Dette er jo alt for tidlig .. Solkysten har det samme flotte været i dag, skulle reist på hytten, men barnebarn snart 5 ville noe helt annet. Det begynte for noen mnd siden: "Morfar kan du følge meg på fly til tante? Jeg skal være hos tante uten deg så du må reise hjem igjen og hente meg etterpå!!" Så i dag skjer det, morfar og "snart 5" flyr til Oslo og han blir hentet på OSL av tante og kjøres tilbake til OSL på søndag. Livet er lett når man liker å fly!
God fredag morgen fra hq T7 til NYC, byen man aldri går lei av. Siden Obos har sluttet sponse antigen test, noen billigere en legevakt vest sine 500,-? Ha en strålende fredag alle IF-ere og god kommende helg
God morgen fra storbyen Mysen! Strålende sol og fuglekvitter. I dag blir det hjemmekontor og mottak av missing chkd bag (sas billettspråk). Får se om den leveres. Skulle bli kjørt ut fra OSL kl 12. En kaffe i kroppen og et bad gjorde susen samt litt fersk presset appelsinjuice. Lekt meg litt med expert flyer test premium subsription i går. Men trenger nok litt mer opplæring i den fordi greide ikke finne bonus availibility. Har CT i boks hvert øyeblikk og sikkert snart 100K poeng så snart ekstra poengene ankommer kontoen. Så da kan man leke seg med tanken på en langtur. Går enten til USA eller Asia, blir nok begge deler men trolig bonus på den ene kun etter alle solemerker. Noen som har bra tips til reliabel side som viser tilgengelighet for EB bonus reise?
God morgen fra E6. På vei til jobb. Etter en henvendelse i går kan det hende at det etter hvert blir en annen plass å pendle til, inkludert mer flying enn i nåværende jobb. En bedrift har lyst å strekke seg veldig langt å få meg til å starte hos de, men jeg vet ikke enda hva jeg skal gjøre, har det tross alt meget komfortabelt der jeg er nå. Jaja, alltid bedre med slike positive utfordringer i livet enn de negative. ha en flott dag!
God morgen fra Oslo! Om noen teamsmøter og kaffekoppers tid settes det avgårde til OSL og videre til CPH for helgetur med fruen, og ikke minst TOOL konsert på lørdag. Så en stund mørkt ut i går kveld siden barnevakt hadde blitt syk og ikke lenger kunne ta seg av ungene. Takket være en sporty søster løste det seg heldigvis! Årets først CT rullet også inn på morgenkvisten så da er jo litt flere muligheter åpne
God morgen fra hovedstadskontoret! Solen skinner, kaffe & kanelbolle er konsumert og om kun få timer er det helg. Og ikke minst: det er T-1 til en tur med bolaget til London! Hadde det vært et normalt år ville byen vært full av maratonløpere denne helgen, med dertil hørende høye hotellpriser. Nå er løpet flyttet til oktober, så man skal nok kunne tusle gjennom byen uten å måtte brøyte seg vei gjennom horder med lycrakledde menns&kvinns i sin beste (?) alder. Og de sparte hotellkostnadene kan i stedet gå til enda bedre mat og drikke. Satser på at sannsynligheten for en akutt flystreik er liten nå, så det lover godt. Nyt dagen!
God ettermiddag fra Bangkok. Etter 4 uker ferie ble 3 vakter i påsken samt litt kontorering fra gamle-kontoret mye gitt. Gikk på en smell der så da var det bare å kaste seg på flyet å komme seg på drøye to ukers rekonvalesens / ferie. Herfra kan det rapporteres om god 32°C og strålende sol. Nå slappes det av på rommet mens det planlegges en liten utflukt til Huahin. Ha en nydelig fredag
God føremiddag frå Sunnfjord. Sola skin og alle er glade og fornøgde. Ute luktar det vår (les: "naturgjødsel"). I dag er det berre ein månad til eg flyr til OSL for å sove ei natt før eg vonaleg set kursen for Sambandsstatane. Hotel i Los Angeles vart tinga i går (The Hollywood Hotel), dessverre syner det seg at dei har covidstengt frukosten. Ein god høvding pr. natt er uansett innanfor.
God ettermiddag fra Jakarta. Det bøtter ned, lyn og torden. Ikke noe bassengtid da. Chille på/jobbe fra rommet i 6 timer til, så er det hjemreise via DOH. 350-900 til DOH og en 787-8 videre til OSL. Begge i 1-2-1 LOPA i C, jeg har A hele veien. God helg folkens
God formiddag fra Grenland. Overtidshelg i prosessindustrien. Skulle egentlig starte opp fabrikkene etter revisjonsstans, men det har blitt forsinkelser (jøss??) og dermed ser det ut til å bli en roligere helg enn forventet. Risør hotell-Son Spa og Villa Copenhagen står for tur fremover- deilig at Coviden har "forsvunnet".. Ha en solfylt helg
God formiddag fra bortekontor. T-1 til London med opphavet. Arsenal-Utd står på programmet. Sist gang senior og jeg var i London sammen så gjorde Thierry Henry dette: Satser på at Martin Ø leverer noe tilsvarende. T-48 til tur med Ingeniørene og ny opplæring av den yngre Riktig god helg når den tid kommer
Nydelig vær sydøst for Oslo i dag! .Corona prøver ikke lenger å vrenge lungene eller stålbørste halsen, og temperarturen har kommet seg under kokepunktet. Det blir nok litt av det etterlengtede (?!) hagearbeidet som må gjøres i helgen, et lyspunkt er at det neste helg endelig er åpning for fallskjermhopping på Rikssenteret. Du verden som jeg gleder meg til å ramle ut av et fly igjen! T-8 ENAE (mange ganger!) T-43 OSL-EWR-BNA T-51 OSL-BER T-65 OSL-LIS-AGP T-100 OSL-LIS-AGP T-243 OSL-WAW-TLV
God fredag og god solværsdag T-0 og snart skal jeg ta loungejomfrudommen til en kollega på OSL. Ikke helt spektakulært desverre.
God fredag frå Kiby lufthamn! Det blir WF-tur til storbyen i Sør-Finnmark! Ha ei brillefin helg, folkens!
God fredag fra Asker. Ikke så mye mer å si enn at det er helg! Bare å glede seg til Royal Arena, sett Metallica, Maiden og U2 der og lyden er like god hver eneste gang.