God morgen fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av RoadKing, 24. juli 2020.

1. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    Hæppi Fraideig. Helgen står for tur med masse jobb.
    Litt kjipt, men så er det over :)

I mangel av egen reising ble det tog loffing på tv i går.
    Ikke det helt store, men greit nok.
    6AAE7427-706B-4A87-9D86-644A6A1E76F1.jpeg

Earl, Stuttfeiten, Upsaker and 11 others like this.
  2. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra VestViken.
    Har svømt, kokt kaffe og kommet til IF. Med andre ord: Vellykket dag så langt.
    Spennende å se hva som blir rødt og grønt idag, uten at det direkte påvirker reiseplaner for de nærmeste ukene. Men en liten øltur over grensen hadde passet, siden forbruket her til lands har økt så mye!
    T-19 til VDS!
    Ha en frisk og fin dag.

Earl, Stuttfeiten, holmen and 11 others like this.
  3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,515
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra midt på den vakre solkysten, her er intet å klage på ..
    Solen skinner og vekket av to ivrige barnebarn .. kan det bli bedre?
    T-9 Tromsø og Smak ..
    F9B82FFA-1C13-49CC-912E-E363E7BEEA30.jpeg

Earl, ordnetseg, Stuttfeiten and 15 others like this.
  4. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God fredagsmorgon frå Aust-Finnmark!

Her i Gokk har Vårherre levert tosifra temperatur i snart ei heil veke og i helga har meteorolygen lova at vi skal få lukte på 20-talet! Det er til å bli spinnvill av!

På måndag går turen sørover til bartebyen – med fly, sjølvsagt. Før den tid skal eg gi mitt blod til alle som vil ha. Det er nemleg duka for telttur på sørsida av fjorden. Lenge leve myggen!

Ha ein fin-fin sommardag og ei nydeleg helg, folkens! :)

Earl, ordnetseg, Stuttfeiten and 12 others like this.
  5. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,486
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Tromsø.

Det var en grytidlig start på dagen i dag med avgang 06.20 fra Alta via Sørkjosen (ny flyplass på lista).

Etter 10 grader og pissregn i går ser det langt mer lovende ut i dag så satser på at det blir en fin og ikke altfor trøtt dag! Screenshot_20200724-090202_Gallery.jpg

6. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,649
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. I dag skal det handlast inn plastdukar til å legge over jorda og grusen der eg skal bygge terasse. I dag skulle vi ha sett oss på flyet på FRO for å komme oss til CPH og vidare til EWR fredag. Vi får ta oss ein tur på Felleskjøpet i staden. Berre eit år til neste flytur.

Har nokon høyrt frå @drsyk i det siste? Går hardt for seg på Sørlandet.

7. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,404
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Vestlandet. Endelig hjemme etter omtrent en uke i hovedstaden. Moro, men borte bra - hjemme best lever i beste velgående her i gården. Så får de(re) bare ha det så godt i Tigerstaden. ;) Et par solide måltider ble fortært, og med et følge uten verken interesse for eller av bonusjaging fikk man besøkt både Miss Gin og Sumo med tilhørende full "jeg fikser, bare vipps meg"-opplegg. Rett og slett fantastisk.

Denne helgen blir nok svært rolig, og det kan man også like. Ha en flott helg!

8. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    3,630
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra Tallinn. Det var en herlig følelse å kunne fly litt igjen. Reiste med flytoget i går kveld som kun hadde 3 kunder. Gardemoen virket nesten som en spøkelsesby. AirBaltic leverte en fin flytur med «tralle service» for kjøp av drikke :) Helt greit å bruke munnbind på en mindre flystrekning men tviler på at jeg er villig til å bruke dette på en lengre flyvning. I dag blir det lunsj på Swiss hotel Tallinn. Nyt dagen og så får vi alle reiseglade håpe på en snarlig vaksine som bidrar til en mer normal reiseverden.

AD466C2C-C9B1-428D-8A6D-B66E7B6F3294.jpeg AC574B30-65CC-4BF0-BF70-F3376C820DC5.jpeg 38FBF0F3-FDCC-4C0D-B961-3D627DBD67D6.jpeg

Kristian, Earl, Stuttfeiten and 10 others like this.
  9. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,536
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra OSL og SK4106 som straks er på vei til BOO.

En liten helgetur hjem til opphavet for å hente litt av flyttelasset, før jeg flytter inn i ny leilighet på Majorstuen på førstkommende onsdag. Blir deilig å komme seg opp i lufta igjen. Forrige flyvning var 6. Mai og nå har ny opptjeningsperiode startet, så det skal bli godt å få kickstartet den.

Ha en strålende helg!

Kristian, Earl, Stuttfeiten and 10 others like this.
  10. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra London!

Her har man akkurat gått bananas i hotellets bugnende frokostbuffet. Vel, siden restauranten er stengt, var det følgende ikke-fullt-så-bugnende tilbud, servert i en take away papirpose.
    _IMG_000000_000000.jpg

Ja ja, slapp i alle fall kø ved varmmatsdisken...

Ha en feiende flott fredag!

Kristian, Earl, Stuttfeiten and 9 others like this.
  11. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,504
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag. Et ettermiddagsskift igjen, så er det fri i 17 dager. Reiser til Risør på en ukes ferie, og det er meldt herlig norsk ferievær ihvertfall de fem første dagene:mad:
    20200724_105257.jpg

Kristian, Earl, Stuttfeiten and 8 others like this.
  12. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,553
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra lenestolen hjemme. Planen om å stå opp kl 8 feilet kraftig. Været minner om høst, som i og for seg er OK for jeg er glad i høst, men det er litt upraktisk når man hadde planlagt litt utearbeid som krever fravær av regn.Da er det vel like greit å ha sovet mye egentlig...

Reisemessig skal siste hotellklipp unnagjøres neste uke og da er det bare å vente hva som skjer til høstferien. Håpet om at Singapore fremdeles forblir en mulighet er der, men har to backup turer, hvorav Roma blir vinneren tipper jeg.

Ha en flott dag og påfølgene helg!

Kristian, Earl, Stuttfeiten and 7 others like this.
  13. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,781
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Vikens svar på Søndre Nordstrand.

Her er det kaldt. Og det er meldt litt regn. Blåser gjør det også. Men, vi har fyrt i peisen, og jeg koser meg med kaffe og IF.

På grunn av korona har et arrangement jeg har gledet meg veldig til blitt flyttet til mars. Greit nok, men det er samtidig som en ego-trip til Chicago.. Det er visst ikke meningen at jeg skal komme meg dit. Men, heldigvis har jeg en booking til ORD i juni også. Kommer til å avbestille i dag, hvis noen vil til Chicago i starten av mars.

Det er vel helg omtrent nå?

Kristian, EndreD, Earl and 8 others like this.
  14. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,985
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen.. fra Vikens svar på Monaco: Moss. Det ble en relativt fuktig dag i går, jeg tok årets første bad. Ser ut til at feiringen fortsetter både i dag, morgen og søndag så det er bare å komme seg på polet.

Kristian, EndreD, phileas and 9 others like this.
  15. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Larvik!
    Kona går kyststien (32km) alene idag (ikke så bra vær for det) mens jeg har fått kid’en til frisøren og bedrevet generell rydding hjemme. Happy wife, happy life :)
    Har selvsagt også klart å booke ego-trip for 2021. SYD via HND og BKK med NH F og (forhåpentligvis) TG F. Vi får håpe det fortsatt er tilgjengelige seter om 153 dager når det er 85 dager igjen til avreise. TG endrer jo disse «reglene» hele tiden så tenker det er best å følge med fremover.

Snart Taco-fredag !!

Kristian, EndreD, phileas and 7 others like this.
  16. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,494
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Innlandet!

har funnet oss en øde strand ved Mjøsa og nyter sol og varme her, ikke helt sikker på om badetemperaturen frister men bør vel ta en dypp
    563CC79F-5630-4FBF-96F4-EAEFDA27B754.jpeg

Kristian, Berlioz, phileas and 8 others like this.
  17. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,880
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Ryfylke. To dagers telting, uten å se andre mennesker, er over. Skal jammen bli fint vær i morgen også!
    20200724_073618.jpg

Kristian, Berlioz, phileas and 10 others like this.
  18. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,132
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Stiftstaden. I mangel av flyreiser på horisonten flikker man litt på neste års bookinger. Veien hjem fra Tokyo i mai blir nå via LHR, så da blir det i alle fall 20 minutter ekstra i F. Må jo være verdt 150,- :D

God helg alle sammen!

Kristian, EndreD, Berlioz and 8 others like this.
  19. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra filialen på Kolbotn. Her er planene for helga klare...:eek:

786867AF-B883-420E-897C-802CD5BF53B7.jpeg

20. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,101
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag fra en holme på Askøy, Bergen leverer nok en gang sol og stødig temp. Nattarbeid er ikke så ille som folk skal ha det til. Tidlig opp og få seg litt luft før ny 12 timers kl 19:00.
    15956010996537384446724621771364.jpg
    Det kan se ut som om det er muligheter for litt bading,
    arbeidsplassen kan skimtes i det fjerne.

Sonictravel, Kristian, EndreD and 4 others like this.

Del denne siden