Her er det fint vær i dag også .. Deilig å bli vekket av en «snart 2 år» med trøndersleng på dialekten. Problemet med talefeilen oppstår jo raskt mår barnet er født på St. Olav og bor i Trondheim .. Men gleden er jo stor når hun absolutt bare vil være med farfar og ignorerer foreldrene …
God morgen fra hjemmekontoret. Kom hjem over midnatt i går, fortsatt ingen jetlag T-2 Sommerferien del 2, hos søtabror. Ha en fin onsdag alle bonusnisser
Dårlig start for de som planlegger å mellomlande på AMS i dag .. Stormen «Poly» har truffet Nederland - 300 flyginger innstilt på Schiphol https://www.vg.no/nyheter/utenriks/...t-paa-schiphol-i-amsterdam-paa-grunn-av-storm
God morgen fra Oslo! Hjemmekontor og avrunding ned mot sommerferie, tre dager igjen! I og for seg glad ferien ikke starter i dag da man får håpe at stormen i Nederland har blåst over til lørdag når vi skal mellomlande i AMS. I dag hadde vi ikke kommet langt...
God morgen fra hjemmekontoret. Litt slapp jobbing og pakke ut fra Spania for så å pakke på nytt til Singapore og Thailand med avreise i morgen! Eneste problem nå er at jeg mistet mitt opprinnelige bra setevalg i LH C da jeg prøvde å reservere seter i 2. etasje som var ledig et lite minutt. Så nå har jeg ikke reservert noen seter og eneste tilgjengelige er spredt ut på dårlige plasser. Ser det er en god dæsj med blokkerte seter enda på EF så satser på at dette ordner seg med en kjapp tur innom gate i FRA i morgen. Ha en fin flydag!
God formiddag fra hovedstaden! Lett inspirert av at en horde med IF'ere har postet fra Bangkok de siste dagene, ble det nettopp booket CT-tur til vinteren. Greit å ha noe å se frem til, nå som vi allerede er langt forbi sommersolverv og vinteren blinker i det fjerne... Vel, satser på at det er mye sommer igjen her i nord også, sommerferien er jo kun et par dager unna! Happy hump day!
God morgen fra SVG, turen går til BGO for å tilbringe en god uke på jobb i hula, makan asså, men må er det vel ett helt år siden jeg jobbet så mange dager i strekk Også her kom en fra BKK i går og heller ikke her er det tegn til jetlag, det er slikt amatører får Ha en nydelig onsdag
God formiddag fra bortekontoret. Stille og rolig, og det passer meg fint. Turen på IKEA i går gikk unna på 10 minutter. Effektivt! Så da fikk jeg også tid til å stikke innom fem butikker som gir trumf, så jeg fikk trukket et lodd i Trumf-lotteriet: I dag blir det en bitteliten storbyferie, med god mat og godt selskap. Overnatter hos Petter, så jeg kan ta et par øl også. Håper alle har en super onsdag!
God morgen fra et delvis skyet Helgeland. Gårsdagen gikk med til litt sighseeing på gamle trakter, og måtte ha ungene innom Austrått fort. For alle historie/krigsinteresserte så er det skikkelig tøft! 7 etasjer underjordisk bunker med tilgang til alt som har med kanonen å gjøre. Imponerende at endel av utstyret ennå fungerer etter 75 år! (Sluttstykket til kanonen, dieselaggregatene som egentlig er ubåtmotorer(!), elektrisk anlegg etc)
God morgen. Reisefeber Check! Da har jeg reist for lite i det siste. Til den kontinentale solkysten i morgen. Blir å ligge langflat i solsenga avbrutt av noen turer til baren og jacuzzi de første dagene.
Gooooood formiddag fra OSL Premium Klar for bakveien til sine røtter ette my mas fra fruen, dog på en betingelse. Flyruta velger en selv Osl-LHR-AMM-DOH-LHE i en noe hektisk TP run mot BA Gold Vi er innom BA, Royal Jordanian og 2legs med Qatar… En liten omvei i følge saueflokken, derimot for en bonusnisse, en aldri så liten egotripp for å lade opp batteriene for multiple, fremtidige LHR safarier PS saueflokken benyttet en mer normalisert 2x legs rute… Borring…
God ettermiddag alle frender. Det er vel ganske halvveismerket i dag på arbeidsuken for de av oss som ikke har tatt ferie enda. Ønsker dere alle en god dag!
God ettermiddag fra hjemmekontoret. I likhet med mange andre her, så har også vi ankommet trygt hjem fra Bangkok. Flyet landet 14 minutter før rutetid. Det var da 14 minutter til flybussen skulle gå - hvis ikke måtte vi vente en time. Det holdt med et nødskriv. Vi fikk bagasjen først og sprang ut og rakk bussen akkurat da den hadde startet. Sjåføren så oss heldigvis da vi vinket til han og stoppet bussen og slapp oss ombord. Det ble ingen oppgradering på oss på hjemturen fra Bangkok selv om vesla hadde store forhåpninger om det. Men vi var en av kanskje 5 3-setere som hadde ledig midtsete, så kan vel egentlig ikke klage på det. Dessverre har årene på forumet her skjemt meg bort og jeg fikk til gangs kjenne på hvorfor jeg hater å fly økonomiklasse. Det ble ikke mange timene med søvn på meg, så jeg er tydeligvis amatør nok til å kjenne på jetlagen i kveld. Ha en fortsatt fin onsdag!
Ble litt knapt med tid på LHR da fruen ville skulle sjekke opp noe crap… Typisk det Rakk innom AmEx og Cathy… 5 min pr lounge Nok til å få i seg et pr glass… Da begynner morroa… Vi får se hva sandørken selskapene kan bidra med sørvisssss i lufta
God kveld fra hovedstaden. En fin arbeidsdag på befaringstur til både Buskerud og Telemark før man har vært på middag hos opphavet, så da har man fått fylt lillelørdagen med både det ene og det andre. Nå er det kun 2 arbeidsdager igjen til ferie og flytur Nyt kvelden folkens