God morgen (god natt)!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Scanflyer, 02. nov 2013.

  1. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    Ja... Riktig god tidlig morgen fra Vålerenga.
    "Jøss", tenker dere sikkert nå. Er Scanflyer så tidlig oppe på en lørdag?
    Nei, han er ikke det. Scanflyer har faktisk ikke lagt seg ennå. Når man en sjelden gang vinner i lotteriet på byen er det bare å utsett leggetiden.

    Uansett, på vei i seng nå med ett eneste mål for dagen: Å få med meg storkampen Liverpool-Arsenal kl 1830 med godt selskap av en Ægir IPA som frokost. Bør gå akkurat.

    God lørdag ønskes!
     
    Fnate and Jørgen like this.
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det er lørdag og alt for tidlig.
    Bandittene fant ut at det var greit å stå opp 0645 en lørdag, når jeg vanligvis må hale dem ut av senga 0730 på hverdager.
    Nå som de er mette og TV'en kjører tror jeg at jeg legger meg igjen.

    Er det sånn du beskriver at du fikk med en dame hjem fra byen for utveksling av kroppsvæsker?;);)
    Og allikevel tar du tida til å legge ut status på nettet.:eek:

    Jaja. Alle skal få som det heter!

    Fortsatt god lørdag!
     
    Fnate liker dette
  3. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Gooooooood lørdag. Nydelig væ ute, rim på takene og skikkelig koselig høststemning. Og kun en uke til jeg sitter på galleriet i London :D
     
  4. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    06.45 er da et høyst sivilisert tidspunkt, her var det oppstart 04.50, kanksje eldste jenta trodde vi skulle ut å fly denne helgen også.:rolleyes:.

    Klart å få ferdig to artikler i dag for publisering så ganske så fornøyd. Trening er også unnagjort, med to små som syntes Minisats var stas, så da blir det nok Minisats neste lørdag også. Resten av dagen går nok med til litt jobbing, matlaging og kriging med de små.

    Ha en strålende dag!
     
    Fnate and AndersB like this.
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    You bastard!!! Jeg skal sitte på laksestua på Arlanda den dagen jeg, og lade opp til pre-departure juice hos SK.

    Vel, vel. God lørdag fra Lillestrøm. Stod opp i passe tid kl 12:30 og rakk ut for å kjøpe litt druesmoothie til kvelden, og litt sjokkis til elefanten. Utpå kvelden kommer gutta og da blir det vel å drikke opp smoothien og stappe noe grevling i ansiktet.

    Ha en fin en.
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God sen morgen fra Chicago. Påtvunget shoppingrunde coming up midt under Liverpool- Arsenal. Håper man er tilbake til andre omgang.

    Kaldere nå, kun 7 grader ute.

    Ha en bedre lørdag
     
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,785
    Bonuspoeng:
    183
    Atter en gang ble det neste kveld før jeg fikk kikket innom forumet. God kvellings fra Klepp, her er den "nydelige" høsten ankommet, etter en uke på reis mens vinden har herjet her hjemme ligger det nå nedfalte blader og mye annet gørr i bøtter og spann som må fjernes, men det får vente til i morgen. Nå er skjorta ny strøket og jeg nystrigla, med andre ord, vi er klar for kvelden i godt selskap.
    He en fin fin lørdags kveld.
     

Del denne siden