uke til deg og takk for at du stikker innom vårt lille websted.
     
  7. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra Hovedflyplassen.

    Den har vært dekket med Star-Spangled Banner i hele dag, håper at han Gammel Erik Viking har landet trygt i Miami.

    Her har det vært klargjøring av Norge Rundt reise i neste-uke. Skal vel innom samtlige flyplasser med mer enn 1 million passasjerer fra søndag til torsdag.

    Stor takk for alle henvendelser og lov ord med mer. Jeg jobber meg sakte men sikkert gjennom det som tikker inn på telexen.

    BTW: Fikk tilsendt et script på å kjøre noen AMEX-fakturaer over til Excel, ble litt skeptisk. Dersom forfatteren av den mailen leser dette innlegget, må du bekrefte at dette ikke er en invitasjon til "The Fox Hole" på åpen bar i helgen (jeg er bortreist).

    Støtter ellers Mr. Harstads (anno 1988) forslag om julebord. Vi får kanskje leie SAS OSL Gold lounge fra 24.12.2016 -- 25.12.2016 da OSL skal stenge i noen timer for funksjons test (ha ha).
     
  8. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Der kom du meg i forkjøpet. Skulle til å lage en tråd der jeg skulle lufte stemningen for en sammenkomst før jul. Men hvis du er på saken, så legger jeg ballen i dine hender :)
     
  9. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    Hint hint, men alt fra og med 10. Desember hadde vært perfekt.
     
  10. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Stuttfeiten-Biz-Midtgang
     
    Henrik, Travellingalf and vegardg like this.
  11. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    913
    Likes mottatt:
    4,668
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg tar setet ved siden av hr. Stuttfeit :)
     
    Stuttfeiten liker dette
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Midtsetet ja? Da tar jeg det ved vinduet ;)
     
    Stuttfeiten and vegardg like this.

Del denne siden