Ikke at fredag og helg endrer mye på hverdagen! Men jeg skal ut å fly, min første poenggivende flytur i år ... SK248 i sete 1D Dette blir en strålende helg! Fly pent alle, me snakkas!
God morgen fra en solfylt hovedstad! Er på vei til jobb, trygt plassert fremme i nesen på T-bane 3. Servicen her fremme kan ikke helt måle seg med om man satt i en LH 747-8 (lite champis, ingen rose i sikte, og "hvor er kaviaren, Fraulein") men vi ligger i alle fall godt på schedule. Forventningsstyring er trikset... Nyt fredagen!
Ahh.. fredag! Nesten helg! Det er selvfølgelig et lite skår i gleden at helgen skal brukes til å rydde i hus og garasje, og ikke på å fly til spennende destinasjoner med champagne og kaviar. Men, det går bli en annen gang. God fredag!
God morgen fra et grått Trondheim Hjemmehelg og ingen hyttetur denne gang....her blir det sommerfest for alle penga. Jobben spanderer, så da blir det ren inntekt Ha en flott fredag
God morgen fra Oslo Spektrum. Siste dag med konferanse for denne gang, skal bli godt å ta helg rundt kl 23 i kveld.
God morgen fra Budapest. Idag blir det avreise fra denne fantastiske byen som jeg må komme tilbake til for å få "sett ferdig". Idag kl. 15 går ferden med buss videre til Bratislava som er en annen Europeisk hovedstad Ha en god Fredag uansett hvor den tilbringes!
God morgen! Sitter febrilsk og oppdaterer appen når jeg har en mulighet, i påvente av poengene fra gårsdagen som skal vippe meg over til EBD!
God morgen fra Drammen. Blir Fjordline Sandefjord-Strømstad, biltur ned til Gøteborg for litt Liseberg og Clarion Hotell POST, skal ringe AmEx høre om de finner en god restaurant i Gøteborg. Noe som har et god forslag til en god restaurant, taes gledelig i mot God HELG i luften som på bakken
Morn i fra Pisa. Etter å ha booket et forferdelig hotell i Firenze dro vi derfra etter en natt, og reiste i går kveld til Pisa istedet. Bør bruke mer tid til å finne bedre hotell I dag skal vi ta enda flere bilder av det skjeve tårnet, så reiser vi til Cinque Terre. Der blir det nok en dukkert i havet. God helg.
God Fredag! Rydde litt bil, pakke litt bil og stille seg i køen ut av byen står på dagens program. Ikke så lenge siden jeg var på denne @drsyk polhemsplatsen, var veldig fornøyd med maten der. Mulig litt høy promille gjorde det ekstra godt! Den ligger også rett ved hotellet deres. God tur ønskes alle som er på reisefot i dag
HÆ? Fjordline? Er Sandefjordsgutt og kjenner veldig mange som jobber hos Color Line så jeg bare måtte Uansett god tur selv om Color Line har bedre båter
God formiddag fra kontoret på Lørenskog. 6 dager til neste flytur, en liten svipp til Hamburg for å hente en sprek, liten leiebil for 10 dager igjen. Litt morro må jo en halvgammel røver få lov til å ha. Da slo jeg deg på målstreken. De manglende poengene fra BUD-ARN-CPH-OSL tikket inn på onsdag og dyttet meg over den magiske grensen.
Takker, da skal en forsøke å få et bord der på lørdag aften Hehehe, skal til Gøteborg @Avixlo ønsker å kjøre litt bil også på svenske veier, den usynlige fartgrensen er visstnok 150km/t for ikke svensker Color line kjører vel deg ikke nærmere på kortere tid?
Hei fra Grenland. Var i begravelse til en gammal tante av frua, sett henne to ggr på 20 år. Tok meg selv i å kikke etter hvilke benker i kirka som hadde best benplass
God ettermiddag fra hovedstaden. Kvelden skal tilbringes på Grefsenkollen og være litt kulturell Over Oslo. Men først 50 min med sjumilsstøvler for å komme seg opp på toppen. God helg!