God morgen fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Avixlo, 18. okt 2019.

Tags:
  1. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,421
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen Fredag!
    Idag er jeg i rute og kan jeg gjennomføre oppgaven jeg egentlig skulle gjort igår.
    Skal telle biler i morgenrushet på Kvaløya også når jeg er ferdig så er det helg.
    Tenker jeg skal på kino idag og se den norske spionfilmen men sånn bortsett fra det har jeg ikke lagt noen planer for dagen

    Så ha en flott fredag og god helg når den tid kommer
     
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    «God morgen» fra midt ørkenen .. 2C340F0A-E33D-4DEE-861A-FE7DD706619F.jpeg
     
  3. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Det var to poster her. Da følger jeg bermen som en god sosialdemokrat.
    Det ble fryktelig sent på jobb i går, men hull er gravd og fylt igjen så det var bra
    I dag går turen til Portugal via Sveits (tror dette er raskeste vei). Lang løpetur på søndag. God hælj
     
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
  5. esop99

    esop99 EBD

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    GGod morgen, litt som må ferdigstilles i løpet av dagen, men ettermiddagen, og helgen tilbringes på SIA C til Australia via LHR og CHI. Blir godt å komme vekk fra regn og mørke her på Østlandet.
     
  6. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    17,201
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Oslo. Tidlig opp, og må på jobb selv om man ikke var hjemme før etter midnatt.

    Selv med 2 timer transfer i Frankfurt ble det lite lounge. Ca en halvtime forsinket fra London, og bussgate nesten i München.

    Legg også til tidenes gå-sakte-aksjon i sikkerhetskontrollen. Aldri sett noen jobbe så sakte, her var det sirup under både armer og ben. Ca en time kø selv i fast-track.

    Kvelden skal tilbringes på Stattholdergården, og litt markering av bryllupsdag.
     
  7. esop99

    esop99 EBD

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    kjenner den følelsen - sist gang jeg var på Frankfurt var det sent innkommet, ekstremt treg sikkerhet på transfer slik at jeg ikke rakk flighten og måtte ta neste fly til Oslo.
     
    ArthurDent and Eddie47 like this.
  8. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    2,434
    Bonuspoeng:
    113
    Her var det også en «God morgen», ja...

    Da er man på Værnes og snart klar for boarding!

    Moderator kan slå sammen «min» tråd med denne...
     
  9. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Heathrow terminal 3.
    Vått, grått og mørkt utenfor, men BA hadde frokosten klar i loungen og nå er det utdeling av hvite kluter og frokostmeny ombord. Har fått ordentlig gullblokk i dag, har 3A-F alene :)
    20191018_070149.jpg
     
  10. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    642
    Likes mottatt:
    2,933
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Cannes. Dagens høydepunkt blir sykkel sightseeing og en lunsj på hotell carlton. God helg til alle reiseglade på forumet :)

    884B5FAF-E7B6-4831-B5DE-05F7C003D606.jpeg
     
  11. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra "regnfrie" Drammen.

    Madammen har planlagt en artig fredag til lørdag sammenkomst med flere barnefamilier, bonus basillen, som har smittet henne, ba hun om at jeg valgte hotell, der vi pleier å blir oppgradert. NCC Quality Hotell Sarpsborg ved Badeland, jippiiiiiiiiiiiiiiiiii...:rolleyes: Da var fredagen og lørdagen borte(på kvelden middag med samme gjeng etter ut sjekking... Blir det Pizza? Så var det den obligatoriske bursdags feriering på søndagen, små trollene gleder seg, bare kos og moro, hele helg for dem, blir litt mye deres vilje for tiden...Så da spør en "hvor ble det av helgen"?

    Komponeringen av turen til jul er underveis, 3 hoteller og 2 flyselskaper. Med både kone og barn på slep, ender det som regel meget bra:D

    God helg i luften som på bakken.
     
  12. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Det stemmer. Trygt plassert i gullstuen nå. Første gang her uten å drikke alko
     
  13. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,007
    Likes mottatt:
    6,428
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra kontorstolen!

    Bortsett fra litt forefallende mailrydding, møtevirksomhet og vinlotteri vil dagen gå med til intens forventningsstyring før morgendagens tur i Thais biz-klasse. Har hovedsaklig C-erfaring med SQ tidligere, og basert på diverse forumposter blir morgendagens flytur til varme strøk ikke helt på det nivået. Jaja, lidelse bygger karakter, er det ikke så?

    Ha en feiende flott fredag!
     
    Sonictravel, Eddie47, Earl and 8 others like this.
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,792
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Barcelona!
    Kom trygt frem i går, etter litt forsinkelser ut fra Frankfurt. (Hvorfor er alltid flyene i rute når jeg skal ha laaaaang mellomlanding, mens forsinket når det er siste leg eller jeg har kort mellomlanding?)
    Har ikke merket noe til demonstrasjoner ennå, men i dag er det generalstreik i Barcelona. Det kan bli spennende!
    Straks avgårde mot Sagrada Familia, Det er det eneste som finnes av program for hjemreise søndag.

    Deilig med helg!
     
    Sonictravel, Eddie47, Earl and 7 others like this.
  15. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Det er fredag....nuff'said :):):)
    Rolig hjemmekveld idag , mens det i morgen skal bli 12-retter på Restaurant Einberget. For de av dere som ikke vet det...kokker på Credo og Fagn i Trondheim kommer hit for inspirasjon...Dette er en såkalt pop-up restaurant, og er fullbooket i mange måneder framover. Ligger kun på Facebook...
    Blir en bra aften :D:D:D

    Ha en nydelig fredag :):):)
     
    Sonictravel, Eddie47, Avixlo and 7 others like this.
  16. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,210
    Likes mottatt:
    22,268
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Sunnfjord. Her skin sola og alle er blide, glade og førnøgde. På tide med meir kaffi. Snart helg, snart Bonanza.
     
    Sonictravel, Eddie47, Avixlo and 5 others like this.
  17. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Ahh, The light versjon of «Making love in a canoe» (=fucking close to water). Men det er mulig du trenger noe slikt i varmen? :p
     
  18. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Havstrilelandet. I dag skal det kjøres bil. Først litt ferge (som seg hør og bør) deretter «steinsprang og jordras-ruten» over Voss og ned til fagre Hardangerfjorden. Familietreff for Trillian, men her finnes muligheter for øl-og sidersmaking. Det skal bli kjekt! Ha en feiende fin fredag!
     
  19. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,384
    Likes mottatt:
    12,110
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Grenland. Får et vennepar på besøk i kveld, hvor vi skal planlegge litt ang Miamituren vår om en måned. Skal lage Paella- har kokt sjøkrepskraft tidligere og har ekte safran på lur.
     
    EndreD, Sonictravel, Eddie47 and 7 others like this.
  20. mrhaakon

    mrhaakon Aktivt Medlem

    Innlegg:
    463
    Likes mottatt:
    1,384
    Bonuspoeng:
    93
    20191018_142737.jpg 20191018_142730.jpg God dag fra Genoa flyplass. Den var mye mindre enn jeg trodde...
    På vei hjem etter en uke med cruise rundt Italia:).
    Første gang man flyr med Air Dolomiti (Lufthansa).
    Håper man rekker connection i Munic..!
     
    Avixlo, Earl, Sonictravel and 5 others like this.

Del denne siden