God morgen lørdag!!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 17. mars 2018.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Nok en dag med vakkert vær i verdens vakreste by!

    Kl 05.44 kom barnebarnet opp i sengen og forlangte å få "se Peppa Gris på iPaden din mormor!"

    Bråvåkning!

    Dette hadde vært en god dag for flytur..
    Neste flytur blir nok først i mai, egotripp til IAD ...

    Ha en deilig dag!
     
    Last edited: 17. mars 2018
    Chrisbgg, Finnks, RoadKing and 5 others like this.
  2. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen, og for ein morgon i Os!
    Fantastisk vær og sikt. Håper snart snøsmeltinga får tak i Valdres!

    Vedlagt utsikt mot Bjørnefjorden!
     

    Attached Files:

  3. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen. Stille i heimen.
    Neste uke går turen først til Sverige og senere til Madrid.
     
    Wiolenze and Kristian like this.
  4. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Tórshavn.

    Testa Atlantic Airways for første gong i går, det var slett inga dårleg oppleving. Her på Færøyene er det mykje vind og litt regn, men det er også fantastisk flott!

    Ha ein strålande dag!

    20180316_152959.jpg
     
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Solen varmer godt gjennom vinduet, her jeg sitter i sengen og drikker kaffe.
    Dessverre lenge til neste flytur, men i dag skal jeg ta Nesoddbåten for første gang. Lite poeng å hente, men gøy med noe nytt!

    Skal også selge en bil, og sitte i sofaen og drikke øl mens jeg hører på musikk.

    Deilig med helg!
     
  6. trugrand

    trugrand Medlem

    Innlegg:
    58
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen. Sitter i flyet til LHR på Osl og venter på avgang. På LHR er det snøstorm så avgang er utsatt en time
     

    Attached Files:

  7. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Brussel. Startet helgeturen med å miste lommeboken min et eller annet sted, så nå kan det bare bli bedre!
     
    Eddie47, Thomas123 and watchaddicted like this.
  8. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Færøyene lokkar og eg slit med å velgje mellom SAS (EB-poeng) og Atlantic (nytt selskap). Kva byr sistnemnde på?

    Eg har ikkje tal på kor mange gongar eg har mista lommeboka, men ho har alltid kome til rette, inkludert to gongar i Russland. Det er håp :)

    ***

    God morgon frå Aust-Finnmark!

    Det snør tett ute. Mars er snømånaden her i nordaust, så dette er ikkje ei sjokkarta oppleving, akkurat. At folk sørpå lenge har uttrykt at dei er lei av vinteren derimot, det er sjokkerande! Det er jo no vinteren startar! :)

    Ha ein brillefin laurdag alle saman!
     
    Earl, DanH, Eddie47 and 2 others like this.
  9. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg valde vekk Eurobonusoppteninga denne gongen, men fekk litt likevel. RC la om ruteplanen sin og direkteflyet frå Bergen på fredagar vart innstilt, etter ein telefon til kundeservice vart eg booka om via CPH. Då fekk eg billett i klasse C på BGO-CPH, so 1250 poeng dukkar nok straks opp på konto.

    Med RC vil eg først og fremst trekke fram kundeservice, veldig løysingsorienterte når eg ringde og måtte få nytt fly. Fekk mange valg og dei var opptekne av at eg skulle vere fornøgd. På flyet har dei ikkje lenger gratis alkohol, men du får i alle fall gratis tonic slik at du berre må betala for gin. Dei gjekk også rundt med vogna fleire gongar og var veldig serviceinnstilte. Lakseretten eg kjøpte på flyet smakte også godt.

    Eg tykte i alle fall det var moro med nytt selskap og sett pris på det eg opplevde som veldig god service frå start til slutt.
     
    Kristian and Eddie47 like this.
  10. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    Atlantic er knall å fly med. Nyt Færøyene, fantastisk sted!
    Prøv å finne ledige tur-retur-billetter med noen av de lokale helikopter-bussene. Koster en slikk og en ingenting, og det er fantastisk å se de fly lavt gjennom fjordene, mellom fjellene. Vi var veldig nære å gjøre det, men annet program kom i veien :(
     
    afirm and Kristian like this.
  11. petterel

    petterel EBD og QPP

    Innlegg:
    227
    Likes mottatt:
    887
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdag! Noen som kan hjelpe meg?!
    Lander i SIN på tirsdag 16:45 og avgang 20:50 på onsdagen. Flyr SQ F - har jeg da tilgang til TPR fra ankomst til avgang? Noen anbefalinger på hotell og kan jeg da etter å ha sjekket inn dra inn til byen (altså ut av immigration og inn igjen)?
     
    lundt and Eddie47 like this.
  12. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra det forblåste Sørlandet.
    Her gremmes man fortsatt stort over Tallinns "nye regler" for CT booking.. Men finner vel en løsning.. håper PVG-FRA åpner opp snart.. F7A5 er et gjort tegn vil jeg tro..

    Ha en fin dag, forhåpentligvis uten slike store i-landsproblemer..
     
    Kristian and Eddie47 like this.
  13. stensth

    stensth Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    En annen sitter på arbeid og ser på flighter til PUY. Greit når man må være på arbeid men ikke trenger og jobbe uten det er andre som gjør det, da kan man nyte press kaffen bedre :)
    Go tur for dere som er på tur, selv venter tur i påsken til IAD slik at dama bikker over til EBD.
     
    Kristian liker dette
  14. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,425
    Likes mottatt:
    29,340
    Bonuspoeng:
    183
    Vel snart ettermiddag fra rett utenfor OSL. Ferdig med dagens skitur i 10blå og nydelig solskinn. Grillen er tent, nå blir det en pinne i sola mens en venter på litt grillings.
     
    Kristian liker dette
  15. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Senator-loungen ved G-gates på VIE. En ganske trist lounge med veldig dårlig matutvalg men med relativt greit utvalg av drikke. Jeg angrer litt nå på at jeg ikke gjorde bedre research for vi burde vel gått til D området og loungene der, et er visstnok de som er nyoppusset.

    Fin utsikt da, hadde nok vært enda bedre hvis solen hadde tittet frem :) 20180317_154410.jpg
     
    Kristian and jgroneng like this.
  16. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Det er forresten litt action utendørs...
     
  17. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Manchester.
    Her har det vært både sol, snø og vind i dag og britene kaller været "The mini beast from the east". Joda, litt snø og vind er det, men det er nok ikke kommet mer enn 1 cm de stedene hvor det har lagt seg snø og de fleste veier og fortau er bare...

    Her er man klar for fotballkamp, Det blir nok litt friskt, men med tanke på at tippeligaen er i gang i betraktelig kaldere vær og mer snø hjemme skal man ikke klage så lenge hjemmelaget vinner i kveld ;)

    Nyt lørdagen folkens :)
     
    Kristian and Adritri like this.
  18. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde store ambisjonar om helikoptertur, men sleit med å bestille t/r same dag. Fann ikkje ei løysing på det og det vart uansett til at vi fann noko anna opplegg. Det er uansett noko som står høgt på lista til neste gong!
     

Del denne siden