Først og fremst takk til @KristianSk som gav meg en stødig latter på morran her jeg sitter og gomler frokost. Har så klart sjekket alle tenkelige mulige routinger herfra, men the fact remains. Jeg har program frem til i morgen efta, og da er alle flighter fulle (utover den jeg er på allerede). Men jeg rekker hjem til lørdagsfylla i Lillestrøm og det er det viktigste. Men men... Klaske seg selv på kinnet... giddy up! Chop chop. Raska på. Gå på jobb nå. Ha en fin dag
God morgen fra et sted langs Trondheimsveien, Oslo er ikke på sitt peneste idag. Må få sendt avgårde en ny mail til OT for å få oppdatert reiseruta mi neste uke for det har de nemlig ikke gjort enda. Ha en fin dag!
God morgen fra hovedstaden. I dag kom selvangivelsen for elektroniske brukere. Var redd denne dagen skulle bli kull svart, men var heldigvis ikke så ille. Snart helg! Ønsker dere en flott dag!
Mårn fra Olja. Også her har vi allerede fått logget inn og sjekket selvangivelsen. Blir nok en liten baksmell i år, men ikke verre enn at man skal kunne overleve det også. Og i dag er det jo siste hele skift for meg denne turen og i morra satser vi på helikopter i rute, medvind begge veier og en perfekt start på frituren! Ha en strålende torsdag!
God morgen fra Lørenskog! Ser frem til en ny kursdag og gnagsår på skinka... Godt vi har vafler og scones som pausemat! Ha en fin en!
God morgen fra Asker. Planene for neste eventyr er bekreftet. Det lukter bra. Så nå starter litt destinasjonsresearch. Gjenstår bare og få en hyggelig hilsen fra Skatteetaten. Følger det tradisjonen så blir vel kontoen vrengt fra innsiden og ut to ganger, minst... Have a good one
Tips til hvordan man slipper å grue seg til selvangivelsen hvert år: 1) Ha studiegjeld 2) Undersøk om regnskapskontoret til bedriften din er helt ubrukelig og trekker 50% skatt fra månedlig lønnsslipp et par ganger i året. Kachingg Snart skal jeg knekke nakken min mot betaling.
God morgen fra Gjøvik! Her pakkes det hektisk, før snuten vendes mot OSL. Derfra går turen videre til CPH og NRT. Ser ikke bort ifra at jeg sjekker innom her senere i dag, fra en eller annen lounge..
Även i Sverige får vi våra skattebesked idag och det var riktigt goda nyheter som mötte mig när jag loggade in. Ha en strålande torsdag allesammans, jag skiner i kapp med solen!
God morgen fra Bodø Meget hyggelig at Skatteetaten har bestemt seg for å betale min deltagelse på SMD6 Det setter jeg umåtelig stor pris på! Hadde vært digg å enten vært i Tokyo nå eller vært på tur dit, men julebord med guttengjenen i morgen veier opp litt. Ha en strålende torsdag!
Goooood morgen fra LHR T4. Sofiel var praktisk for en kjapp overnatting, men definitivt ikke verdt 2000+ som de ofte skal ha. Jeg fikk det til nesten halve prisen på lastminute.com, tipset er å se etter "Connected by walkway to Terminal 5". Planen for dagen er dette: https://www.google.com/search?q=eti...&sa=X&ei=vogKVZf8GsGPaMmSgKgE&ved=0CAYQ_AUoAQ Gleder meg!
God dag fra Fujairah. All inclusive er noe dritt for en må lette på trykket hele tiden, selv av alkoholfritt. Håper sjefen på hotellet fant ut at vi kan beholde suiten vår de siste to nettene også selv om det er en annen reservasjon. Og skatteetaten tilbakebetaler en månedslønn i år også. Greit å ha noia for baksmell.
BSU er kanon, men vi er ikke helt enige. Puttet X kroner på BSU ifjor. Skatt tilbake burde vel da være 1/5X og ikke 1/5X - 500 slik det er nå og var ifjor. Jaja, overlever nå uten 500-lappen i år også men. Ellers er det å våkne av den fryktelig fæle brannalarmen i bygget her ikke spesielt morsomt
Da ble det restskatt iår og, begynner å bli en vane dette her Men synes det var litt vel mye iår, 120% ekstra i forhold til hva jeg har betalt med forskuddstrekk Nå er det vel bare å finne flest mulig avdrag man kan føre opp for å redusere dette kravet Ha en fortsatt fin dag
Skatteetaten var snille med meg, OG arbeidsgiver har justert opp lønna med passe lang tilbakevirkende kraft, så enn så lenge har denne dagen vært knall. Begynner straks på jobb, så vi får se hvordan det går da. Fri i morgen, og da skal man ut og bruke en BA-billett (ikke den BA som flyr, men den BA som synger om en sommer for over 40 år siden). Ha en god en